Outlook folder per ongeluk subfolder geworden, hoe terug?

27-01-2019 19:03 9 berichten
Ik wilde net iets wijzigen aan mijn folders lijst in outlook en heb per ongeluk een folder in een andere folder gezet. Het is dus nu een subfolder maar dat is niet de bedoeling.
Het lukt me niet om hem weer terug te slepen zodat het weer een gewone folder wordt.

Hoe op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
Sleep je hem wel echt ver genoeg naar de inbox folder zelf? Als je dat niet doet blijft het een subfolder
dannas schreef:
27-01-2019 19:05
Sleep je hem wel echt ver genoeg naar de inbox folder zelf? Als je dat niet doet blijft het een subfolder

Als ik hem naar de inbox folder sleep wordt het een subfolder van de inboxfolder. Dus met zo'n uitklapdriehoekje.
Opgelost, heb maar een nieuwe folder gemaakt met dezelfde naam en nr 2 en alle mails daarheen overgezet. Wel stom zeg, dat je folders niet zomaar weer terug kunt slepen.
Alle reacties Link kopieren
Boven je inbox staat je naam toch? Daar naartoe slepen. Gebeurt mij ook af en toe en dan is het inderdaad even proberen totdat het weer op z'n plaats staat.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Outlook op je laptop/PC of Outlook in de cloud?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
doornroosje9 schreef:
27-01-2019 19:18
Boven je inbox staat je naam toch? Daar naartoe slepen. Gebeurt mij ook af en toe en dan is het inderdaad even proberen totdat het weer op z'n plaats staat.
Ik zie mijn naam nergens staan. Maar goed, het is weer gefixt. Tijd voor chocola! :-D
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
27-01-2019 19:21
Ik zie mijn naam nergens staan. Maar goed, het is weer gefixt. Tijd voor chocola! :-D
Precies!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
27-01-2019 20:53
Precies!
Is het wel eens geen tijd voor chocolade?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven