Zijn alle mannen zo simpel?

09-01-2019 20:35 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee de titel klinkt wel heel dramatisch maar soms lijkt het wel op tinder of sommige mannen alle vrouwen liken. Negen van de tien keer krijg ik berichtjes die uiteindelijk weer op seks uitkomen. Soms vraag ik me oprecht af of het bij mannen echt niet uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, als ze maar seks kan bieden. Niet dat ik er slecht uitzie, heb niks te klagen maar het valt erg op. Of selecteer ik de verkeerde mannen? Meer vrouwen hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
OP niet gelezen alleen de titel: JA
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Daar staat Tinder om bekend toch?
Alle reacties Link kopieren
Tinder is toch om snel een neukdate te scoren?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Waarom concludeer je dat wanneer men voor jou kiest het uiterlijk dus niets uitmaakt? Jouw waardeoordeel heeft toch alles met jezelf te maken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nee en wellicht alleen de mannen die jou nu op Tinder opvallen. Dat zijn ze niet allemaal. Hier heb ik geen wetenschappelijk bewijs voor en tóch durf ik het ;-) te beweren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoe profileer je je zelf dan?


Ik had het zelden en heb echt 1,5 jaar flink gedate via Tinder. En ik zie er echt niet slecht uit.
Zaten wel wat mafkezen tussen maar uiteindelijk ook mn vriend zo leren kennen. In mijn omgeving zie ik ook best veel stelletjes via die weg ontstaan.

Heel snel het kaf van het koren scheiden en dan hou je wel wat leuke mannen over om mee te daten.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het niet per se telkens om seks hoeft te draaien, vaak wel, wel dat veel mannen gewoon blind naar rechts swipen idd. Mannen zijn nu eenmaal in de meerderheid op veel apps/datingsites en weten al jaren dat er weinig respons komt. Dus ja, in zo'n geval is het 'niet geschoten is altijd mis'.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Honnx schreef:
09-01-2019 20:35
Soms vraag ik me oprecht af of het bij mannen echt niet uitmaakt hoe een vrouw eruit ziet, als ze maar seks kan bieden.
Voor veel mannen wel ja. Een veelgehoorde opmerking (als personeel valt het niet op dat je vrouw bent) onderling "ach als het echt erg is trek je toch een zak over d'r hoofd"
Ok met borrel en mannen onder elkaar maar toch.
iceteapeach schreef:
09-01-2019 20:43
Denk dat het niet per se telkens om seks hoeft te draaien, vaak wel, wel dat veel mannen gewoon blind naar rechts swipen idd. Mannen zijn nu eenmaal in de meerderheid op veel apps/datingsites en weten al jaren dat er weinig respons komt. Dus ja, in zo'n geval is het 'niet geschoten is altijd mis'.
Dat klopt wel. Ik heb een blauwe maandag getinderd en het was nagenoeg 100% match als ik iemand accepteerde.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook concluderen dat de meeste vrouwen leuk zijn of in ieder geval neukbaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
09-01-2019 20:50
Je kan ook concluderen dat de meeste vrouwen leuk zijn of in ieder geval neukbaar.
Eerder wanhopig. Want tjee, ze hebben al 5 misgelopen "relaties" achter de rug en ze zijn al midden dertig ongemerkt en dús moet het hem nú zijn...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik zie eigenlijk 2 vragen in je OP. Eerst of mannen alles liken. Ik ben een vrouw en toen ik op Tinder zat, deed ik ook alles liken. Nadat je een match was ging je pas kijken hoe iemand was en dan kun je alsnog unmatchen. Werkt gewoon een stuk sneller.

Tweede vraag: dat is wel het hoofddoel van Tinder dus ik snap wel dat de meeste daar naar vragen. Is ook belangrijk onderdeel in de meeste relaties.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die seks willen op tinder is toch net zoiets normaals als een man die in een kledingwinkel een trui wil kopen? Maw: daar is het voor. En misschien kom je onverwacht ook nog met een ander kledingstuk (of een relatie) thuis.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn zwaar in de meerderheid.

Als vrouw zonder foto krijg ik veel matches en als man met ‘normale’ foto weinig.

Vrouwen die als tekst hebben: als je me aan het lachen maakt in het begin dan reageer ik. En het was geen knappe vrouw.

Beetje kansloos gebeuren dat Tinder.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
09-01-2019 21:03
Ik zie eigenlijk 2 vragen in je OP. Eerst of mannen alles liken. Ik ben een vrouw en toen ik op Tinder zat, deed ik ook alles liken. Nadat je een match was ging je pas kijken hoe iemand was en dan kun je alsnog unmatchen. Werkt gewoon een stuk sneller.

Tweede vraag: dat is wel het hoofddoel van Tinder dus ik snap wel dat de meeste daar naar vragen. Is ook belangrijk onderdeel in de meeste relaties.

Maar keek jij in eerste instantie dan ook nergens naar? Beetje leuk koppie en hoppa, naar rechts? Want dat was wel mijn indruk toen ik blind naar rechts swipete, als probeersel. Sterker nog, toen ik de zoekleeftijd fors naar beneden bijstelde (denk aan 20 jaar jonger, was toen zelf 45), kreeg ik tig likes en ook superlikes. Gewoon om eens te zien hoe dat werkt. Terwijl ik daar helemaal niet specifiek naar 'op zoek' was. Ik wilde weten hoe dat liken werkte. En echt, ik snapte die 'jongetjes', niet. Had nl. duidelijk, kort maar krachtig in mijn profiel vermeld dat ik (toen) een zoon van 15/16 heb. Echt, die gasten scheelden nog minder in leeftijd met hem dan met mij.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nee... niet allemaal....
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
09-01-2019 21:17
Maar keek jij in eerste instantie dan ook nergens naar? Beetje leuk koppie en hoppa, naar rechts? Want dat was wel mijn indruk toen ik blind naar rechts swipete, als probeersel. Sterker nog, toen ik de zoekleeftijd fors naar beneden bijstelde (denk aan 20 jaar jonger, was toen zelf 45), kreeg ik tig likes en ook superlikes. Gewoon om eens te zien hoe dat werkt. Terwijl ik daar helemaal niet specifiek naar 'op zoek' was. Ik wilde weten hoe dat liken werkte. En echt, ik snapte die 'jongetjes', niet. Had nl. duidelijk, kort maar krachtig in mijn profiel vermeld dat ik (toen) een zoon van 15/16 heb. Echt, die gasten scheelden nog minder in leeftijd met hem dan met mij.
Die jongetjes zoeken op jouw leeftijd, anders match niet/krijgen ze jou niet te zien.

Wat zal hun die zoon van jou dan nog boeien als jullie een match zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
09-01-2019 21:27
Die jongetjes zoeken op jouw leeftijd, anders match niet/krijgen ze jou niet te zien.

Wat zal hun die zoon van jou dan nog boeien als jullie een match zijn.
Dat meen je ;-) Dat geeft dus aan dat de meeste mannen, in bijna willekeurige leeftijdscategorie dus nergens naar kijken/niet lezen. Dat was mijn probeersel dus ook.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Troost je TO, ik wil geen seks met je, ongeacht hoe je er uit ziet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja. En ook echte alle mannen.
Alle reacties Link kopieren
Continu berichten en likes. Ik denk dus dat ze inderdaad alles liken. Ik werd ontzettend zenuwachtig van die app. En omdat ik zoveel gesprekken kreeg werd het me ook al gauw te vermoeiend. Daarnaast: boze mannen als je niet meer reageerde..
JollyRider schreef:
09-01-2019 21:44
Troost je TO, ik wil geen seks met je, ongeacht hoe je er uit ziet
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-01-2019 21:48
Continu berichten en likes. Ik denk dus dat ze inderdaad alles liken. Ik werd ontzettend zenuwachtig van die app. En omdat ik zoveel gesprekken kreeg werd het me ook al gauw te vermoeiend. Daarnaast: boze mannen als je niet meer reageerde..

Oh ja idd, berichten als 'is je internet geblokkeerd, je vindt me zeker niet leuk genoeg, hallooooo, leef je nog'.

Ik werd er niet zenuwachtig van. Ik hou alleen niet van die semi-manipulerende berichten. Exit dan. De meeste mannen realiseren zich niet dat dit o.a. afknapper nr. 1 is en vragen zich vervolgens af waarom ze (nog) geen date hebben gehad. Tsja.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 09-01-2019 22:34
12.11% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quoten of wijzigen, ging even mis.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven