Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
En wat zou Wilders dan doen aan dit tuig? Terugsturen roepen is erg makkelijk maar gaat niet.
Arizona15 schreef:
23-01-2019 11:32
En wat zou Wilders dan doen aan dit tuig? Terugsturen roepen is erg makkelijk maar gaat niet.
Strafkamp neerzetten in Oost-Groningen
hollebollegijs schreef:
17-01-2019 21:49
Ik had Jensen heel, heel, heel lang geleden gezien.
Volgens mij was hij toen mager.

Wilders vond ik wel grappig maar er werden weinig kritische vragen gesteld aan de andere kant is dit ook wel ongeveer hoe Klaver maar ook mensen van vluchtelingenwerk benaderd worden bij DWDD / Pauw en Jinek maar ook hoe kritiekloos Howick & Lili een platform kregen bij ‘Laat op Eén’ en het jeugdjournaal ze daar ongestoord hun propagandaverhaal afdraaien.
Helemaal mee eens.!
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
23-01-2019 11:49
Strafkamp neerzetten in Oost-Groningen

Misschien kan Wilders eens het verzamelde werk van Stalin raadplegen.
Op zijn twitter heeft Wilders het ook al over 'gestoord tuig terug in het gesticht stoppen'. Daar had men in de Sovjet Unie ook veel ervaring mee.
nounou
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
18-01-2019 23:27
Hij betaald er een flinke prijs voor.

Liever iemand die benoemd wat niet goed gaat dan iemand die zegt dat het heel goed gaat terwijl hij je stiekem een poot uitdraait omdat het niet goed gaat.
:nerd:
sito1970 schreef:
19-01-2019 05:50
En nu zonder spelfouten graag.

Die mag jij met rode kleur verbeteren.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
22-01-2019 14:34
Als het slachtoffer een Marrokaan was geweest en de daders Nederlanders, dan was dit nieuws heel groot geweest in Nederland.....
Dan weet ik zeker.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
22-01-2019 14:46
Ik heb maar een klein stukje gezien want mijn maag draait om als ik het zie en kan het niet afkijken. In mijn kennissenkring ken ik ook dit soort verhalen. Niet alles haalt het nieuws maar het gebeurt hier veel vaker. Een jaar of 3 geleden is er een meisje van een jaar of 14 ook zo behandeld door schorum als deze op het filmpje. Dat haalde wel het nieuws. Het vervelende is dat er niets afdoende tegen gedaan wordt. Het tuig krijgt taakstraf wat echt gewoon niets voorsteld en met een paar leuke projecten denken de welzijnswerkers dit tuig op het rechte pad te krijgen. Niets is minder waar want de jeugd lacht deze mensen keihard uit en een dikke middelvinger!

in de wijk waar mijn oma woont zijn er meerdere schietpartijen per jaar, soms met dodelijke afloop. Gewoon op klaarlichte dag. Je zal er maar lopen op weg naar de supermarkt. Overvallen op winkels gebeurt in deze regio ook een aantal keer in de week, babbeltrucs en ook berovingen in woningen wekelijks schering en inslag en onlangs een vrouw (oude bekende van ons) beroofd van haar ketting, midden op de dag, door 2 etterbakken van een jaar of 15. Een oudere man die (waarschijnlijk al een aantal keer) in zijn eigen huis is beroofd, heeft tralies bij zijn voordeur gekregen. Dit om te voorkomen dat hij nogmaals in zijn eigen huis beroofd wordt. Het heeft heel veel impact op mensen die dit meemaken, onlangs sprak de vrouw van Raymond van Barneveld zich daar nog over uit. Het is verschrikkelijk hier in deze regio. Mijn oma loopt soms een klein blokje om, maar verder gaat zij de deur niet meer uit. Mijn moeder is ook op leeftijd gaat ook niet vaak meer weg. Naar de supermarkt dat is het enige maar in de avond en weekenden eigenlijk niet meer. Ze durft het OV niet meer in want zij is een keer gevallen terwijl zij naar voren werd geduwd door een zwartrijder bij het uitchecken. Heeft daar iets bij gebroken en het herstel ervan duurt nog steeds voort.
Ze was enorm geschrokken.

Wat jij nu hebt geplaatst gebeurt hier in deze regio vaker. En ik kots er echt van.

Dat filmpje vond ik zelfs nog erger. Het was ook nog eens een meisje. Dat meisje probeerde zich te weren en werd walgelijk behandeld. Die dader is wel van school gestuurd. Dat iedereen kon zien wie het was vind ik al een straf voor hem. Foto maken van de dader en die foto ophangen.
missie_m wijzigde dit bericht op 23-01-2019 13:04
0.70% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een klein stukje gezien met Peter R. Na paar minuten afgezet want ik trok Peter nog veel minder dan Jensen. Hij deed zó extreem arrogant en neerbuigend, dat ik het niet meer aan kon zien. Jensen kon ook geen zin afmaken zonder afgebekt te worden. Echt vreselijk.
Vond het op zich wel goeie zet van Jensen om Peter uit te nodigen, en de confrontatie aan te gaan. Maar ik weet dus niet wie die uiteindelijk 'gewonnen' heeft. Wat mij betreft heeft Peter zichzelf in die eerste minuen gediskwalificeerd als gesprekspartner.
impala wijzigde dit bericht op 23-01-2019 13:18
11.53% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-01-2019 14:59
Is dat Bos en Lommer? Waar politiewagens ook 'gewoon' in de fik worden gestoken om agenten te laten weten dat ze niet welkom zijn?

??
'Waar niet'? Helmond? Gouda? Poelenburg? Scheveningen? Den Haag? Zaandam? Amsterdam? Lelystad? Veldhuizen in Ede? etc. etc.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
22-01-2019 15:02
Bizar hoe de Nederlandse media zoals de NOS over dit filmpje berichten in tegenstelling tot het nepnieuws van de “MAGA-kids”en Nathan Phillips in Amerika. In alle geuren en kleuren worden die (onschuldige) blanke jongens aan de schandpaal genageld, maar bij deze vechtpartij wordt met geen woord gerept over de achtergrond. Als het 16 blanke jongens tegen een donkere jongen was geweest, hadden we weken lang in het 8 uur journaal updates gehoord en “wordt Nederland steeds racistischer” blabla. Echt, de nieuws redacties moeten zich schamen.

Ik vind Trump een idioot, maar over de fake news media heeft ie helaas wel gelijk :(

Inderdaad.

Dat een grensrechter dood word getrapt, werd een beetje 'vergoeilijkt' door de schooldirecteur van het van Huijgenscollege, en is niet zo vaak in het nieuws geweest dan die ene maf die het woord aap roept in een documentaire over een presentatrice.


https://youtu.be/2iPcQEXMqZY Huygens College

https://youtu.be/GML3wGkmgXI Huygens College 2
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
22-01-2019 15:09
Ik heb de links gevonden:

https://www.rijnmond.nl/nieuws/171969/H ... overvallen


https://www.rijnmond.nl/nieuws/176403/K ... -op-Slinge


Dit was gisteren op het nieuws:

https://www.rijnmond.nl/nieuws/177481/D ... k-een-vijf


Dit zijn maar een paar voorbeelden van dagelijkse nieuwsberichten hier. Al dat zinloze geweld en de criminaliteit met grote impact. Het is verschrikkelijk.


Ik heb de uitzending met Wilders ook gezien en ik denk ook dat hij precies dat zegt wat veel mensen graag zouden willen nl dat er eens een keer een goede aanpak komt. Het loopt uit de klauwen hier.

Verschrikkelijk. Ik denk ook dat Wilders dit bedoelde.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
22-01-2019 15:43
Een wijk? Dit speelt in bijna elke wijk in Rotterdam hoor. De laatste jaren ook in de kleine gemeentes om Rotterdam heen.

Dit geweld en criminaliteit is ook niet meer te stoppen. Het zal alleen maar erger worden.

Overal. Ook in België, Frankrijk en Duitsland.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
23-01-2019 11:32
En wat zou Wilders dan doen aan dit tuig? Terugsturen roepen is erg makkelijk maar gaat niet.
Gaat niet bestaat niet. Luister maar naar het hele interview wat Wilders daar over zegt.

ps de dader en mededader van de grensrechter moesten wel per direct het land uit. Het heeft alleen zes jaren geduurd eer die uitspraak kwam.


Nieuwsberichten 2018:

Ibrahim C. schopte grensrechter dood en moet nu per direct het land uit https://www.ad.nl/binnenland/ibrahim-c- ... haring_web

Medepleger doodslag grensrechter Nieuwenhuizen moet land verlaten https://nos.nl/l/t/2251285 via @NOS
missie_m wijzigde dit bericht op 23-01-2019 13:38
47.97% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-01-2019 13:03
Gisteren een klein stukje gezien met Peter R. Na paar minuten afgezet want ik trok Peter nog veel minder dan Jensen. Hij deed zó extreem arrogant en neerbuigend, dat ik het niet meer aan kon zien. Jensen kon ook geen zin afmaken zonder afgebekt te worden. Echt vreselijk.
Vond het op zich wel goeie zet van Jensen om Peter uit te nodigen, en de confrontatie aan te gaan. Maar ik weet dus niet wie die uiteindelijk 'gewonnen' heeft. Wat mij betreft heeft Peter zichzelf in die eerste minuen gediskwalificeerd als gesprekspartner.
Ik ook ik trek die Peter R. echt niet.
Ik heb pas verder gekeken toen Lilian Marijnissen kwam.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
23-01-2019 11:49
Strafkamp neerzetten in Oost-Groningen
Doe maar Rottumerplaat,wij hoeven in Groningen dat gajes niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
23-01-2019 13:36
Doe maar Rottumerplaat,wij hoeven in Groningen dat gajes niet.

Rottumerplaat wil dat ook niet. Daar is het veel te mooi.
Als Groningen of Rotterdam niet voldoende optreed moeten ze anderen niet met de gevolgen opzadelen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
23-01-2019 12:51
Misschien kan Wilders eens het verzamelde werk van Stalin raadplegen.
Op zijn twitter heeft Wilders het ook al over 'gestoord tuig terug in het gesticht stoppen'. Daar had men in de Sovjet Unie ook veel ervaring mee.

De slachtoffers van machtige dictators mag je niet vergelijken met daders die onschuldige slachtoffers mishandelen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-01-2019 13:03
Gisteren een klein stukje gezien met Peter R. Na paar minuten afgezet want ik trok Peter nog veel minder dan Jensen. Hij deed zó extreem arrogant en neerbuigend, dat ik het niet meer aan kon zien. Jensen kon ook geen zin afmaken zonder afgebekt te worden. Echt vreselijk.
Vond het op zich wel goeie zet van Jensen om Peter uit te nodigen, en de confrontatie aan te gaan. Maar ik weet dus niet wie die uiteindelijk 'gewonnen' heeft. Wat mij betreft heeft Peter zichzelf in die eerste minuen gediskwalificeerd als gesprekspartner.
Ik heb het niet gezien, ik trek Peter R. niet, wat een irritante kerel is dat.
impala schreef:
23-01-2019 13:03
Gisteren een klein stukje gezien met Peter R. Na paar minuten afgezet want ik trok Peter nog veel minder dan Jensen. Hij deed zó extreem arrogant en neerbuigend, dat ik het niet meer aan kon zien. Jensen kon ook geen zin afmaken zonder afgebekt te worden. Echt vreselijk.
Vond het op zich wel goeie zet van Jensen om Peter uit te nodigen, en de confrontatie aan te gaan. Maar ik weet dus niet wie die uiteindelijk 'gewonnen' heeft. Wat mij betreft heeft Peter zichzelf in die eerste minuen gediskwalificeerd als gesprekspartner.


PdV vind ik ook een arrogante kwal. Ik erger mij als ik hem zie op TV. Zijn houding in RTL boulevard waar hij vaak zijn collega's afvalt vind ik zo slecht.
RTL Boulevard is een roddel programma, dat weet je. Als PdV niet tegen geroddel kan of conclusies die al dan niet terecht of onterecht worden getrokken dan moet hij daar sowieso niet gaan zitten. Dan moet hij in andere programma's gaan verkondigen wat hij kwijt wil.

Gisteren vond ik hem op een aantal punten wel gelijk hebben. Oa het voorbeeld van die mevrouw uit Zwitserland (?) die een buitenlander (asielzoeker of statushouder dat weet ik nou even niet meer) een gebroken neus had geslagen was idd een slecht voorbeeld. Het is ver weg, misschien niet eens te herleiden of het wel waar is en als het wel waar is, is het niet relevant voor ons. Er zijn eventueel genoeg voorbeelden te vinden van zaken die gebeuren in Nederland.

Ik vond Jensen gisteren overkomen als een hond met zijn staart tussen zijn poten.

Zijn mening over klimaatverandering deel ik trouwens ook niet. Het valt niet mee met het klimaat, jammer dat hij elke week wat anders verkondigt.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
23-01-2019 15:35
PdV vind ik ook een arrogante kwal. Ik erger mij als ik hem zie op TV. Zijn houding in RTL boulevard waar hij vaak zijn collega's afvalt vind ik zo slecht.
RTL Boulevard is een roddel programma, dat weet je. Als PdV niet tegen geroddel kan of conclusies die al dan niet terecht of onterecht worden getrokken dan moet hij daar sowieso niet gaan zitten. Dan moet hij in andere programma's gaan verkondigen wat hij kwijt wil.

Gisteren vond ik hem op een aantal punten wel gelijk hebben. Oa het voorbeeld van die mevrouw uit Zwitserland (?) die een buitenlander (asielzoeker of statushouder dat weet ik nou even niet meer) een gebroken neus had geslagen was idd een slecht voorbeeld. Het is ver weg, misschien niet eens te herleiden of het wel waar is en als het wel waar is, is het niet relevant voor ons. Er zijn eventueel genoeg voorbeelden te vinden van zaken die gebeuren in Nederland.

Ik vond Jensen gisteren overkomen als een hond met zijn staart tussen zijn poten.

Zijn mening over klimaatverandering deel ik trouwens ook niet. Het valt niet mee met het klimaat, jammer dat hij elke week wat anders verkondigt.
Zo ver ben ik niet eens gekomen. Ik ben al afgehaakt toen hij Jensen steeds in de rede viel toen hij dat rapport wilde citeren waarin agenten zeggen dat ze vinden dat ze onvoldoende toegerust zijn om de problemen aan te pakken.
En steeds heel schamper zei dat Jensen geen journalist is (itt tot de grote Peter zelf natuurlijk)
.
Alle reacties Link kopieren
Yes, de eeuwige wederkeer van Het Centrale Allochtonenbash-topic, deze keer met een eervolle naamsvermelding van de ultieme lowlife-presentator des lands. Dit gaat weer een bonte verzameling kwaliteitsposts worden, ik voel het. Missie is alweer begonnen met haar flagrante onzin, sito heeft zijn 'maar dat mag je niet zeggen van de poco' act alweer opgevoerd. Gezellig...
kantlijn wijzigde dit bericht op 23-01-2019 16:05
1.34% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:04
Yes de eeuwige wederkeer van Het Centrale Allochtonenbash-topic, deze keer met een eervolle naamsvermelding van de ultieme lowlife-presentator van het land. Dit gaat weer een bonte verzameling kwaliteitsposts worden, ik voel het. Missie is alweer begonnen met haar flagrante onzin, sito heeft zijn 'maar dat mag je niet zeggen van de poco' act alweer opgevoerd. Gezellig...
En jouw inhoudelijke kwaliteitsbijdrage aan dit topic is ... ??
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jensen altijd een scherpe grappige presentator en is niet bang om te zeggen wat anderen vaak denken. Ik vond de aflevering met Peter R de Vries misschien nog wel beter als met Geertje.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-01-2019 16:05
En jouw inhoudelijke kwaliteitsbijdrage aan dit topic is ... ??
Jensen is een laagbegaafde pauper, Wilders, die zich alleen laat interviewen als de interviewer tot de elleboog in zijn endeldarm zit, een dictatoriale engnek en Peter R een vermakelijke schreeuwlelijk met een iets groter ego dan goed voor hem is.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
23-01-2019 16:04
Yes, de eeuwige wederkeer van Het Centrale Allochtonenbash-topic, deze keer met een eervolle naamsvermelding van de ultieme lowlife-presentator des lands. Dit gaat weer een bonte verzameling kwaliteitsposts worden, ik voel het. Missie is alweer begonnen met haar flagrante onzin, sito heeft zijn 'maar dat mag je niet zeggen van de poco' act alweer opgevoerd. Gezellig...

Dan blijf je weg. Je hoeft het niet eens te zijn in een topic maar jouw post bevat niet eens een inhoudelijke mening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven