Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Leuk! Ik date nooit maar ben nieuwsgierig en vroeg me af: Hoe doen bi-vrouwen dat? Is daar een soort Tinder voor?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ga ik zeker volgen. Vraag me oprecht af hoe mannen dat doen als ze zonder (hun) partner op zoek gaan naar nieuwe ervaringen en niet willen aansluiten in die grote rij single mannen op zoek naar sex.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er een speciale bi-tinder afdeling bestaat, ik heb nog nooit getinderd. Er is wel een vrouwelijk equivalent van Second love en dat heet Bi love. Ik heb daar wel een blauwe maandag een account gehad maar het viel me tegen.
Mijn dames-bedmaatje heb ik uit ons sociale kinky leven geplukt.

Triomannen vind ik op second love of secret flirt en Lief gaat binnenkort op zoek naar een stel, ik weet nog niet precies waar hij wil gaan vissen. We hebben afgelopen weekend foto's gemaakt voor dit doeleinde.
...
Alle reacties Link kopieren
Heb jij een (vaste) relatie Murr? Fantaseer je wel eens over een bi-date?
...
Ik heb geen relatie maar heb eigenlijk nog nooit echt gedate. Ik kan me niet voorstellen dat ik heel snel door gericht daten een leuke man vind voor goede sex want ze zijn zo zeldzaam (al zie ik dat misschien wat te somber in) maar vrouwen vind ik ook leuk en daar stel ik veel minder hoge eisen aan, die hoeven wat mij betreft alleen maar lekker te zijn (nouja, niet heel dom en een beetje leuk karakter zou ook fijn zijn).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jaar of 6 single geweest, had niet zoveel behoefte aan een man maar ik wilde ook niet manloos. Toen vond ik dit soort sites echt een oplossing! Juist in het "minnaarcircuit" zitten veel mannen die weten wat goede seks is, is mijn ervaring. Het één en ander lijkt wat ongeremder omdat je geen vaat, koters en portemonnee hoeft te delen.

Ik weet eigenlijk niet of ik vrouwtechnisch minder veeleisend ben. Ik heb wel zo mijn fantasieën maar de dames waar ik tot nu toe mee gesekst heb voldoen daar totaal niet aan. Ik denk dat ik het uiteindelijk toch leuker vind dat ze gewoon een leuk mens is.
...
Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje spannend maar het lijkt me een geschikte tijd om het gewoon allemaal eens te proberen :). Ik heb eerder wel met een scharrel wat geëxperimenteerd met trio's en zelfs een soort kwartetje, en hoorde toen van interessante feestjes en zo met stellen. Klonk eigenlijk allemaal heel leuk! Maar is wel even een drempel over denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik! Als ik terugdenk aan die eerste voorzichtige stapjes op Second love, de gesprekken die ik hier met mijn ex (toen nog echtgenoot) over voerde, ongelooflijk spannend, geil en supergoed voor mijn zelfvertrouwen! We hebben volgens mij nog nooit zoveel seks (met elkaar ook) gehad als in die tijd. Oh men!!
...
Dat klinkt goed. ;-D Wie weet overtuig ik mezelf om binnenkort iets te gaan ondernemen, ik mis wel een beetje actie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg doen!!!
...
Alle reacties Link kopieren
Mee eens ...doen !
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Best handig, je kan een PB’tje sturen aan iedereen hier die aangeeft zoekend te zijn. Maakt hengelen achter de schermen lekker makkelijk, al loopt het (nog) niet storm.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-01-2019 22:48
Ik weet niet of er een speciale bi-tinder afdeling bestaat, ik heb nog nooit getinderd. Er is wel een vrouwelijk equivalent van Second love en dat heet Bi love. Ik heb daar wel een blauwe maandag een account gehad maar het viel me tegen.
Mijn dames-bedmaatje heb ik uit ons sociale kinky leven geplukt.

Triomannen vind ik op second love of secret flirt en Lief gaat binnenkort op zoek naar een stel, ik weet nog niet precies waar hij wil gaan vissen. We hebben afgelopen weekend foto's gemaakt voor dit doeleinde.
Er bestaat blijkbaar wel een tinder voor trio's. Zou vroeger 3nder heten, maar nu feeld.
Heb het nooit gebruikt, maar is misschien een ideetje voor als je een trio zoekt :)
Dante92 schreef:
25-01-2019 09:34
Er bestaat blijkbaar wel een tinder voor trio's. Zou vroeger 3nder heten, maar nu feeld.
Heb het nooit gebruikt, maar is misschien een ideetje voor als je een trio zoekt :)
Daar heb ik met mijn ex nog even een profiel op (gehad? wie weet staat het er nog iew) maar daar gebeurde niet veel dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn vrijgezelle tijd veel op sites als Secret Flirt en Ondeugend Daten gezeten, Tinder was toen nog niet zo groot.
Ik heb er een aantal leuke contacten opgedaan.
Uiteindelijk via Tinder mijn huidige partner ontmoet, onze dates bevielen zo goed dat we nu al een paar jaar een relatie hebben.
We hebben verschillende malen met mannen afgesproken voor een trio en gaan regelmatig naar parenclubs. We willen het liefst contact leggen met mannen en met stellen met wie het klikt en we regelmatig kunnen afspreken maar dat is best moeilijk te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook tegenvallen, die zoektocht naar een trioman die aan onze wensen voldoet. Ik word best regelmatig geschreven maar vaak bloedt het dood, wordt er afgezegd of zo'n man heeft er toch nét andere ideeën over.

Ik ben heel benieuwd of het lief gaat lukken om een leuk stel te gaan vinden.
Eigenlijk werkt "in real" beter. Wij zitten in een soort kinky community en als je in dat kringetje opgooit op zoek te zijn dan weten mensen vaak wel anderen die ervoor in zijn. Het zal vast wel een keer lukken en wij hebben de tijd...

Waar zoeken jullie nu, Lotte? SDC ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren
We hebben op SDC en Sexjobs gezeten.
Mannen zijn er genoeg maar ik heb best hoge eisen.
Bij stellen zijn de vrouwen vaak aantrekkelijk genoeg maar zie ik de mannen vaak niet zitten.
Bovendien vind ik het niet meer prettig om af te spreken met mensen waarvan de partner van niks weet.
Second love is dus geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik ook vaak een probleem bij stellen, leuke vrouw, tegenvallende man, dat zie je ook in clubs. Stiekem vraag ik me af of mensen ook zo naar ons zullen kijken! Toch eens rondvragen.... :biggrin:

Op second love zitten ook singles en mannen in open relatie, ik heb in het verleden veel gedate via deze site en maar sporadisch met vreemdgangers.

Op het PC topic was een discussie over foto's op seksdatingsites. Zien jullie op bv SDC ook veel foto's van dames en weinig van heren als het om swingers (partnerruilers dus) gaat?
...
Op Tinder is het niet eenvoudig i.v.m. privacy om ineens al je seksuele wensen aan te duiden, zoals anaal, BDSM of een trio. Op sommige websites kan dat wel, maar vind het al snel louche uitzien en/of betalend. Mocht er nu een stijlvolle manier bestaan om gelijkgezinden samen te brengen qua voorkeuren...
Charles_Gentle28 schreef:
25-01-2019 20:02
Op Tinder is het niet eenvoudig i.v.m. privacy om ineens al je seksuele wensen aan te duiden, zoals anaal, BDSM of een trio. Op sommige websites kan dat wel, maar vind het al snel louche uitzien en/of betalend. Mocht er nu een stijlvolle manier bestaan om gelijkgezinden samen te brengen qua voorkeuren...
Wat dat betreft dus helaas voor het hengelverbod op Viva. Ik begrijp het echter wel anders zou dit niet heel lang meer een forum zijn waar vrouwen in de meerderheid zijn... :whut:
Murrmurr schreef:
24-01-2019 22:57
Ik heb geen relatie maar heb eigenlijk nog nooit echt gedate. Ik kan me niet voorstellen dat ik heel snel door gericht daten een leuke man vind voor goede sex want ze zijn zo zeldzaam (al zie ik dat misschien wat te somber in) maar vrouwen vind ik ook leuk en daar stel ik veel minder hoge eisen aan, die hoeven wat mij betreft alleen maar lekker te zijn (nouja, niet heel dom en een beetje leuk karakter zou ook fijn zijn).
Wat voor hoge eisen heb je hierin dan gesteld als ik zo brutaal mag zijn?
Apeldoorner123 schreef:
25-01-2019 20:10
Wat voor hoge eisen heb je hierin dan gesteld als ik zo brutaal mag zijn?
Nou niet extreem hoor, maar ik vind gewoon iemand leuk of niet en dat eerste heb ik niet zo snel. Dan moet ik eerst leuk met diegene kunnen praten en hij moet ook niet dom zijn en liefst ook een beetje humor hebben en verder is het een gevalletje je ne sais quoi. Maar die een of twee keer dat ik een ONS had met iemand waar dit allemaal niet het geval was vond ik het echt heel ongemakkelijk de volgende ochtend. Eigenlijk moet ik gewoon een beetje verliefd zijn om het echt naar mijn zin te hebben in bed. Behalve dus met trio's en zo, dan is het gewoon heel geil. Dus misschien moet ik daarop mikken.
Alle reacties Link kopieren
Er zit wel wat in dat je eigenlijk n vlinders in buik gevoel moet hebben ( of iets wat daarnaar neigt) om een echt lekker fijn gevoel te hebben over intimiteiten met iemand, zowel tijdens alsmede bij de cooling down...het zal je maar gebeuren dat je na afloop denkt: en nu snel wegwezen hier...
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
25-01-2019 20:41
Er zit wel wat in dat je eigenlijk n vlinders in buik gevoel moet hebben ( of iets wat daarnaar neigt) om een echt lekker fijn gevoel te hebben over intimiteiten met iemand, zowel tijdens alsmede bij de cooling down...het zal je maar gebeuren dat je na afloop denkt: en nu snel wegwezen hier...
Ja en het is nog erger als het in je eigen huis is :proud: En dat zo'n vent dan helemaal zwijmelend op de bank komt zitten de volgende ochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven