Voetbal of Kickbox

27-01-2019 14:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik zit nu met een twijfel zal ik op voetbal of kickboksen, ik zat op voetbal maar door een blessure moest ik stoppen bal van me voet voor een ongveer half jaar en nu zit ik na de zomervakantie thuis en het is al genzenen maar ik zat voor voetbal op karate en toen ik klein was rond 5 jaar zei ik TEGEN me vader ik wil voetbal maar hij zei vechtsport is beter voor je ik ging erop ik was niet echt blij maar vechtsport maakt me sterker en meer zelfvertrouwen maar tijdens die 2 jaar voetbal vond ik het leuk het renne n adrenaline ook bij kickboks
Maar nu zit ik met voetbal of kickbox
Het is ook zo dat ik iets met sport wil worden en het meest is als ik voetbal zeggen mensen op me school klas ik kan niet voetballen en op het voetbalveld ben ik gewoon de bom , maar iemand help me welke denk aan me toekomt 😫
Alle reacties Link kopieren
Je maakt er niet echt een punt van hè?
himalaya wijzigde dit bericht op 27-01-2019 15:17
2.56% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou me eerst eens focussen op school en het kunnen schrijven van een fatsoenlijk stukje tekst. Welgeteld heb je 1 hele komma gebruikt. Wist je dat het woord "maar" geen vervanging is voor interpunctie?
Als je nu geen blessures hebt, pak je de sport op die je het leukst vindt om te doen.

Verder naar school blijven gaan en een opleiding volgen zodat je je geld kunt verdienen.
Lekker blijven sporten voor de fun, voor erbij.
Foutloos Nederlands schrijven maakt je veel interessanter voor de meisjes dan welke sport ook.
Alle reacties Link kopieren
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??
Dodo03 schreef:
29-01-2019 20:15
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??
Iemand die beter schrijft dan jij.
Alle reacties Link kopieren
Dodo03 schreef:
29-01-2019 20:15
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??

Als je het meteen doet hoef je het ook niet ‘allemaal te fixen’ hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dodo03 schreef:
29-01-2019 20:15
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??
Ga maar naar school i.p.v. voetbal of kickboksen.
Dodo03 schreef:
29-01-2019 20:15
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??
Opgefokt standje :rofl: .
Alle reacties Link kopieren
Dodo03 schreef:
29-01-2019 20:15
Silvershadow ik had geen zin omdat allemaal te fixen dus stil maar, en plus wie denk je dat je bent??
Kickboxen. Duidelijke zaak.
.
impala schreef:
30-01-2019 07:44
Kickboxen. Duidelijke zaak.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Damn wat een moeite om iets te vragen en gelijk iedereen gaat tekeer ja dit dat je hebt geen komma bla bla,
ik vroeg alleen welke sport [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2019 19:13
Reden: schelden
9.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dodo03 schreef:
06-02-2019 18:22
Damn wat een moeite om iets te vragen en gelijk iedereen gaat tekeer ja dit dat je hebt geen komma bla bla,
ik vroeg alleen welke sport [...]
Niveautje hoor, zeker een kader klant
Alle reacties Link kopieren
Oh ja joh ik doe mavo ik denk dat je het fout hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven