Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
Ik ben boos; ik voel me ruk terwijl na hard werken alles nu juist op zn pootjes terecht komt en ik blij zou moeten zijn.
anoniem_381375 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 09:09
30.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het hierboven Diocca :hug: . Helaas ook herkenbaar :|
Voor iedereen een groene tuin
Stomme sport op tv. Stom sportcommentaar ook. Wat vind je er nou toch aan om daar de hele middag naar te zitten kijken? En alle Russen winnen,
jaja....
Alle reacties Link kopieren
Ga toch weg met je oefeningen. Mag ik even alles niet willen analyseren? Even hier en nu? Niet alles betrekken op mijn familie of het verleden?
Gewoon, werken, slapen, eten, sporten. Niet overal over nadenken. Ik heb hier ook niet om gevraagd.

Ik wil dat 2019 luchtiger wordt dan 2018. Niet nog veel ingewikkelder.
Je kunt méér.
GroenTuintje schreef:
13-01-2019 09:38
Ik snap het hierboven Diocca :hug: . Helaas ook herkenbaar :|
:hug:
Het is weer afkicken van je en stiekem doet mij dat een beetje zeer. Kom je mij weer knuffelen?
Alle reacties Link kopieren
waarom stuur je mijn geen berichtjes meer.. jammer want ik vind je wel leuk, maar nu begin ik je steeds minder leuk te vinden.
I am not perfect but i am limited edition.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet meer emotioneel zwaar incontinent zijn. Ik kan niet eens een normaal gesprek met iemand voeren.
Het is helemaal niet vreemd om een winterliefhebber te zijn, dit weer fijn te vinden en om uit te kijken naar mijn aankomende wintersportvakantie. Ik noem jou toch ook niet (dagelijks nog wel) vreemd omdat je van zon, warmte en op het strand liggen bakken houdt? Laat mensen toch in hun waarde.
Alle reacties Link kopieren
Nee mam, het is niet fijn dat jullie een lievelingskind hebben, en het is ook erg jammer dat dit lievelingskind daar zo lekker gebruik van maakt. Want hij is zo zielig....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te lui voor woorden vandaag, laat staan dat ik ze hardop zeg :yawnee:
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Waarom zoek ik verdorie geen ander werk, als ik toch alleen maar hele dagen nutteloze klusjes mag doen en ik mij niet serieus genomen voel, maar wel al het gezeik over me heen krijg?! Oh ja, wacht.... gaat daat nog even niet met die *piep* restschuld....
Nog zeker 6 andere vrije tafeltjes in de ruimte, maar jullie komen pal naast mij zitten??? Er zit misschien 50 cm tussen.
En dan zo'n ta-ta-ta- gesprek beginnen. Weg rust :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij niet indenken in jouw gedachtes. Je zeurt en bent altijd pessimistisch, terwijl je het gewoon goed voor elkaar hebt. Luister eens naar anderen en loop niet zo te zeuren.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Bemoei je er niet mee zeikwijf, ik ga heus niks jatten hoor! Een vrouw die eerst tegen mij zei ''dat moet je niet doen hoor'' en toen nog even tegen een medewerker zei dat ik mijn tas i.p.v op m'n schouder in m'n winkelmandje had gedaan (zo'n rijdende)
Doe ik wel vaker hoor, juist makkelijk.
Goh twee kinderen verliezen waar alleen familie getuige is van het drama.. en bij die eerste konden ze niks vinden qua oorzaak dus maakte ze er maar hartfalen van.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
15-01-2019 16:43
Goh twee kinderen verliezen waar alleen familie getuige is van het drama.. en bij die eerste konden ze niks vinden qua oorzaak dus maakte ze er maar hartfalen van.
Dit dacht ik ook al. Iets te toevallig.
¡Apagando las luces!
Ik vraag mij steeds meer af of ik in het leven niet meer een bitch moet zijn. De rest van de bevolking schijnt zich prima te kunnen misgedragen. Dus waarom ben ik zo beleeft?
SombraOnline schreef:
15-01-2019 16:45
Dit dacht ik ook al. Iets te toevallig.


Ja en dan ook nog die zak snoep. Een tweejarige met een zak snoep?
Waarom, waarom die je niet nog een dag gewoon met zo vervelend als alle dagen hiervoor. Omdat ik er met jou niet uitkom vraag ik een collega om eens mee te kijken. Waar gaat het fout? Wat is mijn aandeel? Wat is jouw aandeel? En dan precies vandaag ben je het engeltje van de klas :@ Vraagt mijn collega zich af welke problemen zich dan voordoen. Waarom ik het zelf niet kan oplossen.

En wat doe je morgen? En volgende week?
GlitterCupcake schreef:
15-01-2019 16:43
Goh twee kinderen verliezen waar alleen familie getuige is van het drama.. en bij die eerste konden ze niks vinden qua oorzaak dus maakte ze er maar hartfalen van.

Ja ik vond het ook verdacht, maar stel je voor dat het wel echt een bizarre samenloop is... Dat is toch afschuwelijk?
snorriemorrie schreef:
15-01-2019 18:38
Ja ik vond het ook verdacht, maar stel je voor dat het wel echt een bizarre samenloop is... Dat is toch afschuwelijk?
Waar staat dat bericht?
Wat zie je er toch grauw en oud uit. Eet 'ns een goed, verantwoord stukje vlees!
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 18:41
1.89% gewijzigd
Andersom schreef:
15-01-2019 18:38
Waar staat dat bericht?
Ergens op de actueel pijler
Ik vond mijn fijne oude appartement niet zo gehorig, en toen jullie baby was geboren hoorde ik ook niets.

Maar het wurm groeit en zijn longetjes ook en nu hoor ik hem wel degelijk krijsen. Het geluid is nog niet zo hard, maar ik houd mijn hart vast voor peuterpubertijd buien over een jaar of anderhalf....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven