Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Geen idee, de beelden op tv zijn altijd van 5 weken terug. Misschien gaat het weer redelijk met haar moeder? Of is het inderdaad tijdelijk. Bart had het er iig nog goed naar zijn zin, hij had het er zelf op gezet gisteren.
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-12-2018 09:42
Het programma gaat over het emigreren en een nieuw bestaan daar opbouwen, niet om een scheiding tussen 2 mensen in beeld te brengen. Daarom is dat bewust niet op tv uitgezonden. Hoezo verlekker je je aan andermans sores?
Bij emigreren gebeurt er veel in een relatie. zowel positief als negatief. Ik vind het daarom vreemd dat RTL bijna niet heeft uitgezonden dat de relatie tussen Jessica en Jasper slecht ging.
Ik kijk om een beeld te krijgen van de families en hoe zij omgaan met het hele avontuur. En dat beeld is niet compleet van de fam Beerens.
Aha dus je hebt er recht op
Vind ik niet. Bij zo een programma als 'bouwval gezocht' zal het stel elkaar thuis ook wel eens de haren in vliegen omdat als je ineens zo dicht op elkaar zit je gaat ergeren aan elkaar. Hoeft nog niet in beeld zodat de kijkers kunnen smikkelen en smullen van de ruzies.
En inderdaad, betekend nog niet dat je er recht op hebt om dan ook maar via via te horen hoe en wat.
Ze hebben overigens een aantal afleveringen uitgesproken over elkaar dat het niet helemaal goed ging, dat ze uit elkaar dreven. Genoeg info toch?
Sofietje1983 schreef:
19-12-2018 10:53
Aha dus je hebt er recht op
Vind je?
Ik vind dat als je mee doet aan een reallife serie ook de negatieve kant in beeld mag worden gebracht. En nogmaals niet omdat ik daar van smul maar omdat de negatieve kant er ook bij hoort als je wil laten zien hoe je leven eruit ziet. Iedereen heeft zijn problemen. Waarom die verdoezelen?
nogmaals ze hebben het niet verdoezelt, ze hebben het voor de camera uitgesproken. betekend niet dat de camera op hun snufferd hoeft te staan zodra ze ruzie hebben. Bovendien las ik dat de cameramannen er niet continu rondlopen maar komen zodra er weer iets leuks is om op te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft RTL ervoor gekozen om zaken niet uit te zenden uit bescherming van de kinderen. Het lijkt me erg naar voor de kinderen om op tv terug te kunnen zien hoe het huwelijk van hun ouders kapot ging.
Omdat ze ook recht op privacy hebben. Dat je meedoet aan het programma betekent niet dat al je vuile was buiten gehangen hoeft te worden
Sofietje1983 schreef:
19-12-2018 12:48
Omdat ze ook recht op privacy hebben. Dat je meedoet aan het programma betekent niet dat al je vuile was buiten gehangen hoeft te worden
Eens
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
18-12-2018 23:05
Echt niet netjes als je bepaalde info weet van omgeving en je dat aan half Viva gaat pb'en.

Understatement.
En dan ook nog onschuldig ‘het is niet aan mij om het op een openbaar platform te plaatsen’, schijnheil.
.
Alle reacties Link kopieren
Leuke quize, ik had 8 van de 10 goed.

https://www.rtl.nl/rtlhome/nieuws/514c1 ... -het-einde
Alle reacties Link kopieren
Update:

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/290 ... n-verdriet
Leuk dat je dit gedeeld hebt mamaonbekend !
Alle reacties Link kopieren

Ik blijf het raar vinden, de combinatie van
“we gingen naar KV om meer tijd als gezin door te kunnen brengen”.

“Je brengt daar 24 uur per dag met elkaar door”.

En

“We zijn elkaar daar uit het oog verloren”.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Jammer dat ze het zo vaag hebben gehouden. Dat vind ik geen goede journalistiek.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
27-12-2018 09:39
Ik blijf het raar vinden, de combinatie van
“we gingen naar KV om meer tijd als gezin door te kunnen brengen”.

“Je brengt daar 24 uur per dag met elkaar door”.

En

“We zijn elkaar daar uit het oog verloren”.
Ik snap het wel. Veel tijd met elkaar betekent niet dat het quality time was. Je kan samen zijn maar toch langs elkaar heen leven. Ik denk dat ze dachten, nog in Nederland, dat de relatie niet goed liep wegens te weinig tijd. Maar in kv erachter kwamen dat de koek gewoon op is.
Ik schrok er weer wel van te lezen dat Jasper kampte met depressie. Wat een nare ziekte is dat toch. Viel tijdens de afleveringen niets van te zien, maar zo zie je maar zegt dus ook niets.
Ik hoop dat Jasper er weer bovenop komt en ze elkaar weer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n onderneming vergt veel van je relatie. Ik denk dat ze in NL gewend waren dat ze elkaar en de kinderen veel minder zagen en het klinkt misschien lullig maar elkaar meer zien maakt een relatie niet altijd beter. Eerlijk gezegd zou ik niet met mijn man willen samenwerken voor langere tijd terwijl we het nu prima met elkaar kunnen vinden.

Ik krijg de indruk dat ze elkaar wel weer zullen vinden. Hopelijk zal Jasper zich snel beter voelen. Ik vind ze erg goed bij elkaar passen namelijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik ook, ik hoop voor Jasper en Jessica dat het weer goed komt,
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook. Vond het zo'n leuk stel samen. En niet alleen omdat ik ook een Brabantse ben :P
Die Jasper was wel erg snel emotioneel in dat programma vond ik.
Niet stabiel zoals bijv Bart.
Jessica moet maar snel een andere vent zoeken.
Jasper heeft issues
Selisela schreef:
27-12-2018 16:20
Jessica moet maar snel een andere vent zoeken.
Jasper heeft issues
De kinderen tellen niet mee in jouw reactie? Wat zullen die blij zijn met nieuwe vriend.

Hopelijk kunnen ze met therapie de weg naar elkaar weer vinden.
grasklokje schreef:
27-12-2018 17:02
De kinderen tellen niet mee in jouw reactie? Wat zullen die blij zijn met nieuwe vriend.

Hopelijk kunnen ze met therapie de weg naar elkaar weer vinden.
Ik wist niet dat het over de kinderen moet gaan.
En bovendien, die kinderen verdienen beter dan Jasper
Nou ja zeg wat een haat richting Jasper.
Sofietje1983 schreef:
27-12-2018 19:59
Nou ja zeg wat een haat richting Jasper.
Hoe kom jij bij haat?
Het is gewoon een onvolwassen emotioneel onstabiel mannetje dat niet toe is aan vrouw en kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven