Mijn vriend is onhygiënisch

18-01-2019 01:32 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop hier inmiddels al bijna vijf jaar over te twijfelen en kan wel wat advies gebruiken.

Ik twijfel over mijn relatie omdat ik hem nog steeds erg leuk vind en omdat het altijd gezellig is samen, er is echter één probleem. Hij is super onhygiënisch! Zijn huis is vies en zelf heeft hij een onprettige en sterke lichaamsgeur. Hij douchet wel elke dag, alleen met water en geen zeep of andere producten. Ik denk vaak dat ik te oppervlakkig ben, maar ik irriteer me er bijvoorbeeld echt aan dat hij altijd afgewassen shirtjes met gaten er in draagt of dat er regelmatig snotjes uit z’n neus hangen of dat heel zijn mond altijd standaard onder zit nadat hij gegeten heeft.

Ik heb het hier wel eens voorzichtig met hem over gehad en dan gaat het even goed, maar al snel vervalt hij weer in oude gewoontes. Hij snapt echter niet dat al deze dingen er ook voor zorgen dat ik me op fysiek vlak totaal niet tot hem aangetrokken voel. Hij denkt dat dit probleem bij mij ligt en blijft maar proberen waardoor ik me alleen nog maar meer van hem afkeer.

Het is een man van 31 jaar, ik wil niet steeds als kleuterjuf hem constant aanspreken op van alles. Dat kwetst hem en is frustrerend voor mij. Hebben jullie goede tips of vinden julle dat ik inderdaad te oppervlakkig ben dat ik me aan zulke dingen irriteer?
Alle reacties Link kopieren
Je twijfelt al 5 jaar (!!) aan je relatie?

Zijn er kinderen? Waarom ben je bij hem?
Dit zou voor mij echt wel een reden zijn het uit te maken.
Ik vind het knap dat je dit al 5 jaar volhoudt.
Altijd snoetenpoetsers meenemen
Alle reacties Link kopieren
Wat onaantrekkelijk. Had ik echt geen 5 jaar volgehouden.
Als je je zo aan hem stoort, waarom ben je dan al 5 jaar bij hem?
Je vraagt echt niets abnormaals van hem hoor. Maar ik zou ook geen trek hebben in de moederrol. Waarom je dit dan al vijf jaar laat voortduren is mij een raadsel.
S-Meds schreef:
18-01-2019 08:09
Altijd snoetenpoetsers meenemen
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Jakkes TO
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik snap werkelijk niet dat je al 5 jaar met iemand bent die vies is. Dat is toch basis? Dat iemand schoon is en daarnaast geen psychopaat?

En als je gewoon zegt ‘ik wil geen seks, want je bent niet fris, doe iets aan je kleren en gebruik een luchtje, dan kijken we verder.’? Wat zegt hij dan? Of ga je elke keer de smoes ‘nee geen zin’ gebruiken als hij seks wil?

Ieuw, ieuw. Dit zou ik persoonlijk niet trekken. Een keer een ongewassen zaterdag met een t shirt met chipsvlekken en ongekamd haar, prima. Maar elke dag? Jakkes.
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
anoniem_370175 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 08:19
38.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-01-2019 08:09
Altijd snoetenpoetsers meenemen

:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
:sick:
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
Zo daar gaat mijn thee over tafel .
Alle reacties Link kopieren
Is het vakantie in Noorwegen?
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
Een lekker snackie on the side. :lol:
Heb je het al eens bij hem terug gedaan?
Alle reacties Link kopieren
"zeg schat, hier heb je Ajax, Ariël en Dubro. Ik kom pas weer langs als je ze gebruikt hebt. En deo, shampoo en doucheschuim. Er wordt pas weer geneukt, als je fris bent"
Alle reacties Link kopieren
Uhl... en dat al 5!! jaar? Onbegrijpelijk!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
:sick:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik vermoed dat er dan heel veel oppervlakkige mensen zijn to....ik zou dat zeer onaantrekkelijk vinden en er niet eens op vallen.
Alle reacties Link kopieren
Met water en zeep is niks mis.

Zo doe ik ook de afwas.
Gatekeeper* schreef:
18-01-2019 08:18
Nou dat lijkt me een heel actief seksleven of niet? Altijd wat te knabbelen tijdens de seks. Is ook wel wat waard.
:HA:
Westerpaviljoen schreef:
18-01-2019 08:38
Met water en zeep is niks mis.

Zo doe ik ook de afwas.
Hij gebruikt geen zeep staat er .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven