Vriendinnen Assen e.o.

27-01-2019 21:18 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Sinds 2 jaar woon ik in Assen en zou het leuk en gezellig vinden om hier meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen/ondernemen. Ik merk dat ik vriendinnen om me heen mis. De meeste van mijn vriendinnen wonen in Twente. Zou graag in Assen e.o. Ook vriendinnen willen leren kennen. Om in de avond of onverwachts mee af te spreken.

Wie heeft zin om eens iets te ondernemen, drankje doen, winkelen, iets leuks doen etc. de stad leren kennen.


Over mij:

Ik ben 27 jaar, woon samen, hou van gezelligheid en leuke dingen doen, thuis zitten is niet zo mijn ding. Ben sinds kort sportief bezig met fitness. En naast dit alles werk doordeweeks fulltime. Toch mis ik aanspraak en gezelligheid van vriendinnen.


Zie jij het zitten om met mij in contact te komen, hoor het graag,

groetjes
Nomni
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hi Nomni. Ik woon ook sinds kort in Assen. Ook ik zoek hier nieuwe contacten om daar eens iets leuks mee te doen, hapje eten, borrel of terrasje pakken in de zomer! Ik ben trouwens 31 jaar en woon ook samen met mijn vrien, in Assen.

Lijkt me leuk om in contact te komen. Ik hoor je graag!

Groet, Francine123
Alle reacties Link kopieren
Francine123 schreef:
30-01-2019 11:23
Hi Nomni. Ik woon ook sinds kort in Assen. Ook ik zoek hier nieuwe contacten om daar eens iets leuks mee te doen, hapje eten, borrel of terrasje pakken in de zomer! Ik ben trouwens 31 jaar en woon ook samen met mijn vriend, in Assen.

Lijkt me leuk om in contact te komen. Ik hoor je graag!

Groet, Francine123
Alle reacties Link kopieren
Hey Francine

Ja lijkt me gezellig! Waar kom je hier voor vandaan?

Ik zelf uit Twente van oorsprong
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben vanuit Rotterdam naar Assen verhuisd! Lijkt mij leuk om eens verder te praten. Als je dat ook leuk lijkt, stuur je me dan een privébericht?

Hoor graag van je.

Groet, Francine
Alle reacties Link kopieren
Even nieuw leven in blazen!

Zijn er nog leuke ondernemende/active meiden (25 -35jaar) hier in regio Assen? Die houden van gezelligheid en ook op zoek zijn. Na contact om mee af te spreken?
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Even een terug vind post plaatsen.
Ook ik woon nu enkele maanden in Assen. Ben 36 maar jong van geest ik ik ;) val ik nu buiten de boot?
Alle reacties Link kopieren
Ik waag mij er ook maar aan ;) Woon sinds een jaar in Assen met mijn vriend en de honden, 26 jaar en heb niet zoveel contact in Assen. Zou graag mensen willen leren kennen :)
even an end has a start
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nomni en de rest :-) Een tijdje geleden zag ik dit topic voorbijkomen en heb die nu teruggezocht.

Ik heb mijn hele jeugd in Assen gewoond, woon nu in Brabant, maaar ik ga weer terug verhuizen.

Ondertussen zijn veel van mijn oude vrienden ook verhuisd, of heb ik er weinig contact meer mee. Dus ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen.

Weet niet of jullie onderling ondertussen al contact hebben gehad? PB sturen mag ook ☺
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen contact met iemand gehad. Eind maart is er een wijnproeverij in Assen, is dat misschien een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen contact met iemand gehad. Eind maart is er een wijnproeverij in Assen, is dat misschien een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
@forumster, als ik van wijn had gehouden was het een leuk idee geweest :lol:
even an end has a start

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven