Egmond Wandelmarathon,

10-01-2019 18:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ga ik voor het eerst de wandel marathon lopen, ter voorbereiding op de Nijmeegse Vierdaagse: je kan niet vroeg genoeg beginnen met trainen! Wie heeft al eens eerder gelopen? Ik zie allemaal leuke verslagen en filmpjes, dus heb al wel een goede indruk.

Ik loop alleen en met mijn 26 ben ik een van de jongste denk ik en ook 1 van de weinige die alleen loopt. Ik heb een hotel geboekt, dus ik maak er een heerlijk weekendje van!

Wie loopt er ook mee?
Leuk! Mooie omgeving. Ik loop zelf dit jaar de 10 km (hardlopen) en heb er een paar keer de halve marathon gelopen. Ik hou van de kust! Maar maakt het soms ook zwaar.

Ik betwijfel of je 1 van de jongste zal zijn. Ik ben elk jaar bij de vierdaagse en daar zitten ook echt wel jongere mensen bij. Die zullen ook ongetwijfeld moeten trainen. Maar wat maakt het ook uit! Succes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon daar in de buurt maar ik loop niet mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Succes!
Ik loop hem zelf niet, maar wel de vierdaagse van alkmaar. Nijmegen een andere keer misschien.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker niet een van de jongsten, er lopen ook veel 50+-ers met hun kinderen.

Ik heb m twee keer gelopen. Dit jaar weet ik het nog niet zeker ivm andere afspraak (ja ik weet het ik moet snel beslissen). Ik vind het een leuk evenement, lekker om een paar dagen buiten te zijn in deze tijd. Maar ik heb m ook alleen maar met goed weer gelopen.

Minpunt zijn, zoals bij veel evenementen, de Dixi's. Dan weet je dat vast ;-) Overigens wel ruim genoeg overal.
Je kunt méér.
Ik moet helaas werken dat weekend anders had ik me ingeschreven
Hopelijk gaat het niet ijskoud worden
Heb m in het verleden een aantal keer gelopen. Het is een goed georganiseerde wandeltocht.
Zowel Noord- als Zuidroute is erg mooi en heel verschillend van elkaar. Hier begon ook mijn voorbereiding voor Nijmegen!
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Oooh door dit topic denk ik er weer aan. Ik woon er erg dichtbij en ken het gebied wel, maar lijkt me leuk er weer eens bewust doorheen te lopen in plaats van dat ik er snel doorheen fiets.

Maar ik twijfelde hieraan doordat ik nog nooit een tocht heb gelopen in de winter, ik loop niet graag in de regen denk ik. Nog maar even snel overdenken.
Alle reacties Link kopieren
t Is wel mooi om de duinen in de winter te zien. Ik zie tijdens zulke wandelingen pas hoe divers het duingebied is. Bij Bakkum heb je heel ander soort begroeiing dan bij Bergen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem een paar keer gelopen, een km of 15. Een keer was het zulk mooi weer dat vriend en ik elkaar bij de afsplitsing op het strand aankeken: zullen we?
Toen spontaan de 22 gelopen, hadden we niet eerder gedaan maar was goed vol te houden.

Het is goed georganiseerd, alleen is het op sommige paden druk en kun je niet in je eigen tempo doorlopen.

Veel plezier!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
10-01-2019 19:45
Je bent zeker niet een van de jongsten, er lopen ook veel 50+-ers met hun kinderen.

Ik heb m twee keer gelopen. Dit jaar weet ik het nog niet zeker ivm andere afspraak (ja ik weet het ik moet snel beslissen). Ik vind het een leuk evenement, lekker om een paar dagen buiten te zijn in deze tijd. Maar ik heb m ook alleen maar met goed weer gelopen.

Minpunt zijn, zoals bij veel evenementen, de Dixi's. Dan weet je dat vast ;-) Overigens wel ruim genoeg overal.
Tja, dixies zijn inderdaad geen favoriet. Maar ik ben wel wat gewend met hardloopwedstrijden en andere evenementen. Gewoon niet teveel nadenken helpt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven