Erectie in de sauna

10-01-2019 13:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn vrouw ga ik regelmatig naar de sauna. Ook al ben ik inmiddels 58jaar ik krijg op de meest ongelegen momenten een erectie die meestal 1 of meerdere uren aanhoudt.

Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief en zegt dat ze het niet erg vindt het is een goed teken het toont aan dat ik nog gezond en nog heel potent ben.

Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.

Graag zou ik van andere saunabezoekers horen hoe zij hier over denken en ook hoe ze reageren.
Ik vind het vooral raar dat je hier een topic over maakt op Viva. Komt een beetje over als compensatie drang.
zo meerdere uren nog wel
applaus?
Alle reacties Link kopieren
Doe eens normaal. Wil je nu geile praatjes horen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Spring een dompelbad in
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een personeelslid vragen om gepaste actie te ondernemen, en bij de meeste sauna’s zou dat personeelslid jou dan vriendelijk verzoeken om de sauna te verlaten en pas terug te komen als de erectie weg is.
Alle reacties Link kopieren
Wel handig om je handdoek aan op te hangen. Anders loop je daar ook maar mee rond.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
10-01-2019 13:33
Wel handig om je handdoek aan op te hangen. Anders loop je daar ook maar mee rond.
:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zie t nooit, maar als het zo was zou ik het gelijk melden. Kunnen ze je ff in t dompelbad donderen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er even een tik op geven :whip:
koekies zijn lekker
Waarom ga je dan nog als je dit weet van jezelf en vervelend vindt...

Zou er een melding van maken als bezoeker.
Alle reacties Link kopieren
Oef nou totaal ongepast. Dan maar even snel en stil sjorren op de wc ofzo. Dompelbad in lijkt me ook verstandig en als dat allen niet lukt dan gewoon niet meer naar de sauna gaan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En het gebeurd allemaal in Almelo.....

Volgens Herman Finkers:
https://www.youtube.com/watch?v=RAd8blOT21E
:rofl:

Ik zou reageren.... Omg, neuk me nu

En verder, wat sneu dat je meent dit op dit forum te moeten melden.

Huphup naar een ( sauna) mannenforum :whip:
Alle reacties Link kopieren
1 of meerdere uren? o_o Ik heb niet zoveel verstand van piemels, maar dat lijkt me toch niet gezond.

Volgende keer van te voren thuis eerst even seksen/masturberen. En mocht je dan alsnog een erectie krijgen, dan doen wat je nu al doet, zoveel mogelijk verbergen.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
10-01-2019 13:50
Oef nou totaal ongepast. Dan maar even snel en stil sjorren op de wc ofzo. Dompelbad in lijkt me ook verstandig en als dat allen niet lukt dan gewoon niet meer naar de sauna gaan.

Dit vind ik echt vele malen ongepaster dan een erectie hebben. Een erectie gebeurt gewoon nou eenmaal wel eens zonder dat de man daar iets aan kan doen. Jezelf bevrediging op een wc daar vind ik not done. Doe dat lekker thuis voor je naar de sauna gaat. Bah.
chocolol schreef:
10-01-2019 14:19
Dit vind ik echt vele malen ongepaster dan een erectie hebben. Een erectie gebeurt gewoon nou eenmaal wel eens zonder dat de man daar iets aan kan doen. Jezelf bevrediging op een wc daar vind ik not done. Doe dat lekker thuis voor je naar de sauna gaat. Bah.
Ik wil ook niet lullig doen. Maar 95% van wat er in de sauna loopt daar zou ik het niet mee doen. Dus als mijn partner continue met een stijve loopt zou ik het eerder disturbing vinden. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
10-01-2019 14:04
:rofl:

Ik zou reageren.... Omg, neuk me nu
:whip:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen last van.
Alle reacties Link kopieren
René schreef:
10-01-2019 13:05
Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.

Afbeelding
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeten jullie iemand altijd zo afbranden en belachelijk maken? Wat een passief-agressieve, pittige dames zijn jullie zeg.
Rene, beste man,

het is natuurlijk niet de bedoeling dat je vlak voor je saunabezoek van die blauwe pilletjes snoept.
@fotoroid Ja, maar het is wel grappig om te lezen. Wat verwacht die man dan?

De meeste vrouwen (ik denk eigenlijk alle vrouwen) vinden een man met een erectie in de sauna hinderlijk en een verstoring van de Feng Sui.
Alle reacties Link kopieren
Wat een belachelijke reacties weer. Vooral (volgens mij) van sauna-gangers die zo extreem los gaan zeg (naar buiten donderen/in het dompelbad donderen etc)
Accepteer gewoon dat als je naar een sauna gaat, hier verschillende mensen komen, en dat dit idd mensen KAN overkomen, een ieder , en een lichaam, kan verschillend reageren. Raar he. En gelijk afstraffen hoor, die mensen die (onbedoeld) een stijve krijgen in de sauna, wat denken ze wel niet! :-?
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
10-01-2019 14:22
Ik wil ook niet lullig doen. Maar 95% van wat er in de sauna loopt daar zou ik het niet mee doen. Dus als mijn partner continue met een stijve loopt zou ik het eerder disturbing vinden. :hihi:
Ja, want jij bent vast één van de weinige lekkere wijven/lijven die er rondloopt?
Wat een arrogantie, of juist denigrerend tegenover de anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven