Nog niet ongesteld (dag 5) stopweek

18-12-2018 21:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben vrijdag gestopt met de pil en nu (dinsdagavond) inmiddels nog niet ongesteld. Ik slik de pil al een geruime tijd door en vaak als ik stop, heb ik mijn menstruatie pas op dag 4 of 5. Toch begin ik mij zorgen te maken..
Ik heb een week geleden flinke buikgriep gehad met enkel diarree, geen braaksel. Toen ook maar besloten de pil dus te laten staan.

Ik heb ongeveer 3 week geleden voor het laatst seks gehad, maar is mijn vriend niet in mij gekomen. Dit is denk ik al zo’n 2 maand geleden gebeurt. Ik heb verder, op de buikgriep na dan, geen klachten. Iet wat rommelige darmen. Kan mijn buik inhouden, er dan nog eens in drukken zonder pijn en moeite.

Is er een kans op zwangerschap of zal deze klein zijn? Of ligt het misschien aan de pil..
Als je de pil altijd gewoon netjes optijd geslikt hebt, is er niks aan de hand. Als je hem een paar keer vergeten bent, of echt te laat (langer dan 32 uur na de vorige) hebt geslikt, is de pil niet meer betrouwbaar.
Met die buikgriep kun je niet van seks 2 weken daarvoor zwanger zijn.
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar je kunt natuurlijk altijd een test doen.

Wat je buik in kunnen houden te maken heeft met wel of niet zwanger zijn snap ik niet. Ik ben 32 weken zwanger en kan dat ook nog steeds. Als ik duw dan duwt de baby nu alleen terug.
Oh, ik dacht altijd.. dat als je dat kon en je dan volledig plat was, je dat niet kan als je zwanger bent haha. Fabeltje dus
Je hebt echt niet vanaf dag 1 van een zwangerschap al een buik hoor. Het begint met een paar cellen. Eer je een echte buik krijgt ben je al een paar weken of zelfs maanden verder.
Volledig plat word mijn buik nu echt niet, maar inhouden kan ik hem echt wel. Plus als je pril zwanger bent komt de baarmoeder niet eens boven je schaambeen uit, dus je kunt hem van de buiten kan niet eens voelen. Lijkt mij een fabeltje inderdaad.
Nouja, ben ik daarop wijzer geworden! Dankjulliewel voor de reacties, erg fijn
Cozzzy schreef:
18-12-2018 22:05
Oh, ik dacht altijd.. dat als je dat kon en je dan volledig plat was, je dat niet kan als je zwanger bent haha. Fabeltje dus

Oh my... wat keren ze jullie op school tegenwoordig? o_o
Tsja..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven