Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
10-02-2019 10:39
Met een lage bloedsuikerspiegel is het lastig dansen, dus ik denk niet dat Jolly geïnteresseerd is :)
:HA: maar ik kan wel toekijken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Hoho neenee, Jolly heeft net uitgebreid beweerd dat hij nooit nooit nooit meer een andere relatie wil, als een zeker iemand dit aanzoek hier nu leest ziet ze haar gelijk echt wel bevestigd :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
10-02-2019 10:45
Hoho neenee, Jolly heeft net uitgebreid beweerd dat hij nooit nooit nooit meer een andere relatie wil, als een zeker iemand dit aanzoek hier nu leest ziet ze haar gelijk echt wel bevestigd :nooo:
Die zekere persoon begrijpt een grapje niet, ben ik bang
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Overigens is het niet eens een kwestie van niet willen, maar van niet kunnen :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Marana-- schreef:
09-02-2019 22:57
Ik vraag me dan weer af waarom je die foto's per pm gaat sturen. Waarom niet gewoon hier een linkje naar dat topic plaatsen, als je het zo belangrijk vindt dat een ander ze alsnog ziet? Ze was net zo gelukkig onwetend...

Nou ze moesten van mevrouw verwijderd worden uit het topic want ze had ze ook op FB geplaatst ergens.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-02-2019 05:43
My 2 cents: ik geloof direct dat FV haar post bedoelde zoals ze het hier omschrijft, daar zie ik geen draaikonterij in, maar een uitleg.
Tegelijkertijd gebeurt dit (veel) vaker, wat mss bij FV toch een belletje zou kunnen doen rinkelen dat haar manier van verwoorden niet altijd overkomt zoals ze het bedoelt. En dat dat mss idd iets is om een hand over in eigen boezem te steken.
Verkeerd begrepen worden kan aan beide kanten liggen.
Je hebt maar één kant zelf in de hand.
In die zin hand in eigen boezem dat ik keer op keer vergeet hoezeer mijn posts kennelijk onder een vergrootglas liggen. Ik dacht dat al gecoverd te hebben door er een edit met disclaimer bij te plaatsen maar had er - naïef, duidelijk - niet op gerekend dat nog steeds alles wat ik zeg in dit topic of in achterkamertjes herkauwd wordt, uit zijn verband gerukt wordt, tot in den treure bediscussieerd wordt en bij voorkeur altijd zo negatief mogelijk geïnterpreteerd wordt.

We weten het nu allemaal wel, toch? Ik forum al zo low profile mogelijk als ik maar kan, this is what it's gonna be.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker: een broodje ham-kaas-tomaat. Dat ga ik eten als ik klaar ben met sporten :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
yette schreef:
10-02-2019 08:33
Jij bent er vroeg bij!

Misschien overschat ik FV, maar ik denk dat ze slim is en verbaal erg sterk. Te slim om per ongeluk zoiets kwetsends te schrijven.

Ja nou en al was het wel kwetsend? Sommige mensen zijn ook gewoon een kut of een lul en dan kan je je soms niet inhouden. Lijkt me vrij menselijk.
Star² schreef:
10-02-2019 10:49
Nou ze moesten van mevrouw verwijderd worden uit het topic want ze had ze ook op FB geplaatst ergens.


Ah ja dat had ik nog niet gezien. Ik vond dat bakje 'hersenen' zo vreselijk dat ik daarna het topic niet meer heb durven openen :$

Ik vond het verder wel een geweldig topic trouwens, en veel lef dat ze het gepost heeft
JollyRider schreef:
10-02-2019 10:54
Ook lekker: een broodje ham-kaas-tomaat. Dat ga ik eten als ik klaar ben met sporten :)


Wat voor sport doe jij? (Past zo niet bij mijn beeld van jou, sporten :$ )
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 10:38
:love: trouwen?
:loveys:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-02-2019 11:00
Ja nou en al was het wel kwetsend? Sommige mensen zijn ook gewoon een kut of een lul en dan kan je je soms niet inhouden. Lijkt me vrij menselijk.
Ha, thanks voor je bijval en inderdaad, soms ben ik bewust kwetsend maar daar maak ik dan ook geen geheim van. In dit geval bedoelde ik, en schreef ik in mijn ogen, echter precies het tegenovergestelde van wat hier beweerd wordt. Daar was dus ook niks kwetsend aan.
Am Yisrael Chai!
MarindaH schreef:
10-02-2019 09:44
Ik vind dat zulke overschatte suikerbommen. In Parijs heb ik me hier de blubber voor betaald, op het terrasje van thé place to be voor die zoete meuk. Maar ik ben dus niet zo’n zoetekauw.

Geef mij maar een zak wokkels.

Doe mij ook maar hartig normaal gesproken, maar bij Ladurée moet ik toch echt macarons halen.
JollyRider schreef:
10-02-2019 10:54
Ook lekker: een broodje ham-kaas-tomaat. Dat ga ik eten als ik klaar ben met sporten :)
En dan van onder de gril, met gesmolten kaas, jammie.... Helaas geen broodjes en geen tomaat in huis. Wel kippensoep.
JollyRider schreef:
10-02-2019 05:23
O_O hoe kan je dat vragen? Ga ens gauw naar Frankrijk goede macarons eten!
En dan heel veel geld betalen voor een zoete kleffe hap begrijp ik :proud:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-02-2019 09:20
Ik ben zelf ook verbaal best sterk, maar ik krijg regelmatig reacties waaruit ik kan opmaken dat mijn posts anders geïnterpreteerd worden dan ik ze bedoeld heb.
Teruglezend kan ik dan soms idd snappen dat iets anders over kan komen dan hoe het in mijn hoofd klonk.
Dat soort dingen gebeuren inderdaad. Maar het ging niet alleen om de wijze waarop FV iets zei, maar om de hele context. Ze kwam plompverloren binnen, reageerde niet inhoudelijk op het topic, maar enkel op de uitspraken van PJK. Ik vind het in dit geval lastig om te geloven in miscommunicatie.

Zo ook het laatste bericht van FV in dat topic, is dat een goedbedoelde poging tot rechtzetten? Waarom dan dat aanmatigende 'juist van jou verwachtte ik dat je inmiddels de wijsheid zou hebben om te beseffen ...'?
Ik weet het niet hoor. Als ìk zoiets zou schrijven, zit ik te zuigen.
fashionvictim schreef:
10-02-2019 11:04
Ha, thanks voor je bijval en inderdaad, soms ben ik bewust kwetsend maar daar maak ik dan ook geen geheim van. In dit geval bedoelde ik, en schreef ik in mijn ogen, echter precies het tegenovergestelde van wat hier beweerd wordt. Daar was dus ook niks kwetsend aan.

Ik heb het verder niet gelezen, maar laten we gewoon eerlijk zijn; genoeg mensen die elkaar niet moeten hier en dan heb je soms gewoon zin om een kutopmerking te maken.
Ik wel in ieder geval :proud:
Star² schreef:
10-02-2019 11:07
Ik heb het verder niet gelezen, maar laten we gewoon eerlijk zijn; genoeg mensen die elkaar niet moeten hier en dan heb je soms gewoon zin om een kutopmerking te maken.
Ik wel in ieder geval :proud:

Ik heb dagen dat ik daar ook vreselijk zin in heb. In mijn mening was dit echter een kutopmerking out of the blue, die FV nu wel degelijk anders beschrijft als dat ie er stond.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-02-2019 10:52
In die zin hand in eigen boezem dat ik keer op keer vergeet hoezeer mijn posts kennelijk onder een vergrootglas liggen. Ik dacht dat al gecoverd te hebben door er een edit met disclaimer bij te plaatsen maar had er - naïef, duidelijk - niet op gerekend dat nog steeds alles wat ik zeg in dit topic of in achterkamertjes herkauwd wordt, uit zijn verband gerukt wordt, tot in den treure bediscussieerd wordt en bij voorkeur altijd zo negatief mogelijk geïnterpreteerd wordt.

We weten het nu allemaal wel, toch? Ik forum al zo low profile mogelijk als ik maar kan, this is what it's gonna be.
Jammer dat je jezelf neerzet als slachtoffer.
Ja, sommige mensen leggen jouw posts onder een vergrootglas, maar dat doet dus lang niet iedereen.

En jij en low profile vind ik echt wel de beste grap van vandaag. Dan schort er toch echt nog wel iets aan je zelfkennis.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Kleine rotknopjes.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-02-2019 11:07
Ik heb het verder niet gelezen, maar laten we gewoon eerlijk zijn; genoeg mensen die elkaar niet moeten hier en dan heb je soms gewoon zin om een kutopmerking te maken.
Ik wel in ieder geval :proud:
O ja, ik ook.
Maar FV beweert dat het geen kutopmerking was, of althans niet zo bedoeld.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Eigenlijk had ik er geen zin in om er nog op terug te komen, maar in my defence: het was niet alleen mijn interpretatie. Er zijn nog reacties van 2 andere forummers verwijderd. Op z'n minst één daarvan heeft zelf kanker, en uit zijn reactie was te lezen dat hij precies hetzelfde las als ik, en zich enorm geschoffeerd voelde.
Solomio schreef:
10-02-2019 11:13
O ja, ik ook.
Maar FV beweert dat het geen kutopmerking was, of althans niet zo bedoeld.

Ik reageerde op Yette, die zich niet kon voorstellen dat iemand zo slim als FV bewust een kwetsende opmerking zou schrijven. Daar wilde ik iets over zeggen, niet over de bewuste opmerking; die heb ik niet gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben nog niet wakker, hele bladzijde hier gemist toen ik reageerde @(

@ FV, ik heb doorgaans geen problemen om jou te begrijpen. Dus ook in dit geval ga ik ervan uit dat ik je goed lees. Naar mijn idee krijg je (geheel begrijpelijk) flink jeuk van PJK en lukt het je niet om op je handen te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-02-2019 11:19
Ik reageerde op Yette, die zich niet kon voorstellen dat iemand zo slim als FV bewust een kwetsende opmerking zou schrijven. Daar wilde ik iets over zeggen, niet over de bewuste opmerking; die heb ik niet gelezen.
Volgens mij schreef Yette iets heel anders: dat FV niet per ongeluk een kwetsende opmerking zou schrijven, omdat ze daar verbaal te sterk voor is.
Yette ging er dus m.i. vanuit dat FV die kwetsende opmerking expres had gemaakt.

Maar mss lees ik jou nu verkeerd?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven