Gezondheid alle pijlers

Tand los

09-01-2019 04:26 11 berichten
Hey allemaal,

Vorige week was ik bezig met het stokeren tussen mijn voortanden, ik duwde er 1 te hard tussen geloof ik (geen pijn, oid, maar wel een druk-gevoel), sindsdien hoor ik telkens KLIK/KNAK wanneer ik met die tandenstoker weer er tussen ga. Dus niet voortdurend, maar alleen als ik de tandenstoker ertussen duw. Alsof mijn tand verschuift, maar daarna kan ik stokeren zoals ik het gewend ben. Ik heb achter die tanden een spalkje zitten (vroeger beugel). Ik kan gewoon eten en buiten het stokeren om heb ik nergens last van.
Maar kan het zijn dat mijn tand los zit door een tandenstoker?! Ik voel dat verschuiven en hoor dat KLIK geluid niet zomaar lijkt me?

Bij voorbaat dank,

Kluun
Alle reacties Link kopieren
Kan ook het spalkje zijn? Ik zou een afspraak maken bij de tandarts en er even naar laten kijken, daar zijn ze voor 😉
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Tandarts een idee?
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
09-01-2019 04:33
Kan ook het spalkje zijn? Ik zou een afspraak maken bij de tandarts en er even naar laten kijken, daar zijn ze voor 😉
Denk het ook. Een tand los door een tandenstoker lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Daar is volgens mij heel wat meer geweld voor nodig. Dat kan een tandenstoker niet geven, ook niet als je daarop flinke kracht zet, dunkt me.

Naar de tandarts dus, voor alle zekerheid.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als dat je spalkje los zit, kunnen ze opnieuw vastzetten
Alle reacties Link kopieren
Groeit wel weer vast. Ik dacht dat dit een van de snelstgroeiende weefsels in je lichaam was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je zoveel paniek hebt over je gebit? Ik (her)ken je ook van een ander forum.. Misschien moet je aan die angst gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Er moet heel wat gebeuren voor hij écht los komt te zitten en zelfs dan kan hij vaak weer in je mond terug worden gezet. Ik zou een paar dagen op die plek niet peuren met je stoker. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
09-01-2019 07:50
Groeit wel weer vast.

Je weet nog niet eens wat het is :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Door flossen stoken enz gaan je tanden niet los zitten, vergelijk het met een mondhygiëniste daar lijkt het soms of ze met een sloophamer door je mond gaan.

Je tanden kunnen altijd wat bewegen de een soms wat meer dan de ander.
Niets om je zorgen over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al jaren een tand waar beweging inzit.
Geen probleem, tndarts doet er niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven