Wat is een goed witwasmiddel ?

10-02-2019 18:09 40 berichten
Vraagje,

Wat is een goed witwasmiddel ?
Ik overweeg Seepje witte was maar gezien het geitenwollensokkengehalte vraag ik me af in hoeverre de
deze zijn werk goed zal doen ?

Misschien toch gewoon de Lidl witwas ......... :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ik was alles met jumbo gekleurde was. Voor witte was die grauw is een zakje reckitt blauw erbij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Omo. En soms gooi ik er van die zakjes bij van dr. Beckmann.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
10-02-2019 19:28
Ik was alles met jumbo gekleurde was. Voor witte was die grauw is een zakje reckitt blauw erbij
Heb deze ook maar dan voor de gekleurde was. Wast echt goed!! Vind hem zelfs beter dan Ariël, persil en Lidl
Ik heb die van de Lidl en ben zeer tevreden
Alle reacties Link kopieren
Ik had een fles witte was vloeibaar van de Lidl, zit geloof ik 5 liter in, zal blij zijn als ie leeg is. Zit totaal geen lekker luchtje aan.
Ik heb ook lenor pods, dat ruikt zo lekker dat als de was op zolder hangt te drogen ook de eerste verdieping lekker ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Schepje oxi action white erbij. Maakt niet uit welk wasmiddel, het wordt dan helder wit.
Alle reacties Link kopieren
Ah puur wit. Beter voor je huid en het milieu, en wit blijft mooi wit.
Ja, die Seepje zeepschillen kwam ik eerder vandaag tegen. Iemand die weet of dat wat is?

Het klinkt ideaal en heel milieuvriendelijk.
Zoveel mensen, zoveel meningen !
Ik heb het eigenlijk ook nooit gebruikt, maar pas mijn eerste , overigens, niet hagelwitte dekbedovertrek aangeschaft.

Kan ook denken als hij goor of grauw van kleur wordt is de vuilnisbak nabij. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik was regelmatig met de Seepje zeepschillen, de was wordt net zo schoon als met het vorige wasmiddel. Alleen de witte was was geen succes toen de zeepschillen in de wasmachine uit hun zakje kwamen bleken ze bruine vlekken te veroorzaken in de witte was (die heb ik er niet meer uitgekregen).
Voor de witte was heb ik Seepje vloeibaar wit.
Alle reacties Link kopieren
Hier tevreden met lidl/omo en robijn.

Gooi wel altijd een beetje biotex vooras in het voorwasbakje en een 60 gradenwas.
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
10-02-2019 20:18
Zoveel mensen, zoveel meningen !
Ik heb het eigenlijk ook nooit gebruikt, maar pas mijn eerste , overigens, niet hagelwitte dekbedovertrek aangeschaft.

Kan ook denken als hij goor of grauw van kleur wordt is de vuilnisbak nabij. :)
Was wat er grauw uit ziet hoeft niet "af" te zijn. Sommige mensen kunnen gewoon niet wassen en hebben alles grauw
Ik was mijn witte spullen apart en gewoon met een Lenor tab. Prima wit.
Alle reacties Link kopieren
Omo Wit waspoeder, waspoeder is inderdaad beter voor je wasmachine. En af en toe zo'n lapje om de was nog witter te maken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
vivaratje schreef:
10-02-2019 22:32
Was wat er grauw uit ziet hoeft niet "af" te zijn. Sommige mensen kunnen gewoon niet wassen en hebben alles grauw
Wat bedoel je met, hoeft niet af te zijn ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven