Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
leuk hoor solliciteren, meteen 2 afwijzingen :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gister heb ik een puzzel van Jan van Haasteren voor mezelf gekocht. Een doos waar 2x1000 stukjes inzitten. En 3 puzzels voor zoon.

Zoon vroeg vanmorgen; “mama,mag ik de puzzel dozen losmaken?” Waarop ik zei; “dat mag lieverd,maar alleen JOU puzzels losmaken. Ik maak mijn eigen wel los want daar zitten twee puzzels in. Anders gaat alles door de war.”

En wat heeft zoon net gedaan toen ik stond te douchen. Mijn puzzels ook losgemaakt en alles door elkaar gegooid.:roll: Dus nu heb ik twee Jan van Haasteren puzzels,2000 stukjes door elkaar liggen. En bedankt! :furious:

Vriend vond het allemaal wel erg grappig en zei; “puzzelen werkt rustgevend toch? Nou aan je gezicht te zien ben jij nu verre van rustig dus begin maar vast met uitzoeken.” Uhm,hoe dan?! :frusty:

Iemand tips?! :@@:
Rouge__ schreef:
09-01-2019 22:40
leuk hoor solliciteren, meteen 2 afwijzingen :facepalm:
:hug: Helaas herkenbaar, maar geef niet op. Die banen waren dan niet weggelegd voor jou en je vindt uiteindelijk een baan die veel beter bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
08-01-2019 18:36
We hebben het niet tot in detail besproken maar hij had een filmpje gemaakt tijdens het douchen. En aangezien hij me enige tijd geleden al eens een piemelfilmpje stuurde zou het me niet verbazen...

Mijn laatste lover kon mooie foto's maken, waar je dan de piemel juist niet op zag. Die had nog een soort van gevoel voor stijl wat dat betreft.

Ik vraag me af welke dames daar nou echt heel blij van worden. (topic maken misschien?)
Doen!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
NoExcusesJustRun schreef:
10-01-2019 08:52

Vriend vond het allemaal wel erg grappig en zei; “puzzelen werkt rustgevend toch? Nou aan je gezicht te zien ben jij nu verre van rustig dus begin maar vast met uitzoeken.” Uhm,hoe dan?! :frusty:

Iemand tips?! :@@:
Ik zou eerst de rand van beide puzzels uitzoeken, dan de herkenbare stukken die je zeker weet en daarna hopelijk genoeg gekalmeerd zijn om een eh, uitdaging aan te gaan :clown:

En vriend aan het werk zetten aangezien hij zo behulpzaam is :devil:
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
NoExcusesJustRun schreef:
10-01-2019 08:52
Dus nu heb ik twee Jan van Haasteren puzzels,2000 stukjes door elkaar liggen. Iemand tips?! :@@:

Omruilen in de winkel met als reden 'fabrieksfout'?

Cadeau geven aan iemand die je niet zo leuk vindt?
Rouge__ schreef:
09-01-2019 22:40
leuk hoor solliciteren, meteen 2 afwijzingen :facepalm:

Geef de moed niet op. Ik heb vorig jaar meerdere afwijzingen gehad en dat is niet fijn, maar het is goed gekomen. Op een moment dat ik het solliciteren even liet rusten, werd ik benaderd voor mijn droombaan. Ik zit nu echt op mijn plek en ik ben blij dat ik die andere banen niet gekregen heb.

Het komt wel goed. :hug:
Ik haat de mondhygiënist.

Als je me pijn doet bijt ik in je vinger (6)
Alle reacties Link kopieren
Ja joh gooi de gemeentelijke belastingen ook ff omhoog! Wtf is er aan de hand met dit land? Geef eens wat minder uit aan andere landen Nederland!
Waarom maken jullie de containers niet leeg? Jullie zijn 4 weken geleden voor het laatst geweest! De container stroomt nu over omdat hij te klein is voor het aantal mensen in dit gebouw en er veel afval is na de feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
10-01-2019 11:22
Ja joh gooi de gemeentelijke belastingen ook ff omhoog! Wtf is er aan de hand met dit land? Geef eens wat minder uit aan andere landen Nederland!
+1, incl die belachelijke verhoging van de btw op voeding etc :hamer:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Full_Moon schreef:
10-01-2019 10:13
Ik zou eerst de rand van beide puzzels uitzoeken, dan de herkenbare stukken die je zeker weet en daarna hopelijk genoeg gekalmeerd zijn om een eh, uitdaging aan te gaan :clown:

En vriend aan het werk zetten aangezien hij zo behulpzaam is :devil:

Nou echt hé. Hij houdt niet van puzzelen en bood al aan om een nieuwe te kopen en om deze gewoon weg te gooien. Maar dat vind ik zonde!

Zoon bood trouwens wel meteen aan om mij te helpen met het uitzoeken; “mam,dan maak jij een puzzel en dan probeer ik die andere te maken.”
Leuk bedacht,maar dat gaat niet werken met 2 puzzels van 1000 stukjes. :rofl:
Toen ging hij naar boven en kwam beneden met zijn spaarpot,”hier mam,koop dan maar een nieuwe van mijn spaargeld”. Maar dat ga ik dus niet doen. Dit was onhandigheid en niet express gedaan. Als het wel express was gedaan dan had ik hem wel een nieuwe laten halen als straf zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-01-2019 10:43
Omruilen in de winkel met als reden 'fabrieksfout'?

Cadeau geven aan iemand die je niet zo leuk vindt?
Dat omruilen is wel een goeie! Maar de puzzel is van Bol.com en is al betaald. Even uitzoeken of dat kan. ;-D

“Hoi mam,omdat jij altijd zo loopt te klagen dat je thuis niks te doen hebt,heb ik wel een klusje voor je. Alsjeblieft. Nu hoef je je voorlopig niet te vervelen.” :rofl:
NoExcusesJustRun schreef:
10-01-2019 11:53
Nou echt hé. Hij houdt niet van puzzelen en bood al aan om een nieuwe te kopen en om deze gewoon weg te gooien. Maar dat vind ik zonde!

Zoon bood trouwens wel meteen aan om mij te helpen met het uitzoeken; “mam,dan maak jij een puzzel en dan probeer ik die andere te maken.”
Leuk bedacht,maar dat gaat niet werken met 2 puzzels van 1000 stukjes. :rofl:
Toen ging hij naar boven en kwam beneden met zijn spaarpot,”hier mam,koop dan maar een nieuwe van mijn spaargeld”. Maar dat ga ik dus niet doen. Dit was onhandigheid en niet express gedaan. Als het wel express was gedaan dan had ik hem wel een nieuwe laten halen als straf zeg maar.

Ik heb hier 3 uitgezochte puzzels van Jan van Haasteren liggen. als je wilt kunnen we ze opruilen? Die van mij gaan toch naar de kringloop, dus of ik er nou 2 of 3 naar de kringloop breng maakt ook niet uit.
Alle reacties Link kopieren
NoExcusesJustRun schreef:
10-01-2019 08:52
Gister heb ik een puzzel van Jan van Haasteren voor mezelf gekocht. Een doos waar 2x1000 stukjes inzitten. En 3 puzzels voor zoon.

Zoon vroeg vanmorgen; “mama,mag ik de puzzel dozen losmaken?” Waarop ik zei; “dat mag lieverd,maar alleen JOU puzzels losmaken. Ik maak mijn eigen wel los want daar zitten twee puzzels in. Anders gaat alles door de war.”

En wat heeft zoon net gedaan toen ik stond te douchen. Mijn puzzels ook losgemaakt en alles door elkaar gegooid.:roll: Dus nu heb ik twee Jan van Haasteren puzzels,2000 stukjes door elkaar liggen. En bedankt! :furious:

Vriend vond het allemaal wel erg grappig en zei; “puzzelen werkt rustgevend toch? Nou aan je gezicht te zien ben jij nu verre van rustig dus begin maar vast met uitzoeken.” Uhm,hoe dan?! :frusty:

Iemand tips?! :@@:
Je zoon het laten uitzoeken is geen optie?
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
10-01-2019 12:45
Ik heb hier 3 uitgezochte puzzels van Jan van Haasteren liggen. als je wilt kunnen we ze opruilen? Die van mij gaan toch naar de kringloop, dus of ik er nou 2 of 3 naar de kringloop breng maakt ook niet uit.
Lief aangeboden,maar niet nodig.
Ik heb alle “randjes” uitgezocht (koste mij ruim een uur O_o ) en ben net begonnen met puzzelen en zie wel hoever ik kom.

Zoon zit naast me en maakt “groepjes” van puzzelstukjes waarvan hij denkt dat deze bij elkaar horen. Ik had vanmiddag mijn moeder aan de telefoon en zij zei; “Als je (naam zoon) nou zoveel mogelijk op kleur laat sorteren en dat in die plastic yoghurt bakjes van je doet,dan kom je al een heel eind.”

Ik zit nu te puzzelen en op de tafel en de vloer rondom de tafel staan allemaal bakjes. ;-D

We hoeven ons dit weekend in ieder geval niet te vervelen. :rofl:
Kanker, kanker op..je bent een kankerziekte.
Alle reacties Link kopieren
Depster :hug:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Als je ziet dat een collega alleen in een hoekje staat betrek je haar toch een beetje bij het gesprek
Grrr stomme vodafone/ziggo met je slechte bereik.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik alsjeblieft verdrietig en boos zijn.
Laat me toch,ik weet heus wel dat het erger kon zijn, maar ik vind dit al een dikke brok om door te slikken
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
10-01-2019 11:33
Waarom maken jullie de containers niet leeg? Jullie zijn 4 weken geleden voor het laatst geweest! De container stroomt nu over omdat hij te klein is voor het aantal mensen in dit gebouw en er veel afval is na de feestdagen.
Eindhoven toevallig? Bij vriend ook al aantal weken niet geleegd.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh mijn hemeltje, ik zie voor het eerst het tv programma “ lekker slim”.
Is dit nu echt of zijn de dames echt zo dom, :huh:
Alle reacties Link kopieren
NoExcusesJustRun schreef:
10-01-2019 16:25
Lief aangeboden,maar niet nodig.
Ik heb alle “randjes” uitgezocht (koste mij ruim een uur O_o ) en ben net begonnen met puzzelen en zie wel hoever ik kom.

Zoon zit naast me en maakt “groepjes” van puzzelstukjes waarvan hij denkt dat deze bij elkaar horen. Ik had vanmiddag mijn moeder aan de telefoon en zij zei; “Als je (naam zoon) nou zoveel mogelijk op kleur laat sorteren en dat in die plastic yoghurt bakjes van je doet,dan kom je al een heel eind.”

Ik zit nu te puzzelen en op de tafel en de vloer rondom de tafel staan allemaal bakjes. ;-D

We hoeven ons dit weekend in ieder geval niet te vervelen. :rofl:

Ik heb in de kerstvakantie zo'n puzzel gemaakt waar je een ander deel moet puzzelen van de scene die op de doos staat. Jouw aanpak voor de gemixte puzzel lijkt veel op hoe ik het heb gedaan. Je komt er vast uit, en het geeft misschien nog een leuke twist aan je puzzel(s)!

Tof trouwens dat jij en je zoon de uitdaging samen aan gaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet erg vinden als onderburen vandaag nog dood zouden neervallen.
En geloof me, er is op deze hele wereld niemand die ze mist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven