Heeft iedereen een prijs?

12-01-2019 15:07 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend (of eigenlijk meer iemand die ik vaak zie bij het stappen) is al heel lang gek op mij. Ik vind hem niet aantrekkelijk, dus ben er nooit op in gegaan. Nu bood hij me 3 weken terug EUR 200 als ik met hem naar bed zou gaan. Heb er over nagedacht en de week erop besloten het te doen (wat ook is gebeurt). Hij blij en ik ook blij met het extra zakcentje (en ik moet eerlijk zeggen hij heeft zijn belofte gehouden om het stil te houden).

Nu ben ik eigenlijk benieuwd hebben jullie een prijs waarbij je zou zeggen, ik zou daarvoor wel met iemand naar bed gaan die ik niet aantrekkelijk vind. En wat zou in dat geval de prijs voor jezelf zijn? Ik geloof namelijk dat iedereen een prijs heeft en dat zelfs de grootste moraalridder het zou doen als die er bijvoorbeeld een miljoen voor kreeg.

Ik zoek dus EXPLICIET geen adviezen, waardeoordelen of commentaren dat ik me daarmee tot hoer heb gemaakt. Ik weet dat velen dat denken en staan te springen om hun mening daarover te geven (en misschien terecht) maar daar gaat dit topic niet over, dus laat dat achterwege. Ben gewoon benieuwd wat de prijs van forumleden zou zijn.

Voor welk bedrag zou je intiem met iemand gaan die je niet aantrekkelijk vind

Totaal aantal stemmen: 81

100 (11%)
250 (9%)
500 (2%)
1000 (9%)
5000 (11%)
10000 (15%)
50000 (9%)
100000 (11%)
500000 (4%)
1000000 (20%)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het zou kunnen als ik iemand echt niet aantrekkelijk vind.
Voor een miljoen wil ik het best proberen, maar denk niet dat de ander het waardeert als ik alleen maar vies kijk
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind een kennis waar je redelijk goed mee kan en die waarschijnlijk ongeveer van jouw leeftijd is, maar die je niet knap vindt, wat anders dan die vieze, dominante buurman van 70+ die altijd in vieze kleren met ongewassen haar rondloopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ven zon moraalridder zonder prijs. Hell never no dat ik me laat betalen voor seks. Ik heb alleen seks met iemand die ik aantrekkelijk vind en daar wil ik niet voor betaald worden, super minderwaardig vind ik dat. Alsof je zijn bezit dan even bent en er niet toe doet....
Waarom vond jij het voor die 200,- wel oké? Zon groot bedrag is dat totaal niet
Alle reacties Link kopieren
Geen zin om na te denken wat mijn prijs zou zijn, maar bij het voorstel van 200 euro ga ik hard lachen. Dat is zeker een nee.
Alle reacties Link kopieren
Koffiebona schreef:
12-01-2019 16:22
Ik ven zon moraalridder zonder prijs. Hell never no dat ik me laat betalen voor seks. Ik heb alleen seks met iemand die ik aantrekkelijk vind en daar wil ik niet voor betaald worden, super minderwaardig vind ik dat. Alsof je zijn bezit dan even bent en er niet toe doet....
Waarom vond jij het voor die 200,- wel oké? Zon groot bedrag is dat totaal niet
En als je hypothetisch om de een of andere reden zwaar in de schulden komt, je kinderen niet meer te eten kunt geven (we gaan er even vanuit dat je die dan hebt), de huur niet meer kunt betalen en dreigt op straat te komen?
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
12-01-2019 16:26
En als je hypothetisch om de een of andere reden zwaar in de schulden komt, je kinderen niet meer te eten kunt geven (we gaan er even vanuit dat je die dan hebt), de huur niet meer kunt betalen en dreigt op straat te komen?
Dan zou ik er idd wel even over nadenken, maar nog denk ik dat ik dan liever voor de bijstand kies dan voor de rest van mn leven met die herinnering rond te lopen.
Wel lastig natuurlijk omdat ik nu niet in die situatie zit, maar to zal ook niet in de situatie gezeten hebben die je hierboven schetst (aanname)

Wat zou jouw prijs zijn dan?
koffiebona wijzigde dit bericht op 12-01-2019 16:33
2.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor dat bedrag kan je op kinky
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
12-01-2019 16:26
En als je hypothetisch om de een of andere reden zwaar in de schulden komt, je kinderen niet meer te eten kunt geven (we gaan er even vanuit dat je die dan hebt), de huur niet meer kunt betalen en dreigt op straat te komen?
Stelling is toch dat je ‘gewoon’ een prijs hebt en niet door omstandigheden alles aangrijpt om je kinderen te laten overleven? Ik zou voor nog geen 1 miljard te huur zijn als huurmoordenaar bijvoorbeeld maar ik acht mijzelf volledig in staat tot moord en doodslag als ik daarmee denk mijn kind te kunnen redden uit een situatie.

On topic: zolang mijn kind niet van de honger dreigt om te komen voor geen enkel bedrag. Van dat geld zou ik toch never nooit niet kunnen genieten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, een prijs heb ik zeker en daar schaam ik me ook niet voor. Niet dat het ooit gebeurd is trouwens. Maar ik koppel seks niet per definitie aan waardigheid of zelfrespect (snap die koppeling ook nooit zo als je niet religieus bent, het is een simpele lichamelijke behoefte die mijns inziens niet zoveel voorstelt), dus prima. Maar 200 euro? Dat vind ik wel een belachelijk laag bedrag om mijn lijf voor te 'geven', als ik de andere persoon niet aantrekkelijk vind en een drempel over zou moeten.

Afhankelijk van de aantrekkelijkheid van de persoon in kwestie zou ik denk ik tussen de 500 en 15.000 zitten, qua bedrag.
Alle reacties Link kopieren
Koffiebona schreef:
12-01-2019 16:32
Dan zou ik er idd wel even over nadenken, maar nog denk ik dat ik dan liever voor de bijstand kies dan voor de rest van mn leven met die herinnering rond te lopen.
Wel lastig natuurlijk omdat ik nu niet in die situatie zit, maar to zal ook niet in de situatie gezeten hebben die je hierboven schetst (aanname)

Wat zou jouw prijs zijn dan?
Nee, maar jij zei dat je zo'n moraalridder was die dat nooit zou doen. Toen dacht ik, dan zul je wel niet in een situatie zitten zoals ik die schetste, vandaar dat ik dat deed.

Ik ben een man, maar toch, ik weet het niet, maar ik zeg niet op de voorhand dat ik het nooit zou doen. Ik denk alleen dat als het er een beetje uit ziet en het hygiënisch is, de grens voor mij een stuk lager ligt dan bij vrouwen. En dan ben ik nog kieskeurig, want ik ken mannen die duiken op alles, als het maar een hartslag heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ms_Jingles schreef:
12-01-2019 16:35
Ja hoor, een prijs heb ik zeker en daar schaam ik me ook niet voor. Niet dat het ooit gebeurd is trouwens. Maar ik koppel seks niet per definitie aan waardigheid of zelfrespect (snap die koppeling ook nooit zo als je niet religieus bent, het is een simpele lichamelijke behoefte die mijns inziens niet zoveel voorstelt), dus prima. Maar 200 euro? Dat vind ik wel een belachelijk laag bedrag om mijn lijf voor te 'geven', als ik de andere persoon niet aantrekkelijk vind en een drempel over zou moeten.

Afhankelijk van de aantrekkelijkheid van de persoon in kwestie zou ik denk ik tussen de 500 en 15.000 zitten, qua bedrag.
Het gaat ook niet om de seks, maar om het betaald krijgen ervoor. Dat vind ik wel minderwaardig. Ik ben gewoon niet te koop, mijn lijf dus ook niet
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
12-01-2019 16:39
Nee, maar jij zei dat je zo'n moraalridder was die dat nooit zou doen. Toen dacht ik, dan zul je wel niet in een situatie zitten zoals ik die schetste, vandaar dat ik dat deed.

Ik ben een man, maar toch, ik weet het niet, maar ik zeg niet op de voorhand dat ik het nooit zou doen. Ik denk alleen dat als het er een beetje uit ziet en het hygiënisch is, de grens voor mij een stuk lager ligt dan bij vrouwen. En dan ben ik nog kieskeurig, want ik ken mannen die duiken op alles, als het maar een hartslag heeft.
Oké misschien had ik dat woordje nooit moeten weglaten idd. Maar in de situatie van to had ik dat dus niet gedaan, en zou ik het ook niet overwegen voor een hoger bedrag
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-01-2019 16:34
Stelling is toch dat je ‘gewoon’ een prijs hebt en niet door omstandigheden alles aangrijpt om je kinderen te laten overleven? Ik zou voor nog geen 1 miljard te huur zijn als huurmoordenaar bijvoorbeeld maar ik acht mijzelf volledig in staat tot moord en doodslag als ik daarmee denk mijn kind te kunnen redden uit een situatie.

On topic: zolang mijn kind niet van de honger dreigt om te komen voor geen enkel bedrag. Van dat geld zou ik toch never nooit niet kunnen genieten.
Lijkt me wel toch. TO geeft aan dat ze het extra zakcentje ook wel prettig vond. Als je stikt van de poen lijkt me dat geen drijfveer. Je leert je prijs pas kennen als er een belang aan gehecht wordt.
Alle reacties Link kopieren
Koffiebona schreef:
12-01-2019 16:39
Het gaat ook niet om de seks, maar om het betaald krijgen ervoor. Dat vind ik wel minderwaardig. Ik ben gewoon niet te koop, mijn lijf dus ook niet
Ik snap de redenatie, maar ik zie mijn lijf 'verkopen' niet als MIJ verkopen. Ik zal nooit te koop zijn. Betalen voor mijn lijf dat een kunstje doet... Tsja, dat doet een danser in zekere zin toch ook? Of een lingeriemodel? Ik weet dat de meesten die vergelijking niet vinden kloppen, maar voor mij maakt het in ieder geval niet zo'n verschil. Daarnaast ga ik er vanuit dat hoeveel ik ook betaald zou krijgen, mijn grenzen gerespecteerd worden en een 'nee' ook. Dus wat dat betreft houd ik de regie dus verkoop ik mijzelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Koffiebona schreef:
12-01-2019 16:42
Oké misschien had ik dat woordje nooit moeten weglaten idd. Maar in de situatie van to had ik dat dus niet gedaan, en zou ik het ook niet overwegen voor een hoger bedrag
Ik ook niet. Mijn wensen waarvoor ik geld nodig heb, zijn kleiner dan de bereidheid daar seks voor te hebben.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
12-01-2019 16:34
Stelling is toch dat je ‘gewoon’ een prijs hebt en niet door omstandigheden alles aangrijpt om je kinderen te laten overleven? Ik zou voor nog geen 1 miljard te huur zijn als huurmoordenaar bijvoorbeeld maar ik acht mijzelf volledig in staat tot moord en doodslag als ik daarmee denk mijn kind te kunnen redden uit een situatie.

On topic: zolang mijn kind niet van de honger dreigt om te komen voor geen enkel bedrag. Van dat geld zou ik toch never nooit niet kunnen genieten.
Dit.

Er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn lichaam te verkopen. Maar als het zou moeten om mijn kinderen van de hongerdood te redden dan wordt het een ander verhaal. Er van uitgaande dat er geen bijstand of hulp van familie/vrienden is.
Not my circus, not my monkeys
Nee.
lemoos2 schreef:
12-01-2019 16:34
Stelling is toch dat je ‘gewoon’ een prijs hebt en niet door omstandigheden alles aangrijpt om je kinderen te laten overleven? Ik zou voor nog geen 1 miljard te huur zijn als huurmoordenaar bijvoorbeeld maar ik acht mijzelf volledig in staat tot moord en doodslag als ik daarmee denk mijn kind te kunnen redden uit een situatie.

On topic: zolang mijn kind niet van de honger dreigt om te komen voor geen enkel bedrag. Van dat geld zou ik toch never nooit niet kunnen genieten.

Dit.
Ik mis 5, 10, 25 en 50 Euro
Fok-it schreef:
12-01-2019 17:19
Ik mis 5, 10, 25 en 50 Euro

En Breezer.
Ik denk dat ook iedereen wel een prijs heeft. Ik zou zeker met iemand naar bed gaan voor een flink hoog bedrag. Komop een avondje van bil is ook weer niet zo spannend toch? Is er hier nog nooit iemand na een avondje flink stappen wakker geworden naast iemand dat je dacht: WTF?!
Ik namelijk wel en dat deed ik nog gratis en voor niets ook!
Inmiddels een brave moeder en gebeurt er behalve met mijn eigen vent weinig spannends buiten onze 4 muren, maar ik ben echt de beroerdste niet hoor. Geld opent vele deuren, VEEL geld dan! Ook mijn poorten naar geneugten.
anoniem_376869 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 17:25
1.54% gewijzigd
Star² schreef:
12-01-2019 17:21
En Breezer.
Bestaat dat nog steeds?
Isabellarose- schreef:
12-01-2019 17:23
Ik denk dat ook iedereen wel een prijs heeft. Ik zou zeker met iemand naar bed gaan voor een flink hoog bedrag. Komop een avondje van bil is ook weer niet zo spannend toch? Is er hier nog nooit iemand na een avondje flink stappen wakker geworden naast iemand dat je dacht: WTF?!
Ik namelijk wel en dat deed ik nog gratis en voor niets ook!
Inmiddels een brave moeder en gebeurt er behalve met mijn eigen vent weinig spannends buiten onze 4 muren, maar ik ben echt de beroerdste niet hoor. Geld opent vele deuren. Ook mijn poorten naar geneugten.
Nee hoor, dat denk je verkeerd.

En dan bedoel ik niet dat ik me niet laat verkrachten als iemand mijn kinderen anders iets gaat aan doen. Maar gewoon neuken voor het geld.

Nee dat zal ik nooit doen.
Fok-it schreef:
12-01-2019 17:23
Bestaat dat nog steeds?
Het zal nu wel een snuif zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven