Digi
alle pijlers
Fitbit charge 2 synchroniseren
maandag 4 februari 2019 19:54
Misschien dat iemand mij kan helpen. Ondanks Internet kom ik er niet goed uit.
Ik heb al een poosje een fitbit charge 2, en sinds kort mijn vriend ook.
Maar sinds mijn vriend hem heeft, synchroniseert die van mij niet meer.
Nou heb ik het zojuist voor elkaar gekregen dat die van mij weer synchroniseert, maar nu synchroniseert de fitbit van mijn vriend niet meer.
Waarschijnlijk zitten onze fitbits elkaar in de weg, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ze allebij goed functioneren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb al een poosje een fitbit charge 2, en sinds kort mijn vriend ook.
Maar sinds mijn vriend hem heeft, synchroniseert die van mij niet meer.
Nou heb ik het zojuist voor elkaar gekregen dat die van mij weer synchroniseert, maar nu synchroniseert de fitbit van mijn vriend niet meer.
Waarschijnlijk zitten onze fitbits elkaar in de weg, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat ze allebij goed functioneren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
maandag 4 februari 2019 20:02
Dat zou misschien kunnen, maar als ik op mijn werk ben, pakt hij hem ook niet. Nu geeft hij een foutmelding bij ons allebij. Hij zou de verbinding. Inderdaad vast door elkaar gooien. Maar hoe krijg ik het weer goed.Kameelperd schreef: ↑04-02-2019 19:59Zit de Bluetooth jullie niet in de weg ? Soms als mijn dochter muziek wil luisteren met haar Bluetooth koptelefoon pakt hij automatisch mijn Spotify en terwijl ik niets aanzet.
maandag 4 februari 2019 20:02
Ik zal zo eens naar boven lopen, kijken wat het dan doet.Kameelperd schreef: ↑04-02-2019 20:01Heb je al geprobeerd om je FitBit te synchroniseren buiten het bereik van die van je vriend ? Anders opnieuw de app installeren misschien dat dat helpt.
maandag 4 februari 2019 20:14
Ik ben even weggelopen, en nu doet de fitbit van mijn vriend het wel weer, maar de mijne niet. Morgen op het werk nog maar eens proberen dan.Kameelperd schreef: ↑04-02-2019 20:03Ik denk dat je allebei je Bluetooth moet uitzetten en dan vergenoeg van elkaar vandaan apart je FitBit opnieuw aanmelden, dus verwijderen bij Bluetooth dat hij hem weer opnieuw moet zoeken zeg maar.
Mijn man en ik hebben geen problemen, we hebben er ook allebei 1.
maandag 4 februari 2019 20:47
Ik probeer het morgen nog even, en anders ga ik mailen. Bedankt in ieder gevalKameelperd schreef: ↑04-02-2019 20:18Wat een gedoe, anders even mailen naar FitBit misschien hebben die een simpele oplossing. Succes !
dinsdag 5 februari 2019 15:31