Adresjes tweedehands kinderkleding

12-01-2019 19:12 22 berichten
Wij hebben niet een heel groot budget om regelmatig nieuwe kinderkleding te kopen. Ook omdat het beter is voor het milieu zou ik wel tweedehands kinderkleding (en speelgoed) aan willen schaffen. Ik woon in het noorden, maar kan hier wat kinderkleding betreft nooit veel leuke adresjes vinden. Hebben jullie tips? Of weten jullie misschien een leuke site waar mooie moderne kinderkleding wordt verkocht?
Ken je deze site?

https://www.krijgdekleertjes.nl
marktplaats
Alle reacties Link kopieren
Ik maak veel zelf en ik vermaak tweedehandskleding. Als de stof er leuk uitziet is het al goed. De kleren koop ik bij kringloopwinkels, en onze stad heeft ook een tweedehands kinderkledingwinkel. Marktplaats is trouwens ook handig.
Alle reacties Link kopieren
Facebook.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Soms hebben ze in buurthuizen wel kledingbeurzen. Is meestal in het voor en najaar. In het plaatselijke krantje of bij supermarkten zie je dan vaak wel aankondigingen.
Alle reacties Link kopieren
De basisschool en de speeltuinvereniging hier hebben inderdaad ook eens per jaar een kledingmarkt; zoiets is in het noorden vast ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Krijgdekleertjes en Marktplaats.
Er zijn ook steeds meer initiatieven voor ruilmiddagen in buurtcentra, je zou dat zelf ook kunnen starten als het je leuk lijkt.
Alle reacties Link kopieren
Fb is hier ideaal voor. Hoef geen uren te scrollen en te zoeken (ik vind marktplaats veel te groot!).

Maar op fb is het lokaal, meestal snel en goed contact.
Op Marktplaats kan ik nooit iets leuks vinden. Vooral het vinden van leuke jongenskleding tweedehands is lastig.
Het noorden is groot. Ik heb een heel leuk adres maar als je in Groningen woont is het niet handig.
Ik koop en verkoop veel via Facebook
Alle reacties Link kopieren
Ik koop regelmatig pakketten op marktplaats. Zitten dan ook wel wat dingen bij die ik minder vind maar die gaan dan in de kledingbak... Scheelt weer verzendkosten, veel stuks voor weinig.

Verder zit er hier vlakbij een winkeltje met veel leuk tweedehands kinderspel en koop ik in de uitverkoop. Oh, en mensen in mijn omgeving weten dat ik tweedehands kleding prima vind dus van daar uit schuift er ook nog wen eens iets door. Maar dochter is nog een peuter, dit wordt waarschijnlijk lastiger als ze ouder wordt...
Alle reacties Link kopieren
Littlegreencompany.nl is ook een fijne
Alle reacties Link kopieren
Tweedehands kinderkledingbeurzen inderdaad. Vind ik het fijnste, zie je meteen wat je koopt. Die zijn er vast ook in het noorden.
Ik koop ook pakketten op marktplaats. Wat ik minder mooi vind, krijgt hij als pyjama aan of naar de opvang.
Alle reacties Link kopieren
Of ga eens een zaterdag naar Eelde, naar de rommelmarkt in de veilinghallen.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
12-01-2019 19:20
marktplaats
De gouden tip inderdaad van dit topic ;-)
Alle reacties Link kopieren
Groningen, Reshare store in de Oosterstraat.
Haren, twee keer per jaar kinderkledingbeurs. Te vinden via Speelotheek Haren.
Alle reacties Link kopieren
Aap noot mies kinderkleding
Alle reacties Link kopieren
In de sale kan je toch ook vaak leuk en goedkoop slagen.

Op MP gerichter zoeken op bijv leuke kleding merken ( wat je smaak is.
Zoals Z8 of Name it of KMDB

Ik slaag altijd heel leuk voor jongenskleding. Dus wat voor stijl.zoek je.
Alle reacties Link kopieren
ekeim schreef:
12-01-2019 21:35
Groningen, Reshare store in de Oosterstraat.
Haren, twee keer per jaar kinderkledingbeurs. Te vinden via Speelotheek Haren.

Daar heb ik een paar keer heel mooie kleding gekocht!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven