Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Echt, mensen, ik denk dat 2 nieuwe regels het een stuk leuker maken. Negeer het stafje en negeer Missie.

Please!
Alle reacties Link kopieren
Hebben we na de op-de-man-mod nu de provoceer-mod?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik ga dus echt zwaar over m'n huig vanwege dat witte brokjes topic. Gatverredamme.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-02-2019 20:58
Ik ga dus echt zwaar over m'n huig vanwege dat witte brokjes topic. Gatverredamme.
Ja, echt vies brrr.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik verwonder me over het IQ-topic op Psyche, de discussie daar neemt bizarre wendingen.

En ik verwonder me over het huishouden van Pejeka.
Phineas schreef:
11-02-2019 21:09
Ik verwonder me over het IQ-topic op Psyche, de discussie daar neemt bizarre wendingen.

En ik verwonder me over het huishouden van Pejeka.
Allebeide fulltime werken en dan 10 uur schoonmaak. Of ze hebben een enorme villa, of ze zijn ransapen of ze worden enorm bedonderd door een schoonmaakster die 7 uur in de week lekker thee zit te drinken.
Maar wellicht verwacht hij wel dat elke week het behang nat afgenomen wordt, of elke week de overgordijnen worden afgewassen en de bedframes uitgesopt.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
11-02-2019 21:09

En ik verwonder me over het huishouden van Pejeka.
Waar kunnen we ons laven aan de huishoudelijke perikelen van PJK?! o_o
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Betty_Slocombe schreef:
11-02-2019 21:15
Allebeide fulltime werken en dan 10 uur schoonmaak. Of ze hebben een enorme villa, of ze zijn ransapen of ze worden enorm bedonderd door een schoonmaakster die 7 uur in de week lekker thee zit te drinken.
Maar wellicht verwacht hij wel dat elke week het behang nat afgenomen wordt, of elke week de overgordijnen worden afgewassen en de bedframes uitgesopt.
Ik mag hopen voor de schoonmaakster dat ze 7 uur thee zit te drinken. Voor iemand die elke week dit soort klussen verwacht, zou ik niet willen werken. Dat is dan vast zo'n type die nog even met zijn vinger boven langs de deurkozijnen gaat om vast te stellen dat daar nog stof ligt.
Hoe vies kan je huis nou worden als je beiden fulltime werkt en geen kinderen hebt?

Misschien heeft hij een enorme verzameling playmobielpoppetjes staan die elke week afgestoft moeten worden?
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
11-02-2019 21:09
Ik verwonder me over het IQ-topic op Psyche, de discussie daar neemt bizarre wendingen.

En ik verwonder me over het huishouden van Pejeka.
Linkje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
11-02-2019 21:21
Hoe vies kan je huis nou worden als je beiden fulltime werkt en geen kinderen hebt?

Misschien heeft hij een enorme verzameling playmobielpoppetjes staan die elke week afgestoft moeten worden?
Ik denk eerder aan porceleinen poppen wiens kleertjes wekelijks geborsteld, gelucht en gestreken moeten worden :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Linkje:

relaties/verdeling-huishouden-en-derde- ... ?start=860
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-02-2019 21:26
Ik denk eerder aan porceleinen poppen wiens kleertjes wekelijks geborsteld, gelucht en gestreken moeten worden :D
Porceleinen Pierots natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Porselein.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-02-2019 21:41
Porselein.
Bedankt voor de autocorrect.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-02-2019 21:41
Porselein.
Dank je wel. Net met mijn moeder gebeld en dan heb ik nog even een Frans accent :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
pierrot
Alle reacties Link kopieren
Veeg je tranen...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
11-02-2019 22:16
Veeg je tranen...
DROOG
droog je tranen pierrot
o pierre
rot
geef toch een glimlach cadeau
o pierre
rot
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=nNsCJFQpyEo

En dan kijkend naar het 'schilderijtje' van het huilende kind dat bij oma hing.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Corrie's pierrot passie

https://youtu.be/LtGxC8TzAX4
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-02-2019 22:26
DROOG
droog je tranen pierrot
o pierre
rot
geef toch een glimlach cadeau
o pierre
rot
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
11-02-2019 22:48
Afbeelding
Ah, daar hebben we het glaasje. Ik had al zo'n vermoeden dat er een paar te diep in hadden gekeken... :)
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
11-02-2019 22:53
Ah, daar hebben we het glaasje. Ik had al zo'n vermoeden dat er een paar te diep in hadden gekeken... :)
Goh.... en dat alleen maar door een geschreven liedje en een geplakt plaatje? :)

Ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven