Hij beweert me te hebben ontmoet

11-02-2019 19:23 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik heb vandaag iets geks mee gemaakt en vroeg mij af of iemand ook ooit zoiets heeft gehad

Een Turkse man volgde mij blijkbaar op insta (had geen idee) en stuurde mij ineens een DM met iets Turks waarop ik antwoordde in het Engels 'do you know me' hij antwoordde toen Yes en in gebrekkig Engels beweerde hij dat hij mij had gezien/ontmoet. Ook had hij nogal vieze praatjes en beweerde eerst dat ie me had gezien in Amsterdam en noemde toen een exacte datum waarop ik toevallig een foto met mijn zusje had toegevoegd en locatie Amsterdam erboven had gezet. Toen ik hem nogmaals probeerde te zeggen dat ik hem echt niet had ontmoet zei hij ineens 'nijmegen' en dat is de plaats waar ik nu woon.

Hier schrok ik van. En begon ineens te twijfelen of ik hem misschien toch had ontmoet misschien in een dronken bui ofzo en allerlei enge gedachtes gingen door mijn hoofd. Toen ik met Google translate maar in het Turks vroeg of we iets hadden gedaan van seksuele aard reageerde hij hierop met ja. Ik was echt een beetje in paniek, later in het Engels nog een paar keer gevraagd waar dit dan was gebeurd en toen zei hij nog iets van 'i just kissed you'

Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven... hebben jullie ooit iets dergelijks meegemaakt en denken jullie dat dit gewoon een versierpoging is? Kan mij niet voorstellen dat ik met hem seks zou hebben gehad en ik heb zijn Facebook en insta uitgeplozen en zag geen fotos die tonen dat hij in Nederland was. Zou hij misschien op Facebook hebben gezien dat ik in Nijmegen woon?

Momenteel stress ik hem nogal en vroeg me af of er mensen zijn die ooit zon soort insta ervaring heeft gehad met zo'n gast. Ik had misschien helemaal niet moeten reageren eigenlijk, dat weet ik ook wel... Maarja.... helaas al gebeurd
Blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je dus niet reageren op mensen die je spontaan berichten sturen via social media (of de pervs die hier pb's sturen)
lilalinda wijzigde dit bericht op 11-02-2019 19:26
0.79% gewijzigd
Scherm je Facebook en Instagram af.
Negeren en blokkeren
Alle reacties Link kopieren
Neuh
Ik drink nooit zo veel dat ik niet meer weet met wie ik een potje heb staan tongworstelen.

Ik zou de greep blokkeren en er echt geen seconde meer over nadenken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik met Google translate maar in het Turks vroeg of we iets hadden gedaan van seksuele aard reageerde hij hierop met ja. Ik was echt een beetje in paniek, later in het Engels nog paar keer gevraagd waar dit dan was gebeurd en toen zei hij nog iets van 'i just kissed you'

Volgende x blokkeren ipv reacties uitlokken die je niet wil horen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zet je privacy instellingen eens beter en panikeer niet zo als mensen info herhalen die je nota bene zelf op het www zet.

En stop met drinken als je denkt dat je het dan doet met enge mannen. Mijn hemel zeg....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Niet reageren. Ik zat een keer op insta te kijken en zag dat een vage man een vriendin van mij volgde. Ik klikte op zijn profiel en toevallig had hij precies op dat moment een foto van haar (!!!!) op zijn insta gezet. Dus ik maakte een screenshot en stuurde dat naar haar en toen had hij het al verwijderd. Was ook zijn enige post. En het allerengste was dat ze die foto niet op insta had staan maar op Facebook en ze geen volledige naam op haar insta had staan. Daarom alles afschermen!
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n viezerik vraagt 'ken je me?' en 'hebben we seks gehad' hoeft hij alleen maar 'ja' te zeggen. Je hebt hem er zelf al ingekopt. Je komt wel heel erg naïef over. Informatie over jou kan hij verder van social media halen.
jillian69 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 19:32
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je legt hem de antwoorden ook in de mond met je manier van vragen.

Open vragen stellen!!
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Grappig, had ik laatst ook. Belde iemand me met een onbekend nummer. Niet opgenomen, maar ja, ik was wel nieuwsgierig natuurlijk. Dus een snsje gestuurd met de vraag of we ooit iets hadden gedaan van sexuele aard.
Daarna bleef ie brichtjes sturen, dus ja, het zal wel kloppen. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel vaker dingen met mensen gedaan waar je je niets van kunt herinneren?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren en niet meer op dit soort dingen reageren ow en niet zoveel drinken dat je denkt dat dit waar kan zijn.
En niet in paniek raken, wat kan er immers gebeuren?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik delete dat soort rare berichten altijd. Ik heb er wel eens vier in een week gekregen, allemaal mannen van een jaar of 30 met een Indiaas/Pakistaans uiterlijk. Totaal niet mijn doelgroep dus ook nog. Geen idee waar dat dan vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
11-02-2019 19:27
Toen ik met Google translate maar in het Turks vroeg of we iets hadden gedaan van seksuele aard reageerde hij hierop met ja. Ik was echt een beetje in paniek, later in het Engels nog paar keer gevraagd waar dit dan was gebeurd en toen zei hij nog iets van 'i just kissed you'

Volgende x blokkeren ipv reacties uitlokken die je niet wil horen :facepalm:
dit, waarom zou je zoiets vragen. waarom zou je uberhaupt reageren.
gewoon blokkeren. en loop je privacy instellingen van je social media accounts nog eens na
ik zou echt graag vrienden willen zijn met zo’n mysterieuze prins
Ik heb dat constant, dat ik mannen moet vragen of we iets van seksuele aard hebben gedaan. :facepalm:
Vraag er volgende keer meteen achteraan: was jij dat met die erectieproblemen?
Alle reacties Link kopieren
Wow, volgens mij heb jij een serieus probleem en het is niet je insta.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het al vreemd dat je blijkbaar iedereen toevoegt die jou wil volgen, ook al ken je ze niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
11-02-2019 19:43
Ik vind het al vreemd dat je blijkbaar iedereen toevoegt die jou wil volgen, ook al ken je ze niet.
als je je account niet op prive hebt staan kan iedereen jou volgen zonder dat je daar toestemming voor hoeft te geven
Als je niet meer weet of je misschien seks gehad hebt zou ik ook maar eens langs de GGD gaan.
MinkeDeWit schreef:
11-02-2019 19:34
Ik delete dat soort rare berichten altijd. Ik heb er wel eens vier in een week gekregen, allemaal mannen van een jaar of 30 met een Indiaas/Pakistaans uiterlijk. Totaal niet mijn doelgroep dus ook nog. Geen idee waar dat dan vandaan komt.
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven