Vroeger was sex heel gewoon

29-01-2019 08:52 60 berichten
Maar nu draait alles om sex. Zelfs Rutte wordt niet serieus genomen omdat velen geloven dat hij nog maagd is. Terwijl ik denk dat Rutte geen sex heeft omdat hij zijn hoofd erbij moet houden.

Vroeger had iedereen gewoon sex om zich voort te planten, maar nu moet je spannende sex hebben en daar van genieten, het liefst een topic erover openen op een forum. Anders is er iets niet goed met je of met je relatie, je wordt in ieder geval niet voor vol aangezien, zoals veel mensen met bepaalde bekende personen hebben waarvan men vermoedt dat hij nog maagd is.

Sommige mensen hebben meer dan 1000 verschillende vrouwen geneukt en dat weet iedereen en dat verschaft een man status. Sommige vrouwen schrijven in topics dat ze voor hun 40ste meer dan vijftig man versleten hebben. Moet iedereen zelf weten, maar ik vraag me af waar die obsessie met sex vandaan komt.
lilalinda schreef:
29-01-2019 10:49
ga je nu je eigen topic omzeep helpen???
+1
Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 10:17
Vooralsnog ben jij de enige die dit vreemd vindt, dus zegt dat meer iets over jou. Ga met een ander account reageren dat je het met jezelf eens bent, dan lijkt het net alsof je medestanders hebt. :bye: Of ga lekker babbelen over de Britse Royals, in plaats van hier zo stom doen.
:HA:

Seks en humor is pret voor 2.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Vroeger neukten ze er ook al op los hoor. Tussen 1950 en 1999 is de wereldbevolking verdubbeld. Waar denk je dat die vandaan komen?
Konijnen waren het, onze grootouders!
Alle reacties Link kopieren
Seksualiteit kent zoveel gezichten. Van mooi en gelukzalig, heerlijk, voortplanting, verliefdheid, liefde, lust, genot etc.. maar ook ziektes, misbruik, leed, machtsvertoon, afwijkende voorkeuren, schandalen, bedrog en ga zo maar door!
Ik denk echt dat er niets nieuws onder de zon is.
De wereld is allleen wel veel kleiner geworden. Dus horen, zien en weten we meer van de ander..
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 29-01-2019 14:15
3.39% gewijzigd
freja schreef:
29-01-2019 10:17
Vooralsnog ben jij de enige die dit vreemd vindt, dus zegt dat meer iets over jou. Ga met een ander account reageren dat je het met jezelf eens bent, dan lijkt het net alsof je medestanders hebt. :bye: Of ga lekker babbelen over de Britse Royals, in plaats van hier zo stom doen.
Nou is dit wel een van mijn minst favoriete forummers maar dit is echt een bizarre reactie.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
29-01-2019 14:09
Nou is dit wel een van mijn minst favoriete forummers maar dit is echt een bizarre reactie.

Wel erg vijandig idd.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 10:09
Ik denk nooit aan hoeveel sex anderen hebben
Reageer je altijd zo vreemd?
In je OP staat dat Rutte volgens jou geen seks heeft toch?

Die laatste zin, plus 1!
...
Ik las vandaag 'n topic van 'n moeder die geschokt was dat haar 8-jarige seksfilmpjes had gekeken. Vroeger speelden we nog doktertje op die leeftijd ;-D
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 08:52

Vroeger had iedereen gewoon sex om zich voort te planten,

Meen je dit nou echt??
Rooss4.0 schreef:
29-01-2019 14:30
In je OP staat dat Rutte volgens jou geen seks heeft toch?

Die laatste zin, plus 1!
Ik zeg niet dat ik het geloof, ik weet natuurlijk niets van Ruttes privéleven. Al die onzin heb ik van social media. Ik zeg alleen dat als hij werkelijk maagd zou zijn ik denk dat dat is omdat hij zijn hoofd erbij moet houden, vrouwen vragen veel aandacht.
Het-groepje schreef:
29-01-2019 14:09
Nou is dit wel een van mijn minst favoriete forummers maar dit is echt een bizarre reactie.
Wel lief dat je me toch leest.
Ik lees nu op een ander topic dat weer eens om zeep geholpen wordt.

Vreemde traditie hier.
Alle reacties Link kopieren
Maar waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic freja?

En ik vraag me nog steeds af hoe je erbij komt dat seks vroeger enkel ter voortplanting diende?
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 17:03
Ik lees nu op een ander topic dat weer eens om zeep geholpen wordt.

Vreemde traditie hier.
Welk topic is dat?
Zo geel als een kanariepiet
Pindakaasjes schreef:
29-01-2019 17:06
Maar waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic freja?

En ik vraag me nog steeds af hoe je erbij komt dat seks vroeger enkel ter voortplanting diende?
Ik vind het gek dat je een van de laatsten bent die op mijn topic reageerde en de enige die het niet snapt. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had men ook veel meer seks, behalve de religieus onderdrukten dan. De rest, die zorgde ervoor dat ze getrouwd waren en kozen hun minnaars uit op basis van hoe ze uiterlijk op hun man leken of hielden gewoon goed de kalender bij. En verder kieskeurig zijn en het aantal minnaars beperkt houden om zo de kans op geslachtsziekten klein te houden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
freja schreef:
29-01-2019 17:03
Wel lief dat je me toch leest.
Ik weet geeneens wie je bent, ik bedoelde degene op wie je zo raar reageerde.
Het-groepje schreef:
29-01-2019 17:43
Ik weet geeneens wie je bent, ik bedoelde degene op wie je zo raar reageerde.
O!
Toch lief dat je me leest. :biggrin: Ik dacht al, eerst die ene en nu een heel groepje tegen mij.
Goede katholieke vrouwen die 100 jaar geleden vaak wel 10 to 20 kinderen kregen tijdens hun huwelijk waren dus vrijwel constant zwanger. Als je rekening houdt met het beperkte aantal vruchtbare dagen moeten ze vroeger toch aardig door gesext hebben. Ik denk inderdaad vaak meer dan nu.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 17:13
Ik vind het gek dat je een van de laatsten bent die op mijn topic reageerde en de enige die het niet snapt. :whistle:

Waarom reageer jij steeds zo onvriendelijk?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
29-01-2019 18:52
Waarom reageer jij steeds zo onvriendelijk?
Ze is seksueel gefrustreerd
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Pindakaasjes schreef:
29-01-2019 18:52
Waarom reageer jij steeds zo onvriendelijk?

Ze probeert zich er uit te lullen, dat het idd een erg raar topic is en niemand erover denkt zoals zij erover denkt.............althans, in haar openingspost.
loisnvt schreef:
29-01-2019 19:41
Ze probeert zich er uit te lullen, dat het idd een erg raar topic is en niemand erover denkt zoals zij erover denkt.............althans, in haar openingspost.
Ach, sommige forummers komen alleen op topics om andere forummers te bashen, zulk soort mensen laat mij volledig koud.
Alle reacties Link kopieren
snorriemorrie schreef:
29-01-2019 09:02
Maar dat is toch niet alleen met seks zo? Alles wordt eigenlijk heel erg opgeblazen. Vroeger gaf je gewoon borstvoeding (of niet), tegenwoordig is het een soort statement. Vroeger had je gewoon kinderen (of niet), tegenwoordig wordt er enorm mee gedweept door veel mensen enz.

Het enige dat je nog gewoon kan doen is naar het toilet gaan
behalve met scheten laten dan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat rutte geen maagd is
en het maakt mij niet uit met wie iemand sekst of hoeveel en hoe vaak
doe het gewoon
seks is leuk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven