Heb ik het verpest?

11-02-2019 20:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-02-2019 10:50
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
99.80% gewijzigd
Jeetje wat een kleuterschool gedoe. Hij heeft geen interesse.
Alle reacties Link kopieren
Grow up. Wat een gedoe om niks zeg.

PS: hij heeft geen interesse. Nooit gehad ook waarschijnlijk.
Wat voor een telefoon heb je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het niet verpest, want dat suggereert dat er iets is om te verpesten.

Waarom loop jij er eigenlijk nog achteraan, zo wanhopig op zoek naar een vriendje?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Oke wauw. Wat zijn de reacties lekker aardig zeg. En jullie zijn volwassene? Kan het misschien ook op een iets aardige manier?

Waarom reageer je überhaupt als je het toch zo kinderachtig vindt?
Wisten je vriendin en haar vriend ook vd dubbel date? Was er al concreet een datum gepland?
Gewoon niets meer van verwachten: als hij nog contact opneemt kun je erop ingaan, maar hoor je niets zou ik het zo laten.
Je hebt niets verpest, als iemand jou leuk vindt merk je het vanzelf en dan mag je heus weleens een ongemakkelijke vraag stellen en als dat genoeg is voor die ander om af te haken dan was het sowieso niets geworden.

Focus je op andere dingen/mensen/dates.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
11-02-2019 21:23
Wisten je vriendin en haar vriend ook vd dubbel date? Was er al concreet een datum gepland?
Ja die wisten er vanaf af want hij had het juist met haar vriend besproken om op dubbel date te gaan
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
11-02-2019 21:08
Wat voor een telefoon heb je eigenlijk?
iPhone waarom?
Lesliexxx schreef:
11-02-2019 21:16
Oke wauw. Wat zijn de reacties lekker aardig zeg. En jullie zijn volwassene? Kan het misschien ook op een iets aardige manier?

Waarom reageer je überhaupt als je het toch zo kinderachtig vindt?
Bedoel je dat je zelf minderjarig bent? Dan zou ik het sowieso niet zoeken bij 25- jarigen.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
11-02-2019 21:27
Bedoel je dat je zelf minderjarig bent? Dan zou ik het sowieso niet zoeken bij 25- jarigen.
Ik ben meerderjarig....
Hij klinkt niet erg enthousiast in ieder geval. Je wil toch niet achter zo iemand aanlopen? Graag of niet.

En waarom zou je t verpest hebben? Als hij jou ook beter had willen leren kennen dan had hij al lang en breed meer initiatief getoond.
Lesliexxx schreef:
11-02-2019 21:29
Ik ben meerderjarig....
Oké...nou, in ieder geval geeft hij echt totaal geen blijk van enige interesse. Vanaf het begin al niet.
Alle reacties Link kopieren
Leermomentje: https://www.youtube.com/watch?v=gJ0QxUx_xo4
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
11-02-2019 21:32
Hij klinkt niet erg enthousiast in ieder geval. Je wil toch niet achter zo iemand aanlopen? Graag of niet.

En waarom zou je t verpest hebben? Als hij jou ook beter had willen leren kennen dan had hij al lang en breed meer initiatief getoond.
Nee dat wil ik ook zeker niet. Het was gewoon dat hij iets had. Iets mysterieus.
Alle reacties Link kopieren
Mop, Hij is niet geïnteresseerd en dat lag echt niet aan dat appje. Next.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Javier schreef:
11-02-2019 21:34
Leermomentje: https://www.youtube.com/watch?v=gJ0QxUx_xo4
Waarom reageer je eigenlijk als het je toch niets interesseerd?
Lesliexxx schreef:
11-02-2019 21:36
Nee dat wil ik ook zeker niet. Het was gewoon dat hij iets had. Iets mysterieus.
O zo’n type moet je helemaal nooit hebben hoor. Die zijn altijd iets te vol van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
11-02-2019 21:43
O zo’n type moet je helemaal nooit hebben hoor. Die zijn altijd iets te vol van zichzelf.
Vol van zichzelf is hij niet. Hij gaat meer richting de verlegen kant
Alle reacties Link kopieren
Lesliexxx schreef:
11-02-2019 21:45
Vol van zichzelf is hij niet. Hij gaat meer richting de verlegen kant
Ooooohh, Hij is verlegen?! Ja, zeg dat dan. Dan moet je nog even wachten totdat hij wat terugstuurt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
missmisery schreef:
11-02-2019 22:14
Ooooohh, Hij is verlegen?! Ja, zeg dat dan. Dan moet je nog even wachten totdat hij wat terugstuurt.
Ja dat heeft tijd nodig. Ben ik de enige die TO niet kan loepen?
Alle reacties Link kopieren
Dan app je de jongen toch gewoon dat je het eigenlijk best een stomme vraag vindt en of hij zin heeft om een keer samen naar de bios te gaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Is iemand van 25 niet een beetje te oud voor jou?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij heeft geen interesse, laat los.
Maar je klinkt wel erg jong, misschien meer focussen op jongens van je eigen leeftijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven