Werk & Studie alle pijlers

Vrij

11-01-2019 17:16 42 berichten
Eindelijk!!! Na 3 dagen fulltime solliciteren (noeste onbetaalde arbeid) is het nu bijna 17:15 = ik word niet meer gebeld/gemaild. Nu nog eens een uur onder de warme douche, opruimen, en dan swingend het weekend in. Morgen premier league met mijn vader kijken en boodschappen doen (op zijn kosten), zondag naar mijn zus en schoonbroer in Amsterdam.

Maandag weer de sollicitatie-oorlog in. Mag dan gelijk 2 assessments maken voor een receptie medewerker functie. Om te gieren!!! Voor een paar enveloppen dichtmaken en in de brievenbus gooien mag ik een assessment met wiskunde vragen maken. 70 vragen in 15 minuten beantwoorden! Het moet niet gekker worden. What's next? Assessments voor stratenvegers?

O ja, fijn weekend allemaa!.

p.s. En aan het meisje van die mislukking topic: Je bent maar 25, NIET 40.
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal, lekker kort.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Wow, drie dagen! Je zal wel uitgeput zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hé! Daar ben je weer.
Goed uitrusten hoor, dit weekend, dus niet gaan swingen!! Je hebt al je energie nodig om die assessments te maken en dan kun je ook al geen sollicitatiebrieven versturen, dat wordt echt te veel.
Laat je maar lekker verwennen door je pa (gewoon sushi en schelpdieren in het karretje leggen, vind ie heus niet erg ;) ), en door je zus (oh shit! als ze je nou maar geen macaroni of zoiets ranzigs gaat voorzetten :-o )
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:16
Morgen premier league met mijn vader kijken en boodschappen doen (op zijn kosten), zondag naar mijn zus en schoonbroer in Amsterdam.
Ook op kosten van je vader?
Of ga je lopend?
Altijd van je afsnijden
Grobbekuiken_ schreef:
11-01-2019 17:25
Hé! Daar ben je weer.
Goed uitrusten hoor, dit weekend, dus niet gaan swingen!! Je hebt al je energie nodig om die assessments te maken en dan kun je ook al geen sollicitatiebrieven versturen, dat wordt echt te veel.
Laat je maar lekker verwennen door je pa (gewoon sushi en schelpdieren in het karretje leggen, vind ie heus niet erg ;) ), en door je zus (oh shit! als ze je nou maar geen macaroni of zoiets ranzigs gaat voorzetten :-o )
Mijn zus is ook werkloos. Zij heeft bereikt waar ik gefaald heb. Ze is huisvrouw, en haar hobby is koken. Ik wou dat ik ook vrouw was en dat kon worden!!! Maar ik moet maandag enkele open sollicitaties naar de gemeente sturen. Assessment duurt maar 12 minuten. En ik eet geen supermarkt sushi (zelfs in deze karige tijden niet)
onzichtbarevrouw schreef:
11-01-2019 17:28
Ook op kosten van je vader?
Of ga je lopend?
Zus is jarig. Ik ga met mijn ouders. Jaloerserd!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat knap dat je 8 uur per dag aan het solliciteren bent geweest. Ik kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Hoe ga je dat doen als je 40 uur moet werken?
Is het al eens in je opgekomen dat hier diverse HR medewerkers meeschrijven?

Ik vraag me af of je doorhebt wat voor indruk je wekt met dit en dat andere non-topic van je.

Je zal maar pech hebben maandag...
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:16

p.s. En aan het meisje van die mislukking topic: Je bent maar 25, NIET 40.
:high5:

Sterker, nog ze is pas bijna 25.
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:29
Mijn zus is ook werkloos. Zij heeft bereikt waar ik gefaald heb. Ze is huisvrouw, en haar hobby is koken. Ik wou dat ik ook vrouw was en dat kon worden!!! Maar ik moet maandag enkele open sollicitaties naar de gemeente sturen. Assessment duurt maar 12 minuten. En ik eet geen supermarkt sushi (zelfs in deze karige tijden niet)
Oooooh! Je wilt gratis geld, zeg dat dan!

Misschien een puissant rijke (evt. oudere, die gaan vaak eerder deaud) dame zoeken?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:29
Mijn zus is ook werkloos. Zij heeft bereikt waar ik gefaald heb. Ze is huisvrouw, en haar hobby is koken. Ik wou dat ik ook vrouw was en dat kon worden!!! Maar ik moet maandag enkele open sollicitaties naar de gemeente sturen. Assessment duurt maar 12 minuten. En ik eet geen supermarkt sushi (zelfs in deze karige tijden niet)
Je denkt wel heel eenzijdig. Zoek een rijke vrouw en wordt huisman.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat een gekkies hè, dat je gewoon MOEITE moet doen voor een baan! Wat denken ze wel niet, straks verwachten ze ook nog dat je moeite moet doen als je eenmaal een baan hebt, pff!
En bij kritische posten hier ga je weer stoom afblazen op Fok zeker over die Viva grietjes?
Doei hé. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
11-01-2019 17:42
En bij kritische posten hier ga je weer stoom afblazen op Fok zeker over die Viva grietjes?
Doei hé. :bye:

Och djeez, is hij het!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yep Huilie.

https://forum.fok.nl/topic/2478321
Dymphnatam schreef:
11-01-2019 17:33
Is het al eens in je opgekomen dat hier diverse HR medewerkers meeschrijven?

Ik vraag me af of je doorhebt wat voor indruk je wekt met dit en dat andere non-topic van je.

Je zal maar pech hebben maandag...
Hoezo pech? En voor jou info: Mensen met een leven (baan, relatie, gezin) etc aka HR medewerkers zitten niet wezenloos als wij arme singles zonder banen op een forum.
Alle reacties Link kopieren
*
nouschi wijzigde dit bericht op 11-01-2019 17:54
0.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb een leven. Een man, huisdieren, een huis, (ook een huishouden :'( ) een baan, vrienden en familie.
En toch forum ik.. Kan allemaal.
Kluun1985 schreef:
11-01-2019 17:49
Hoezo pech? En voor jou info: Mensen met een leven (baan, relatie, gezin) etc aka HR medewerkers zitten niet wezenloos als wij arme singles zonder banen op een forum.

Ik weet niet precies wie je bedoelt, maar niet mij. Ik ben niet single en heb een hele leuke baan.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-01-2019 17:53
Ik dacht dat andere gekkie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Overigens is het jouW info.

Ik hoop dat je sollicitatiebrieven in ieder geval foutloos zijn.
Grietjesforum :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven