Camping de molenhof

12-01-2019 09:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

We zijn druk aan het kijken om een weekje weg te boeken voor in de zomervakantie.. nou viel camping de molenhof me op is het wat? is het zwembad leuk?

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ga je nu voor elke camping die je tegenkomt op google een apart topic openen?
Lees even mee. Wij hebben deze camping/park ook op het oog voor een midweekje ofzo.
Is dit forum benoemd tot reisgids van het jaar? Kijk even op Zoover. ( of zo iets)
Zoover, Tripadvisor, of de recensies bij de organisatie die het aanbiedt.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor bij deze blijft het! Zijn beide hele andere parken vandaar apart maar ik zal het voortaan opletten!
Zorg dat je uit de buurt blijft van de Plonsplas. Daar schijnen nogal wat aso’s te staan (volgens reviews). Verder zijn de meningen verdeeld.
MinkeDeWit schreef:
12-01-2019 10:03
Zorg dat je uit de buurt blijft van de Plonsplas. Daar schijnen nogal wat aso’s te staan (volgens reviews). Verder zijn de meningen verdeeld.
Die ligt daar ook in de buurt? Ik moet dit jaar nog een keer in de omgeving zijn van Oldenzaal en omdat het voor ons ver rijden is kunnen we het maar beter combineren met een midweek. Villapark Eureka is ook leuk daar maar heeft geen zwembad.
NYC schreef:
12-01-2019 10:07
Die ligt daar ook in de buurt? Ik moet dit jaar nog een keer in de omgeving zijn van Oldenzaal en omdat het voor ons ver rijden is kunnen we het maar beter combineren met een midweek. Villapark Eureka is ook leuk daar maar heeft geen zwembad.
De Plonsplas is op die camping. Ik had recensies bekeken en meerdere noemden vaste kampeerders bij dat veldje met loslopende honden en zo.
MinkeDeWit schreef:
12-01-2019 10:09
De Plonsplas is op die camping. Ik had recensies bekeken en meerdere noemden vaste kampeerders bij dat veldje met loslopende honden en zo.
Ik had het idd al gevonden dat het erbij hoort. Hmm. :-?
Alle reacties Link kopieren
Is een hele leuke camping met een mooi zwembad. Ook de plomsplas is erg leuk voor de kinderen. Wij zijn er een dagje geweest toen kennissen er stonden met de kinderen vorig jaar en die vonden het geweldig. Geen "aso's" gezien trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een paar jaar geleden geweest. Normaal gaan we altijd naar het buitenland en naar wat kleinere campings. Dit keer ging dat wegens omstandigheden niet door en zijn we dicht bij huis gebleven. Op zich is het een nette camping met veel vermaak voor kinderen. Prima sanitair, leuk zwembad. Plonsplas was toen nog niet klaar. We veel ons kent ons. Het is geen tokkiecamping, maar wel veel terugkerende gasten.

Ik had het na een week wel gezien, maar de kinderen hebben een topvakantie gehad en willen het liefst weer terug. Ik zie zelf graag wat van de omgeving, maar omdat we zelf in deze omgeving wonen was er voor ons niet veel aan te ontdekken.
De faciliteiten zijn prima, sanitair is netjes, animatie ook wel leuk. Buitenzwembad niet verwarmd dus echt ijskoud water en met matig weer niet te doen. In de omgeving vonden wij er niet heel veel te doen en de zomer dat wij er waren was er een schietpartij in het café aan het einde van de camping, de gasten die betrokken waren stonden op de camping.. dat was best schrikken! Dat drukte wel iets een stempel op de vakantie, al was het waarschijnlijk toeval? Idd veel vaste gasten en wat ons opviel: veel gasten uit de directe omgeving.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
12-01-2019 10:07
Die ligt daar ook in de buurt? Ik moet dit jaar nog een keer in de omgeving zijn van Oldenzaal en omdat het voor ons ver rijden is kunnen we het maar beter combineren met een midweek. Villapark Eureka is ook leuk daar maar heeft geen zwembad.
Ik ken beide en er zit best een verschil. Eureka is ruimer opgezet en veel rustiger. Midden in de natuur en met vrijstaande huisjes. Er is geen zwembad maar het park ligt midden op een prachtig recreatie en natuurpark. Met zeer goede (nieuwe) voorzieningen voor kinderen (waaronder een grote zwemvijver, natuurlijke speelplekken en peuterbad. Eureka zelf heeft een overdekte speeltuin (wel buiten maar droog).

De molenhof is meer te doen voor kinderen op de camping maar daardoor ook drukker.

Op beide plekken netjes en geen aso's. Maar de molenhof is een grote camping met veel voorzien gen en daardoor erg druk. Ook de omgeving heeft iets minder te bieden dan Eureka (Met diverse leuke steden en dorpen vlakbij).
Alle reacties Link kopieren
Eureka heeft geen zwembad nodig, want het ligt midden in het recreatiegebied Het Hulsbeek met heel veel zwemwater en superfijne faciliteiten, speeltuinen, een klimbos etc.

De Molenhof is een mooie, nette camping. Het is er wel vaak druk bezet ,omdat het zo populair is. Veel te doen voor kinderen, ook animatie. Het binnenbad is niet zo groot, maar voldoet.
Alle reacties Link kopieren
Wat Evelien dus ook allemaal zegt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven