Juiste hoeveelheid

31-12-2018 11:22 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Vanavond oud en nieuw ieder neemt wat mee wij zorgen voor chips en nootjes er komen 20 man en 11 kinderen.
Wat is een juiste hoeveelheid om mee te nemen?
Daarnaast komen er wraps toastjes worst kaas gevulde eieren oliebollen...
Gr R
Alle reacties Link kopieren
Kopen wat je denkt dat je nodig hebt en als je denkt dat het te weinig zal zijn, is het waarschijnlijk precies genoeg.
Ik heb altijd dat ik dan toch wat extra pak, en dat blijft dus altijd over.
Dus eerder wat aan de zuinige kant gaan zitten, er zal genoeg zijn. De meesten zullen ook gewoon avondeten, toch? Op een normale avond ga je dan toch ook niet meer zitten bunkeren?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht zelf 3 chips om 3 nootjes
Voor de kids 1 zak met 15 kleine zakjes..
Wat dacht je van:
1 zak ribbelchips naturel
1 zak paprikachips
1 zak bijzondere chips zoals joppie-chips of vinegar-chips (mijn favoriet uit Groot-Brittanië)
1 bakje cashewnoten, gezouten
1 bakje gemengde noten, gezouten
1 bakje borrelnoten


Noten van de notenbar = lekker!!!

Graag plastic lepels in de nootjes zetten. Geen gegraai met handen.
* Artikelen over poepbacterie en urine op nootjes gelezen *

En ik ben fan van tortillachips met zelfgemaakte gu­a­ca­mo­le , dus als je dat ook meeneemt: :-)
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 11:33
0.10% gewijzigd
Rigimoken schreef:
31-12-2018 11:27
Ik dacht zelf 3 chips om 3 nootjes
Ha, dat was ik net aan het typen.
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
31-12-2018 11:27
Ik dacht zelf 3 chips om 3 nootjes
Voor de kids 1 zak met 15 kleine zakjes..
3 chips en nog wat kleine voor 31 man klikt weinig.
Ik zou voor de zekerheid nog wat extra nemen, desnoods pak je het weer mee, maar zo zonde om te weinig te hebben/komt zo vrekkerig over dan.

Ik zou persoonlijk dan liever nog 3 zakken extra kopen, kost maar enkele euro, en dan meer op mijn gemak zijn dat iedereen ruim kan pakken!

Er zijn wel meer hapjes maar chips is iets dat soms al eerder dan de rest wordt opgezet in mijn ervaring, dus dan vlot het wel...
Alle reacties Link kopieren
15 uitdeelzakjes op 11 kinderen is weinig. Koop een paar grote zakken en geef ze een schaaltje.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
31-12-2018 11:35
3 chips en nog wat kleine voor 31 man klikt weinig.
Ik zou voor de zekerheid nog wat extra nemen, desnoods pak je het weer mee, maar zo zonde om te weinig te hebben/komt zo vrekkerig over dan.

Ik zou persoonlijk dan liever nog 3 zakken extra kopen, kost maar enkele euro, en dan meer op mijn gemak zijn dat iedereen ruim kan pakken!
Dit. Op zich kom je er al het beste en goedkoopste vanaf als je geen wraps of eivul toestanden hoeft te doen.
multomap schreef:
31-12-2018 11:25
Kopen wat je denkt dat je nodig hebt en als je denkt dat het te weinig zal zijn, is het waarschijnlijk precies genoeg.
Ik heb altijd dat ik dan toch wat extra pak, en dat blijft dus altijd over.
Dus eerder wat aan de zuinige kant gaan zitten, er zal genoeg zijn. De meesten zullen ook gewoon avondeten, toch? Op een normale avond ga je dan toch ook niet meer zitten bunkeren?

Juist niet. Chips en nootjes kan je makkelijk mee terugnemen als je teveel hebt. Ik heb echt een hekel aan te weinig hebben.

Hoe oud zijn die kinderen TO?
Alle reacties Link kopieren
Gaat mij niet om het geld hoor...alleen om nu met een grote doos met tig zakken chips en nootjes aan te komen vind ik ook weer overdreven. Te weinig mee voelt niet goed maar aankomen met veel te veel vind ik ook weer raar.
Kids 8 tussen de 6 en 14 andere 3 jonger...
Alle reacties Link kopieren
Hangt er toch af wat de anderen meenemen. Dus hoeveel eten er totaal is, en hoe lang jullie avond is.

Wanneer er veel alcohol gedronken wordt, wordt er ook meer chips en nootjes gegeten.

15 kleine zakjes voor 11 kinderen lijkt mij heel weinig, dat is nog geen anderhalf zakje pp. Voor 4 a 5 uur, van van 20:00 tot 01:00.

Dichte zakken zijn lang houdbaar. Dus ik zou niet te karig in slaan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Rigimoken schreef:
31-12-2018 12:11
Gaat mij niet om het geld hoor...alleen om nu met een grote doos met tig zakken chips en nootjes aan te komen vind ik ook weer overdreven. Te weinig mee voelt niet goed maar aankomen met veel te veel vind ik ook weer raar.
Kids 8 tussen de 6 en 14 andere 3 jonger...

Dat blijven de meeste kinderen de hele avond op ook? Zou zeker meer inslaan voor de kinderen, 1 zo'n zak uitdeelzakjes is veel te weinig.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu 6 familiezakken chips
2 zakken borrelnootjes en 1 zak cashewnootjes
1 grote bak zoutjes
1 pak kaasstengels
:)
Hier op het forum ooit een fantastische manier geleerd
om van een zak chips een schaal te maken.

https://www.youtube.com/watch?v=3Y4gz8SS7EE

Thuis oefenen.
Op feestje applaus in ontvangst nemen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!
Alles gister op op 1 zak nootjes na...
:)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!
Wat meer doorheen gegaan dan je in eerste instantie dacht :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Thanks dus voor de tips....:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven