Werk & Studie alle pijlers

Life goals

08-01-2019 13:19 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat wil jij bereikt hebben op uw 67 als je met pensioen gaat. Of heb je al een idee waar je wilt eindigen.
Misscrazycatlady schreef:
08-01-2019 13:19
. Of heb je al een idee waar je wilt eindigen.
natuurbegraafplaats hier in de buurt.
In een oventje of bij het recycleerbaar afval.
Doel: zorg dragen voor het welbevinden van ons gezin.
Besef vooral dat veel niet te plannen is, hoop tegen mijn vijftigste in staat te zijn om zelf te bepalen hoeveel en welk werk ik uitvoer, zodat geen overheid kan bepalen wat ik moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee. Ik plan mijn werkdoelen meestal een jaar of 5 vooruit. Ben nu halverwege de 30..
Ik hoop die leeftijd uberhaupt niet meer mee te maken en ik hoop nooit meer te moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
mijn pensioen is een maand geleden ingegaan,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Niets concreets. Gewoon gelukkig zijn met de mensen om me heen.
Ik ga nooit met pensioen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog meer dan 20 jaar. Op je 67e met pensioen? Dat is alleen weggelegd voor de mensen die nu de leeftijd bereikt hebben. Ik verwacht tot in de 70 te 'moeten' werken of als ik het heel slim speel, kan ik eerder stoppen op eigen kosten.

Ik vind mijn werk best leuk, maar het idee om dit nog meer dan 20 jaar te moeten doen... ik denk gewoon niet dat ik het volhoud.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-01-2019 13:42
Ik hoop die leeftijd uberhaupt niet meer mee te maken en ik hoop nooit meer te moeten werken.
Wil je echt geen 67 worden? Zo oud is dat toch niet.
Lizzy75 schreef:
08-01-2019 15:51
Wil je echt geen 67 worden? Zo oud is dat toch niet.
Sommige mensen verwachten niet oud te worden.

Ik heb geen idee. Ik plan mijn werk hooguit 5 jaar vooruit en ben nog geen 30...
Nou, dan heb alles gedaan wat moet. Reizen, kinderen, trouwen, veel geld vergaren door fantastische loopbaan.
Ik ben superdun en fit, zie eruit als 40 en ben de allerWOKEste persoon op deze aarde.

En jij TO?
Wie zegt dat ik op mijn 67ste met pensioen kan?
Wat ik hoop is dat is dat ik dan absoluut nog niet aan pensioen toe ben en lekker aan het werk ben, vol plannen zit en nog midden in het leven sta. 67 is natuurlijk het nieuwe 47 :)
Alle reacties Link kopieren
Bijna 50 en eigenlijk al bereikt wat ik wilde. Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken om daarmee nog bezig te zijn tot aan mijn 67, Nu hoef ik alleen nog maar te genieten.
poker wijzigde dit bericht op 08-01-2019 18:54
8.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is januari TO stel deze vraag in April dan zul je wellicht andere antwoorden krijgen.

Gelukkig zijn is denk ik mijn grootste doel...
linnylow schreef:
08-01-2019 18:43
Het is januari TO stel deze vraag in April dan zul je wellicht andere antwoorden krijgen.

Gelukkig zijn is denk ik mijn grootste doel...
Ja, je denkt dat mensen wel serieus op zo'n vraag antwoord geven? :bye:
Ik hoop dat ik tevreden ben. Dat we nog steeds elke dag verse groente en fruit kunnen eten, en in een land leven zonder oorlog.
Ik hoop dat mijn zoon zelfstandig en gelukkig wordt, en dat mijn partner en ik nog steeds een goed team zijn.
Ik hoop iets positiever in het leven te staan dan nu, dat wijsheid met de jaren komt en dat ik blij ben met de persoon die ik zelf geworden ben.
Head* schreef:
08-01-2019 13:27
natuurbegraafplaats hier in de buurt.
Ja, die heb ik ook op het oog. Of toch bij Zorgvlied in de oven. Keuzes, keuzes...
Alle reacties Link kopieren
Als plattelandsmeisje waren mijn doelen voor mijn leven in Amsterdam, New York en Londen gewoond te hebben. Ik ben nu bijna 35 en heb deze doelen al bereikt. Ik ben al een tijdje aan het denken wat mijn nieuwe doelen zijn :). Ik ga ervan uit dat ik op m’n 67e nog aan het werk ben. Dat sowieso.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik hoop op mijn 67ste eindelijk eens een fatsoenlijk inkomen te krijgen met het werk dat ik doe. En nog fit genoeg te zijn om nog een paar jaar door te gaan.

Ik hoop dat mijn werk dan voornamelijk bestaat uit het spuien van ideeën, innovaties en observaties. En dat ik nooit meer marketing en publiciteit hoef te doen en al mijn social media accounts mag opzeggen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik 70 word zou me dat oprecht verbazen. Mijn life-goal is zolang mogelijk blijven werken en een zo kort mogelijk ziek/sterfbed. Een direct dodelijk auto-ongeval rond mijn 67e lijkt me prachtig.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
08-01-2019 14:16
Ik moet nog meer dan 20 jaar. Op je 67e met pensioen? Dat is alleen weggelegd voor de mensen die nu de leeftijd bereikt hebben. Ik verwacht tot in de 70 te 'moeten' werken of als ik het heel slim speel, kan ik eerder stoppen op eigen kosten.

Ik vind mijn werk best leuk, maar het idee om dit nog meer dan 20 jaar te moeten doen... ik denk gewoon niet dat ik het volhoud.
Waarom ga je dan niet nog wat anders doen in de komende 20 jaar? (daarnaast is er nog een grote kans dat het werk wat je nu doet, of zoals je het nu doet in de tussentijd sowieso al ophoudt te bestaan, of grondig verandert).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 22 en studeer.

Voor mijn 70e wil ik..

- Opleiding hebben gehaald
- Een vaste baan hebben waarin ik plezier heb en achter de doelen van mijn organisatie sta.
- Financieel afhankelijk zijn
- Huis hebben gekocht
- Goed hebben gespaard
- Vakantie naar het buitenland hebben meegemaakt
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
08-01-2019 19:12
Waarom ga je dan niet nog wat anders doen in de komende 20 jaar? (daarnaast is er nog een grote kans dat het werk wat je nu doet, of zoals je het nu doet in de tussentijd sowieso al ophoudt te bestaan, of grondig verandert).
Misschien heeft ze werk dat altijd nodig zal zijn. Kapper ofzo
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven