zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dat hier weer wat meer geschreven wordt. Gefeliciteerd lieve Zot, ik hoop zo dat alles goed mag gaan dit keer!

Dat geldt natuurlijk ook voor jou lieve Biekkie, gefeliciteerd! Ik snap dat je bang bent, veel sterkte met de verlengde wachtweken.

Twin, hoe is het nu met je rug en bekken? Loop je bij de fysio? Veel succes met solliciteren.

Hier gaat het heel goed, bekken gaat gelukkig ook beter. Ik loop elke dag met de baby om mijn conditie weer op te bouwen en omdat het super fijn is om eindelijk achter de kinderwagen te mogen lopen :heart:
Onze zoon is nu 4,5 week oud en groeit goed en is heel lief en tevreden, ik kijk zo uit naar onze eerste kerst als gezin. Eindelijk zijn de feestdagen weer leuk en kan ik genieten van de nieuwjaarswensen.

Lieve meiden ik heb zoveel aan jullie gehad het afgelopen jaar. Exact een jaar geleden was ik erg ziek door de infectie die ik had opgelopen na de punctie en kon de terugplaatsing niet doorgaan. Ik had veel pijn en was zo verdrietig. Ik had nooit kunnen denken dat ik een jaar later mijn lieve baby in m’n armen zou hebben. Heel erg bedankt voor alle steun en ik wens jullie heel fijne kerstdagen en een goed 2019!
Rucio, fijn dat het beter gaat en je lekker aan het genieten bent!

Ons meisje is morgen alweer 4 maanden, morgen is het precies een jaar geleden dat ik een positieve test in handen had. En morgen ga ik bij een nieuwe werkgever mijn contract tekenen. Denk dat de 24e onze datum is :rofl:
Hier wel een spannend begin van het weekend gehad. Kwam vrijdag uit werk en man kwam thuis met dochter. Was erg warm en voelde klammig. Temp was 38,5 dus even de hap gebeld voor advies. Geen advies, maar langskomen... Daar had ik niet op gerekend :facepalm: Dochter is flink verkouden ook, zo zielig. Maar heeft verder gelukkig niks. Waarschijnlijk een virus. Neusspray is een drama :rofl: Maar verder doet ze het heel goed gelukkig!

Iedereen fijne kerstdagen! Geniet van jullie gezinnen en voor de (net) zwangeren; geniet voor zover dat kan met de onzekerheden die een positieve test met zich meebrengt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Even geleden dat ik hier was!

@Rucio: Nog gefeliciteerd met de kleine!! Wat fijn te lezen dat hij het goed doet en je er zo van geniet.

@Zot: Oh ik vind het zo fijn voor je, weer een zwangerschap, en zelfs 2 hartjes. Tegelijkertijd is het nog steeds niet echt iets om blij mee te zijn, pas als je ze in je armen hebt. Ik vind het heel spannend voor je. Hoop zo dat dit goed gaat.

@Biekkie: Jij ook gefeliciteerd voor nu! Ik vind het voor 10 dpo een hele mooie test. Voor jou geldt hetzelfde als wat ik voor Zot schreef. Zo'n onzekere periode...

@Miekje: 27 weken alweer! Fijn dat je geen diabetes hebt.

@Baggal: Veel plezier in NL en ook om je vader weer te kunnen zien. Kan me heel goed voorstellen dat je er nu graag wil zijn.

@Fruity: Dat is schrikken zeg!! Gelukkig niks aan de hand.

Hier is mijn mannetje ook alweer 4 maanden en ik moet zeggen dat we onze draai hebben gevonden. Hij bleek reflux te hebben en heeft veel gehuild. Maar gelukkig is die tijd voorbij en is hij super vrolijk en zo ontzettend lief. Ik krijg nog regelmatig tranen in m'n ogen van blijdschap.
Ik hoop zo voor een aantal in het topic dit ook mee te mogen maken. Ik krijg nog altijd het tijdschrift van Freya en het is zo pijnlijk om de verhalen te lezen van de mensen die echt ongewenst kinderloos blijven.
Biekkie, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en of je testen oplopen...
Alle reacties Link kopieren
Zot, ze lopen nog op! Vandaag 12 dpo. Blijft nog een kleine 2 maanden spannend.

Boulu, oh wat gaat dat hard, 4 maanden alweer! Geniet!!

Fruity pebbles gefeliciteerd met je nieuwe baan! Haha ik zou een staatslot met die eindcijfers kopen, al heb je de jackpot eigenlijk al... Beterschap voor je meisje.

Rucio, wat groeien ze hard hé! Geniet maar lekker nu, hele andere feestdagen dan vorig jaar. Ik hoop volgend jaar ook met 2 hummeltjes erbij kerst te mogen vieren.

Fijne dagen allemaal!
Wat fijn Biekkie!
En wat fijn dat het goed gaat met de kindjes.
Boulu, toch reflux. Fijn dat de medicatie helpt, wat een verandering dan he?

Mocht iemand zin hebben mij in de tabel te zetten (die volgens mij helemaal niet meer up to date is ;-)): 2 kloppende hartjes, het zijn onze nr 3 en 4 (dochter blijft altijd nr 2...) en UD is 7 augustus.

Hier volop insuline aan het spuiten vanwege de diabetes. Verder werd er nu, nieuw protocol in het Erasmus bij bepaalde risicofactoren, aangeraden de hele zwangerschap aspirine te slikken. Icm de insuline en nu nog progynova en utrogestan ben ik flink aan de medicatie. Zal blij zijn wanneer die laatste eraf kunnen, ook omdat ik dan de 11 weken aantik. Wij genieten nog even de laatste dagen in Spanje en dan weer terug naar huis :-(
Alle reacties Link kopieren
@flipje m: wat een verhaal met dat overgeven zeg. Sinds dochter E draait de wasmachine overuren

@Zot gefeliciteerd. En natuurlijk blijft nr 2 erbij horen!!!

@biekkie: hoe voel je je?

Hier gaat het oké. Gister de hele dag in de dierentuin geweest en het was fijn ook even wat anders te doen dan alleen maar in mijn buurt wandelen en de boodschappen.
Volgens huisarts en mensendieck wil ik te snel en moet ik tijd nemen voor mijn herstel, zeker gezien ik zo lang op ned heb gelegen. Dus ik doe maar rustig aan en probeer naar mijn lijf te luisteren.

Dochter e doet het goed naar zit nu (ze is 12 wekeb) volgens mij weer in de laatste dagen van een sprongetje. Dan vind ik het soms toch wat uitdagender maar als ze dan lacht en kirt naar me is alles weer vergeten.

Hoe vergaat het de andere moeders?
Hey Ladies!

Ik zal ook weer even van me laten horen! Allereerst de beste wensen voor iedereen. Ik hoop dat er komende tijd toch wat meer doorstromers zijn dan de afgelopen tijd.

Twin: fijn dat het goed gaat! Jouw lichaam heeft zeker een klap gehad dus helemaal niet gek dat het tijd kost. Hier inmiddels 4.5 maanden na de bevalling en ik kan nog steeds m'n oude sport niet doen :(

Heel spannend allemaal Zot! Hoe voel je je? Rot van al die medicatie, snap dat je er gek van wordt. Het is voor een goed doel!

Hoe gaat het met jou Biekkie?

En met de rest?

Hier gaat het goed, dochter is al weer 4.5 maanden oud en een heerlijk meisje. Het ouderschap valt me minder zwaar dan gedacht, alleen de combinatie werken en zorgen vind ik nog wel een dingetje. Maar hopelijk wordt dat ook makkelijker als ik geen borstvoeding meer geef en mijn man daarbij wat meer kan overnemen.

Verder erg genoten van de kerst en oud& nieuw. Merkte dat het toch wel een dingetje was en het verdriet van afgelopen jaren nog lang niet weg is. Maar ook heel dankbaar dat onze dochter er is.
Hee meiden,

Ook ik heb hier allang niet meer echt meegeschreven. Zo fijn te zien dat er nieuwe dames bij zijn gekomen. Gefeliciteerd :cheer2:
Twin en Ruccio nog verlaat gefeliciteerd met jullie kleintjes, leuk dat jullie hier nog updates zetten om te laten weten hoe het nu gaat. Ik probeer wel altijd braaf mee te lezen tussendoor :)

En ben zo blij dat Zot weer mee kan schrijven hier! En miekjes datum komt nu snel dichterbij! Ik was vorig jaar voor 12-3 uitgerekend dus dat scheelt niet veel. Hoe gaat het je?

Mijn dochter is inmiddels alweer 10 maanden, oh wat gaat dat toch snel. En het is echt genieten :love: en we zijn weer bezig met het opstarten met een nieuwe ronde. Ik heb nog cryo's dus dat maakt het gelukkig wel makkelijker maar mijn lijf deed nog niet wat het moest doen. Nu bezig met kunstmatige cyclus. Hopelijk gaat het nu wel goed! Probeer er relax in te blijven staan :)

Biekkie, spannend nu zeg! Die weken nu zijn ook weer slopend... Heb je al een echo ingepland?

Ik volg de meeste natuurlijk in onze fb groep, zo gezellig! Maar ook hier nog voor iedereen een gelukkig 2019 :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sofie87, wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Heel veel succes gewenst! Ga je weer meeschrijven in t andere deel?

Mssfiddler, heerlijk genieten van je uk!
Lijkt me ook lastig combineren, werk en kind, vooral als ze nog zo klein zijn. Zal Idd vast steeds makkelijker gaan.

Twin, ik kan dat ook niet zo goed, luisteren naar mijn lijf(chronische ziektes) maar voor je herstel is t wel beter. Soms kan t ook niet anders voor je gevoel. Hulp vragen is ook lastig.

Zot, hoe gaat t nu? Poeh wat een berg medicatie!

Hier gaat t wel goed, ik ben niet meer zo bang want ik ga er eigenlijk van uit dat het misgaat. Zonder andere reden dan dat het al 4 x is mis gegaan in iets meer dan een jaar hoor, stukje zelfbescherming.

Woensdag echo. Dan ben ik precies 6 weken. Is die echo goed, dan is het gewoon een stapje verder. Zo niet, dan gaan we voor IVF 3. Ik heb er nog heel veel moeite mee dat het vorige x mis is gegaan na al die goede echo's.
Omdat ik bang was en we een aantal keer hoorden nu moet je het loslaten, nu moet je genieten en dan gaat het een week later alsnog mis. Ik wacht t wel af.

Ik dacht dat ze t alletwee deden omdat ik onwijs vette strepen had, digitale clearblu gaf een paar dagen voor mijn nod al 2/3 weken aan hahahaha. Vrijdag ivm griep een hele vroege echo gehad, ik dacht nou, doe dan maar als t er niet goed uitziet kan ik ibuprofen nemen. Was er maar 1 vruchtzakje te zien😂.

Verder nog niks, 5.2 en dat was volgens de arts normaal. Alleen paracetamol dus. Gelukkig weer een beetje opgeknapt.
Ik heb al wel een behoorlijke buik terwijl ik ruim 12 kilo ben afgevallen na de miskraam door de stress. Tja het is ook al de 8e keer dat ik zwanger ben. Niet zo gek dus.

Nu nog maar even liggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een spanning toch biekie. Hoop dat dit je succesronde blijkt.

Sofie wat spannend dat jullie voor vervolg gaan. Lief dat je naar me vraagt. Schiet idd op. 30w nu. Alle controles goed baby is wel aan de grote kant maar binnen de curves. Druk bezig huis in orde te maken. Nog 6 weken werken tot verlof. Zin in dat huis klaar is en onze baby te mogen gaan verwelkomen.
Maar ook wel heel spannend allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Biekkie schreef:
06-01-2019 14:41

Hier gaat t wel goed, ik ben niet meer zo bang want ik ga er eigenlijk van uit dat het misgaat. Zonder andere reden dan dat het al 4 x is mis gegaan in iets meer dan een jaar hoor, stukje zelfbescherming.
Ik quote even dit stukje, want het is zo ontzettend herkenbaar. Een angst die mij nooit meer losliet, ook niet toen ik blijvend zwanger was. Ik ben tot het einde bang geweest dat ze me zou komen te ontglippen. In het begin keek ik bij elk toilet bezoek of ik bloed zag, daarna verder in de zwangerschap had ik momenten dat ik haar minder of niet voelde, hetgeen resulteerde in angst en een 'gecontroleerde' paniek. Ik ben zelfs ooit op de grond van de invaliden toilet van mijn werk gaan liggen, omdat ik haar al een paar uur niet gevoeld had. Ik was altijd voorbereid op het slechtste nieuws en de grootste doemscenario's. Zo diep was de wond die het traject en de miskramen hadden veroorzaakt.
Achteraf vind ik het jammer, zeker omdat SA mijn enige kind is, dat ik niet meer heb durven genieten van die toch wel heel erg bijzondere en mooie periode. Ik hoop enorm dat je echo morgen goed is en het allemaal goed blijft gaan. En voel je vrij om, ook als de zwangerschap gewoon een doorgaande is, je zorgen te blijven uiten als je daar behoefte toe voelt.

Miekje: Jeetje: 30 weken alweer meis! Wat heerlijk. Wanneer ga je met verlof? Met 34 of 36 weken? Ben het met Sofie eens dat onze FB groep heel gezellig is, dus als je je nog wil aanmelden kan dat :biggrin: Benieuwd naar je buik!

Sofie: Heel spannend dat je er weer voor gaat. Als ik het me goed herinner was je meteen zwanger toch - de vorige keer? Heel veel succes!! :bigkiss:

Mssfiddler: Fijn dat O&N goed was. En natuurlijk is het verdriet nog niet helemaal weg. Als je eenmaal door een lang medisch traject met teleurstellingen en miskramen zwanger wordt en bevalt is niet alles daarmee goed. Ik merk wel dat ik door hetgeen we hebben meegemaakt heel erg dankbaar ben voor hetgeen ik heb - want ik realiseer me nog steeds dat dit echt geen vanzelfsprekendheid is. :love:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal, wat ben je toch een enorme lieverd. Dank voor het delen....
De rest ook, je geeft je toch bloot hier, en ik heb er zo veel aan ook al ben ik een warhoofd en vergeet vaak op de helft te reageren ( ADHD, geen diagnose, wel heel duidelijk 😅).
Alle reacties Link kopieren
Soms lees ik hier even mee. Ik ben blij om te lezen dat zo goed gaat.
Miekje het schiet al op zeg! Ik ben erg blij dat het bij jou goed is gegaan.

Biekkie heel veel succes morgen! Ik denk aan je!

Baggal wat een lieve woorden.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook een weer een keer!

Biekkie heel veel succes. Kan begrijpen dat je niet meer durft te geloven dat het nu wel goed gaat. Maar het kan zomaar! Het is je iig heel erg gegund.

Miekje jeetje wat gaat het snel bij jou! Heerlijk dat je bijna met verlof bent. Lekker in je baby bubbel kruipen straks.

Sofie erg spannend dat je weer bezig bent. Dat relaxte was bij mij snel over haha. Ik merkte echt dat het bij ons snel toch weer wat deed. Maar dat komt ook wel omdat ik tot 2x toe een positieve test had die vervolgens toch een vmk werd. Ik hoop dat het net als bij je dochter gelijk raak is. Zou fantastisch zijn!!

Mssfiddler. bv is best intensief en het wordt sowieso elke keer steeds ietsje makkelijker. Vervelend dat je toch nog wel last hebt van de gevoelens omtrent het traject. Bij mij was ook een enorme ontlading na de bevalling van mijn eerste kind. Ik heb heel wat jankend boven het bedje gehangen. Ik vind het hele ontstaan van leven sowieso iets magisch. Blijft bijzonder als je zo'n kindje ziet dat dat de mix van genen is van jouw partner en als klein embryootje is gaan groeien in jouw buik :heart:

Twin die sprongetjes zijn wat he. Ze zijn dan echt soms even helemaal anders. Vergt iets meer geduld 8-) en wat denk je van doorkomende tandjes e/o kiezen :biggrin:

Baggal ook erg benieuwd hoe het met je lieve vader is... en die kleine SA wordt al een grote kleine meid he. Heerlijk meisje :heart:





Hier gaat alles ook goed! Mijn kleine mannetje was van de week alweer 5 maanden. Hij is bijna uit zijn wiegje gegroeid, slik. Vind het nog wel even een dingetje om die te gaan opruimen :biggrin: . Hij doet het voor de rest wel super. De borstvoeding loopt prima en we gaan lekker door. Ook beetje bezig al met oefenhapjes, maar hij moet er niet veel van hebben. Verder is het zo’n heerlijk tevreden en rustig mannetje. Hij slaapt al sinds week 6 door en moet in de ochtend echt mijn best doen om hem wakker te krijgen. Dit in tegenstelling tot zijn grote zus.

Met mijn dochter gaat het ook super goed. Een maand geleden werd ze 2 jaar, het gaat ineens zo snel hoe ze verandert. Ze is echt een peuter en vind “nee” echt niet leuk. Ze kan dan lekker dramatisch doen. Ik vind het wel een hele leuke leeftijd. Ze gaat steeds meer woordjes zeggen en ook combineren en langzaam ook dingen aangeven. Heel handig. We zijn zo gek op haar en ook zo leuk om te zien hoe ze op iedereen reageert (opa en oma, oom en tante en nichtjes, kinderen van mijn vriendin). Ze wordt echt een persoontje nu :heart:

Vorige week ook weer begonnen met werken en dat vond ik toch wel even moeilijk. Was wat langer thuis met drie weken vakantie en 2 maanden onbetaald verlof aan mijn verlof vastgeplakt. Heb echt zo genoten . Maar het is ook wel weer goed om wat te gaan doen, even wat anders dan luiers, spugen, huishouden. En op het gemakkie een bakkie thee drinken en mijn appeltje eten is ook niet verkeerd ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even snel, hartje klopt(6 weken precies vandaag). Werd ermee gefeliciteerd, nou, ik wacht nog wel even af. Laat t eerst maar eens blijven kloppen...

Maar t is weer een stapje. Nu weer proberen mijn kop in t zand te steken.
Alle reacties Link kopieren
Biekkie dat is voor nu goed nieuws, maar ik snap dat dit voor jou niet genoeg is. Eerst die twaalf weken goed doorkomen. En onbevangen zal het vast niet meer worden na alles wat je hebt meegemaakt. Ik hoop echt dat het nu goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
@biekkie
Gefeliciteerd met deze stap en heel veel sterkte de komende weken!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Elke hobbel is er 1 biekie! A l komen er nog velen

Het schiet idd a l erg op. Lief dat jullie meeleven. Ik probeer t vol te houden om met 36 weken met verlof te gaan is om verschillende redenen veel handiger. Blijft lastig n klas halverwege schooljaar achter te laten. Het is zo leuk zwangerschap met klas te beleven. Ze leven enorm mee en helpen waar mogelijk.
Wat iemand (b a ggal jij geloof ik) schreef over onzekerheid zo herkenbaar. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten maar oi wat is het spannend. Ook herkenbaar dat ik t gevoel heb niet te mogen zeuren want t is toch maar gelukt so far. Onzin natuurlijk. Gelukkig zijn de kwalen (maagzuur kramp harde buiken) te overzien en ben ik voornamelijk heel blij. En ik functioneer toch al maanden best ok op slaapgebrek ,( of ze durven niet te zeggen dat ik steken laat vallen of niet te pruimen ben, maar dan zijn t nu kundige leugenaars)
Alle reacties Link kopieren
Ok de rest van bericht is verdwenen.

Wil iig baggal nog sterkte wensen met je vader. Ook voor hem uiteraard.

Hoe vind ik jullie fb pagina?
Alle reacties Link kopieren
Biekkie: voorzichtig gefeliciteerd. Ik mag het misschien niet zeggen omdat je je de vorige keer ook al veilig waande en het toch misging, maar dit klinkt wel veelbelovend. Natuurlijk zijn er nog veel hobbels te nemen, maar een hartje met 6 weken is gewoon mooi! Nu maar hopen dat deze positieve trend zich doorzet en je over 7,5 maand een baby hebt!

Miekje: Je kan Piene of mij een PB sturen met je naam op Facebook en dan kan een van ons je toevoegen aan de groep. Het is overigens een geheime groep in de zin dat anderen d.w.z. niet-leden van de groep kunnen zien dat jij lid bent. Sommige mensen zijn nl. minder open over IVF en dat is natuurlijk prima, dus vandaar dat de groep alleen toegankelijk is voor leden. Het is vooral heel erg leuk om de langverwachte babies te zien.
En ik was het inderdaad die schreef over de onzekerheid die ik nog zo lang gehad had n.a.v. Biekkie's post. En over klagen: ook als de baby er straks is zijn er echt momenten dat het niet alleen maar geweldig is en dat mag je ook best zeggen naar mijn mening. Mijn man (want die was in het begin meer thuis dan ik) vond het soms best (heel erg) eenzaam. Hij is niet iemand die graag stil zit en hij mocht van zijn werkgever ook niets doen voor zijn kantoor in de tussentijd, wat hij juist heel erg vervelend vond. Hij ging destijds ook nog wel eens naar zijn dochter die ook thuis zat met haar dochter ha-ha-ha. Of er zijn momenten dat je kind krampjes heeft en niet kan slapen en blijft huilen... Ik wist soms echt niet waar ik het zoeken moest (maar vond het moeilijk om dat te zeggen, want ik had alles wat ik wilde). Dat gezegd hebbende: er zijn momenten dat het g-e-w-e-l-d-i-g is en die zijn er veel en vaak. En zoals Lilly altijd zegt: hert wordt steeds leuker en dat ervaar ik ook zo. Ik vind de interactie met SA zo leuk. Ik zei gister tegen haar: "Mag mama een kusje van jou?" En toen kwam ze aangehobbeld met een grote, open mond :flirting:

Lilly: Snap dat het best wel een dingetje is om de wieg op te ruimen. Ik heb dat ook en de wieg die mijn moeder bekleed heeft nog steeds bewaard. Wie weet wil SA daar t.z.t. haar poppen in doen.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem naar de kringloop winkel te brengen of te verkopen op Ebay/Marktplaats. Mijn beste vriendin L. die ook afhankelijk is van IVF om zwanger te worden gaat het in dit nieuwe jaar weer proberen en mocht ze zwanger worden dan mag zij de wieg wel lenen. Hoe ervaar je de combinatie nu met werk? Ik ben vanaf morgen weer op kantoor aan de klus. Opdrachtgever voor wie ik eerder gewerkt heb en ben ook wel blij weer wat te gaan doen. Wel jammer dat het op vrijdag valt, want SA en man zijn dan thuis...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal ik heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Miekje-5 schreef:
10-01-2019 17:15
Baggal ik heb je een pb gestuurd
En jij hebt er een terug :-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hoi Dames die mij nog kennen van het 2 jaar en 9 maanden geleden hoe is het met jullie?
@ flipje2 Leuk te lezen dat je er ook bent hier. :-) Ik had ook in de andere een berichtje gestuurd maar denk ook even hier.

Hoe is het met je en thuis? Ik ben benieuwd. Je mag mij ook een pb sturen :-)
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe het gaat met de nicknaam zwangerworden2014 ?

Ik hoor het graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven