Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van de doorstuur zooi van fijne feestdagen en dan dat je ze ook door moet sturen.
Ik word sowieso al gek van al dat doorstuur gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, smakelijk topic, dat ik nou net ontdekte (beter laat dan nooit).
Ik heb zo'n hekel aan mensen die hun kerstgroet plompverloren op de tijdlijn gooien. Gelukkig is dat bij niet openbaar.
En alle zeikerds over zwarte piet heb ik allemaal ontvolgd. Sommigen gelijk ontvriend, maar de meesten ontvolgd zodat ik dat geneuzel niet meer meekrijg.
Alle reacties Link kopieren
k daag je uit om dit raadsel te beantwoorden. En je antwoord via Messenger te geven.

Ik heb gefaald. Zoals beloofd, plaats ik deze foto van mezelf gekozen door xxxxxxxx

Jij bent aan de beurt.
Lees het raadsel. Is je antwoord fout, dan kies ik een foto uit die je samen met dit raadsel moet plaatsen op je tijdlijn.
Als je correct antwoord, schrijf ik je naam onder dit bericht (met een trofee-emoji)

Raadsel:
Het is 7 uur s'ochtends. Je slaapt en er is een dikke klop op de deur.
Achter de deur staan je ouders die komen ontbijten. In je koelkast zijn brood, melk, sap, en een pot jam.
Om te beantwoorden: wat ga je eerst openen?

Antwoord via messenger. Dank je,
Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Iemand die een nieuwsbericht plaatste dat het de volgende dag ging vriezen en sneeuwen. Het was die dag september en 22 graden. Toen ik zei dat het niet klopte, werd ik voor gek verklaard. Pas toen ik haar liet zien dat het bericht van afgelopen januari was, geloofde ze me :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
17-12-2018 19:41
k daag je uit om dit raadsel te beantwoorden. En je antwoord via Messenger te geven.

Ik heb gefaald. Zoals beloofd, plaats ik deze foto van mezelf gekozen door xxxxxxxx

Jij bent aan de beurt.
Lees het raadsel. Is je antwoord fout, dan kies ik een foto uit die je samen met dit raadsel moet plaatsen op je tijdlijn.
Als je correct antwoord, schrijf ik je naam onder dit bericht (met een trofee-emoji)

Raadsel:
Het is 7 uur s'ochtends. Je slaapt en er is een dikke klop op de deur.
Achter de deur staan je ouders die komen ontbijten. In je koelkast zijn brood, melk, sap, en een pot jam.
Om te beantwoorden: wat ga je eerst openen?

Antwoord via messenger. Dank je,
Veel succes!
Ik kwam ook om deze te plaatsen heel mijn tijdlijn staat er vol mee.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
peach1990 schreef:
17-12-2018 21:14
Ik kwam ook om deze te plaatsen heel mijn tijdlijn staat er vol mee.
o de mijne gelukkig niet, wordt zo saai om iedere keer een berichtje te sturen met alleen maar "deur"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
17-12-2018 21:29
o de mijne gelukkig niet, wordt zo saai om iedere keer een berichtje te sturen met alleen maar "deur"
Ik wilde het al vragen, is het toch deur? Was dit hier aan het lezen en dacht welnee, deur zal het dan wel niet zijn dat is veel te voor de hand liggend? Gewoon logisch toch :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ogen anders zie je niks
Alle reacties Link kopieren
Oja :rofl:
Alle reacties Link kopieren
:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht messenger omdat er zo duidelijk staat om te beantwoorden wat open je eerst haha
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn er weer; de jaarlijkse ‘Dit jaar versturen wij geen kerstkaarten, maar wij wensen iedereen fijne feestdagen’ berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Een verzorgende verlaat zijn familie om voor de jouwe te zorgen. Tijdens de weinige momenten dat je dit leest, redden verpleegkundigen en verzorgende, mensen die ons nauw aan het hart liggen. Ze verzorgen ons in de moeilijke momenten en moeten continu met een glimlach hun werk doen en mogen nagenoeg geen enkele fout maken. Laat deze week aan hen weten dat je hun werk respecteert. ... Zet dit bericht op je profiel als je een verpleegkundige en/of zorgkundige en/of helpende bent of er eentje kent... #ikenerheelveel!❤️
peach1990 schreef:
18-12-2018 09:39
Ik dacht messenger omdat er zo duidelijk staat om te beantwoorden wat open je eerst haha

Deze is het. Ik heb er eentje beantwoord (door dit topic) en kreeg het antwoord dat ogen fout was. En nu moet ik ook plaatsen.
Neu...dat ga ik niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
19-12-2018 12:35
Deze is het. Ik heb er eentje beantwoord (door dit topic) en kreeg het antwoord dat ogen fout was. En nu moet ik ook plaatsen.
Neu...dat ga ik niet doen dus.
En wat is dan het goeie antwoord? Want je kan toch alleen plaatsen als je ook weet wat het juiste antwoord is? Anders kan je op iedereen nee zeggen :proud:
derooiekater schreef:
19-12-2018 12:50
En wat is dan het goeie antwoord? Want je kan toch alleen plaatsen als je ook weet wat het juiste antwoord is? Anders kan je op iedereen nee zeggen :proud:
Wat jij schreef dus. Het antwoord is messenger. (en ik had ogen gezegd)

Wie het goed heeft krijgt een vermelding en wie het fout heeft moet zelf plaatsten.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
19-12-2018 12:54
Wat jij schreef dus. Het antwoord is messenger. (en ik had ogen gezegd)

Wie het goed heeft krijgt een vermelding en wie het fout heeft moet zelf plaatsten.
Ik ken dat raadseltje nog van de tijd voor messenger, en toen was het antwoord deur.
Niet ogen, want je weet al dat je ouders voor de deur staan (die van mij zouden dat nooit doen zo vroeg) dus je ogen zijn al open, maar je gaat eerst de deur voor je ouders openen om die binnen te laten.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Volgens mij doe je eerst je mond open, om te roepen "ja, ja, ik kom eraan!", want "dikke klop"- ze staan al effe op de deur te bonken!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat kan je ook doen, reageren, het juiste antwoord krijgen (bv messenger), het op jouw tijdlijn zetten en dan de mensen een totaal verkeerd antwoord doorgeven :D .
Alle reacties Link kopieren
Het laatste werkdagje voor de Kerst

Maar nog niet voor de boodschappenstress



:facepalm:
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nu van die kansloze berichten tegen dat iedereen vrij is met de kerst behalve zorg personeel en dan zn tekst er bij ja ik werk met kerst en doe dit voor mijn bewoners.

Als ik er dan onder zet dat ik ook met kerst werk omdat dit gewoon in mijn contract is afgesproken dat ik om het jaar met kerst werk word mijn bericht verwijderd :rofl:

Ik word opstandig van zulke teksten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mensen die met kerst werken doen dit over het algemeen toch voor het geld? Het hoort bij de baan, waar ze ooit voor kozen. Ik heb jaren met kerst gewerkt (en vond het heerlijk) Mijn vader ook. Helemaal niet altruïstisch. Gewoon, omdat het je werk is.
Oftewel, gezeur en met jou eens, RooieKater :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er stiekem ook wel wat mensen ook wel zouden willen werken met kerst. Niet het gedoe, waar en met wie moeten we de kerst doorbrengen, maar Sorry (schoon)ma, ik heb het geprobeerd, maar het kon echt niet anders, moet werken deze kerst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-12-2018 15:48
Mensen die met kerst werken doen dit over het algemeen toch voor het geld? Het hoort bij de baan, waar ze ooit voor kozen. Ik heb jaren met kerst gewerkt (en vond het heerlijk) Mijn vader ook. Helemaal niet altruïstisch. Gewoon, omdat het je werk is.
Oftewel, gezeur en met jou eens, RooieKater :proud:
:high5:

Het betaald ook gewoon lekker en kan dat geld goed gebruiken.
Heb míjn kerstmuts al klaar liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven