Is er een app voor de Iphone X(schermafb. Passend maken)

09-02-2019 15:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik had een vraagje. Ik had voorheen een IPhone 6s. Daarvoor gebruikte ik de app Wallpaper Fix voor. (Deze doet het helaas niet meer kwam ik achter.)

Nu heb ik al een enige tijd een iPhone X/10 nu zoek ik eigenlijk ook zo een app die je schermafbeelding/achtergrond passend maakt. (Ik heb zelf al gezocht maar kan helaas geen geschikte app ervoor vinden.) Ik heb met de app Wallpaper Fix veel plezier gehad! Weet iemand toevallig of er ook zo een app bestaat maar die dan geschikt is voor de iPhone X/10?

Graag hoor ik het dan! Ja, en ik weet dat je hem ook zelf passend kan maken ect. Maar ik dacht zo app is toch net iets handiger! ;-) Alvast heel erg bedankt voor het lezen! Mocht je iets anders weten of suggesties hebben laat dan gerust een berichtje achter!

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag mee!
Had pas wel op internet gevonden dat je dan iets in de instellingen uit moest zetten, iets met bewegend beeld ofzo, maar dat hielp bij mij niet echt.
Je kunt toch gewoon de afbeelding zelf passend aansnijden in Foto's?
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
09-02-2019 17:41
Ik lees graag mee!
Had pas wel op internet gevonden dat je dan iets in de instellingen uit moest zetten, iets met bewegend beeld ofzo, maar dat hielp bij mij niet echt.
Lees gerust mee hoor!😉
Je bedoeld denk perspectief uitzetten? Als je een schermafbeelding hebt gekozen? Zo ja, dat klopt dat werkt niet altijd helaas...
Alle reacties Link kopieren
clemance schreef:
09-02-2019 19:14
Je kunt toch gewoon de afbeelding zelf passend aansnijden in Foto's?
Klopt, dat kan inderdaad. Maar een app die dat meteen voor je doet is wel zo handig! *Hoezo liever lui dan moe hè?*😳😉! Het is geen groot wereld probleem hoor. Maar ik dacht vragen kan ik altijd. 😌
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven