Ovulatietest negatief, wel eisprong symptomen

14-01-2019 21:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht kan iemand mij hier mee helpen!
Mijn partner en ik willen heel graag een kindje samen. Zelf ik heb al een zoon van 11. Een maand of drie geleden ben ik gestopt met de pil, waarna in ik de eerste maand 2x drie dagen licht ongesteld ben geweest, daarna elke 28 dagen. Ook ben ik meteen gestart met foliumzuur. Na mijn laatste periode heb ik dagelijks getest (testen van de kruidvat) omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is. Alle testen toonden geen streep of een zeer lichte streep. Maar afgelopen vrijdag vertoonde mijn lichaam wel symptomen, zoals hevige kramp aan een kant, zeer gevoelige tepels (heb ik nog steeds), doorzichtige afscheiding en vrijen die vrijdag was zeer gevoelig. Kloppen de testen niet of is mijn lichaam gewoon nog in de war?
anoniem_377262 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:51
2.84% gewijzigd
:fortune:
Dat kan niemand je vanaf zijn beeldscherm vertellen.
Bijsluiter gelezen?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
14-01-2019 22:13
Bijsluiter gelezen?
Ja bijsluiter gelezen. Alles gedaan zoals aangegeven.
Dienstverlener88 schreef:
14-01-2019 22:18
Ja bijsluiter gelezen. Alles gedaan zoals aangegeven.
Maar dan heb je dus ook gelezen dat een ovulatietest niet positief wordt zoals een zwangerschapstest, maar dat je alleen op zoek gaat naar het maximum?

En dat als je geen duidelijke streep krijgt dating een cyclus dat je dan twee keer per dag kunt proberen te testen?

Of dat je zorgt dat de urine wat meer geconcentreerd is door wat minder te drinken voor je de test doet? (Maar dus wel elke dag hetzelfde doen.)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven