Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pop, wat gebeurt er als je je handeling met je telefoon op zou nemen de eerste keer van die dag?
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 10:51
Pop, wat gebeurt er als je je handeling met je telefoon op zou nemen de eerste keer van die dag?
geen idee, is volgens mij ook nog meer werk 😝

en ik moet voelen dat iets dicht of op slot is, dus weet ook niet of het zou werken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
30-12-2018 10:19
ons ook? o_o :cry:
Júist jullie!
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 10:21
Pfieuw, wat ben ik dan blij dat ik een geniaal draakje vermomt als geestje in een flesje ben ;-D

En hoewel ik sommige mensen het liefst naar de maan zou schieten, kan ik me er weinig bij voorstellen. Ik ben graag alleen, maar ook heel graag bij en met mensen. Ik vind het dan ook een grote eer dat je hier meeschrijft. En aangezien het mijn ambitie is om ooit nog een eigen roedel te hebben (op een boerderij in Zweden of zo), ik zal een plekje voor je vrijhouden daar. Ik hou wel van woefjes met karakter :P
Klinkt goed. :puppy:
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
30-12-2018 11:36
Júist jullie!
Kan ik me voorstellen. Mensen haten en dan toch een zwak voor ons hebben...

Oeps, Pop een kleine misvatting van mijn kant dus @( :$ Troost het als ik zeg dat blaffende honden niet bijten? Iig meestal niet :there:
Nee toch. En Hond is diep van binnen heul lief. Denk ik. Vast wel. Stiekem vindt hij ons geweldig of zo. Toch? O_O
goeiemiddag allen
Alle reacties Link kopieren
Genie&Nanny; ik bijt niet echt diep door. :smooch:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
‘Middag, WPN.
Damned if I don’t
Blaffende honden bijten niet zoiets .
ViezeHond schreef:
30-12-2018 12:19
Genie&Nanny; ik bijt niet echt diep door. :smooch:
Precies zoals een goede woef hoort te doen :love:
Ik ben zo moe .Dus sorry als ik een beetje warrig overkom .Het is moeilijk om soms te volgen in ieder geval een fijn zondag toegewenst .
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 12:26
Precies zoals een goede woef hoort te doen :love:
:mrgreen:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
30-12-2018 12:26
Ik ben zo moe .Dus sorry als ik een beetje warrig overkom .Het is moeilijk om soms te volgen in ieder geval een fijn zondag toegewenst .
Maakt niet uit. Waarom ben je zo moe?
Damned if I don’t
Gelukkig maar, Hondje!
En ik hoop dat je een beetje bij kan slapen dan, Nachtje
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 12:05
Kan ik me voorstellen. Mensen haten en dan toch een zwak voor ons hebben...

Oeps, Pop een kleine misvatting van mijn kant dus @( :$ Troost het als ik zeg dat blaffende honden niet bijten? Iig meestal niet :there:
met bijten heb ik dan weer geen problemen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik slaap meer dan prima . Die vermoeiheid is het resultaat van een depressie nog een dag of 2 en het is het 3de jaar die ingaat .
Alle reacties Link kopieren
Bijt Lolly in haar bil.
Katten doen het kennelijk ook, kwam een gifje van Kittens tegen.
Afbeelding
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
30-12-2018 12:49
Ik slaap meer dan prima . Die vermoeiheid is het resultaat van een depressie nog een dag of 2 en het is het 3de jaar die ingaat .
That sucks. :hug:
Damned if I don’t
GenieInABottle schreef:
30-12-2018 10:50
Herkenbaar Pheebs. Ik heb dat heel lang gehad, tot ik wat drastische keuzes heb gemaakt en even gewoon niet meer kon. Ik moest het wel loslaten. En toen het weer langzaamaan de betere kant op ging ben ik keuzes gaan maken. Wat vind ik nu echt belangrijk dat schoon is? Voor mij is dat bijvoorbeeld de vloer (die nu op dit moment echt brrrrr vies is, maar he, het gaat gewoon niet punt), mijn bed en het toilet. Die hou ik dan ook dagelijks bij. De rest verdeel ik in kleine porties, als het maar eens in de zoveel tijd gebeurt.

Nu woon ik behoorlijk mini hoor, maar woef haart nogal. Mijn ambitie bij groter wonen: robotstofzuiger/dweil ding en een schoonmaakster ;-D
De was doe ik uiteraard zelf :A:
Oooowww jij bent briljant!!!! Op die manier maak ik het mezelf makkelijker dan wanneer ik de schoonmaak woede drastisch probeer te verminderen.
Goede tip, dank je wel!

Sterkte trouwens :hug:
Jij ook Nacht :hug:
Hondje dat plaatje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Moet je in dit topic kijken, daar staan pas grappige plaatjes!
Damned if I don’t
hondje merci voor de tip
Haai liefies :bigkiss:
coco hoe gaat het ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven