M&m's vieze smaak

02-01-2019 22:33 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik zit lekker met een zak pinda-M&M's op de bank. Ik eet ze regelmatig, maar er zitten altijd wel een paar tussen die heel vies smaken(de pinda dan voornamelijk). Een beetje bedorven/chemische smaak. Het verschilt per zak. Ik begin me af te vragen wat de oorzaak hiervan is. Soms zijn het er heel veel, soms bijna geen.

Herkennen jullie dit? En weet iemand hoe dit zou kunnen komen of wat ik proef?
Alle reacties Link kopieren
Wij eten ze ook geregeld, maar dit hebben wij nog nooit gehad. Haal je ze altijd bij dezelfde winkel? Mss worden ze niet goed bewaard/vervoerd daar?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Strawberrylime schreef:
02-01-2019 22:33
[...]
Mijn man had laatst ook m&ms met chemische smaak eraan, misschien toch een productiefout? Hij heeft ze weggegooid.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2019 23:37
Reden: quoten OP
51.36% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Ik herken het wel. Soms een enkele. Bij die pinda m&m's. Denk dat de pinda dan niet goed is. En nu ik erover denk, soms ook bij de bruine zak. Geen idee wat dat dan is.
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik dat de m&m's van de action anders smaken dan gewoon van de supermarkt.
Had het vandaag ook! En een paar pinda's die slap waren en niet knapperig. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
02-01-2019 23:00
Ik herken het wel. Soms een enkele. Bij die pinda m&m's. Denk dat de pinda dan niet goed is. En nu ik erover denk, soms ook bij de bruine zak. Geen idee wat dat dan is.

Wat bijzonder. In de bruine zak zitten namelijk choco-m&m's, geen pinda-m&m's.


;-)
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
02-01-2019 22:36
Wij eten ze ook geregeld, maar dit hebben wij nog nooit gehad. Haal je ze altijd bij dezelfde winkel? Mss worden ze niet goed bewaard/vervoerd daar?
Dat zou kunnen. Ik haal ze altijd bij ah. Waar haal jij ze?
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
02-01-2019 23:00
Ik herken het wel. Soms een enkele. Bij die pinda m&m's. Denk dat de pinda dan niet goed is. En nu ik erover denk, soms ook bij de bruine zak. Geen idee wat dat dan is.
Ik zou idd ook denken dat het aan de pinda ligt. Met de bruine heb ik het nooit volgens mij, maar die koop ik ook niet vaak..
Alle reacties Link kopieren
positivodo schreef:
02-01-2019 23:12
Had het vandaag ook! En een paar pinda's die slap waren en niet knapperig. Bah.
Ja die heb ik ook altijd ertussen zitten. Soms is het de laatste uit de zak (6)
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook herkenbaar, al eet ik ze maar weinig.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het ook, en ook van de katjang pedis.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Strawberrylime schreef:
02-01-2019 23:26
Dat zou kunnen. Ik haal ze altijd bij ah. Waar haal jij ze?
Meestal bij de plus. Maar zou zoiets eerder verwachten bij een non-foodwinkel, Xenos of Action.. Van de AH mag je wel verwachten dat het goed is. Mss eens een mailtje naar M&M’s sturen?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik eet al jaren geen pinda-M&M's meer, maar kan me inderdaad herinneren dat er wel eens een vieze tussen zat. Bij borrelnootjes heb je het ook weleens. De pinda is dan niet lekker/muf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven