Geld & Recht alle pijlers

Crowdfunding

11-02-2019 17:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic over Crowdfunding is gesloten maar ik kom nu weer een actie tegen. Deze keer voor de acteurs van de serie Pippi Langkous. Er stond een artikel in de krant met Inger Nilsson dat ze er nauwelijks geld aan over heeft gehouden en door haar hoofdrol als Pipi niet meer gevraagd was om in een film of serie mee te doen.
Ik ben ervan overtuigd dat het niet was om medelijden op te wekken bij de lezers, maar jawel hoor ene Heleen uit Deventer moet zo hoognodig geld gaan inzamelen...
Inger liet weten dat ze dat geld niet hoefde dat het beter aan het Rode Kruis geschonken kon worden. Er is niet eens van te voren contact geweest!
Ik vind het maar raar deze hype in Nederland.
anoniem_320799 wijzigde dit bericht op 11-02-2019 20:50
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk inderdaad dat mensen dat gewoon besluiten te doen zonder dat even te overleggen met degene over wie het gaat...
Beetje hetzelfde: Ik heb ook iets tegen stille tochten voor slachtoffers van zinloos geweld als dat niet op initiatief is van de familie van het slachtoffer. Worden door dezelfde types georganiseerd vermoed ik. Ik hem mijn familie en vrienden duidelijk gemaakt dat er nooit een stille tocht mag worden gehouden als ik ooit slachtoffer word van zinloos geweld. Ze gaan er maar voor liggen...
Alle reacties Link kopieren
Copy-paste schreef:
11-02-2019 21:03
Vreselijk inderdaad dat mensen dat gewoon besluiten te doen zonder dat even te overleggen met degene over wie het gaat...
Beetje hetzelfde: Ik heb ook iets tegen stille tochten voor slachtoffers van zinloos geweld als dat niet op initiatief is van de familie van het slachtoffer. Worden door dezelfde types georganiseerd vermoed ik. Ik hem mijn familie en vrienden duidelijk gemaakt dat er nooit een stille tocht mag worden gehouden als ik ooit slachtoffer word van zinloos geweld. Ze gaan er maar voor liggen...
Ja denk ook dat er veel: kijk eens hoe goed we bezig zijn bij, is. Net als die stille tochten. Heb mijn familie ook verboden zoiets te organiseren voor mij in zo'n geval. Vraag me zelfs af of ik mee zou lopen bij familie en vrienden die zoiets overkomen is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
https://www.ad.nl/show/tommy-en-annika- ... ~a80f68fa/

Hierin geeft "pippi" aan er wel heel blij mee te zijn.

Die initiatiefneemsters hopen dat Pippi, Tommie en Anika samen een weekendje weg kunnen van het geld :rofl: waarom zouden ze dat willen :@@:
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
11-02-2019 23:43
https://www.ad.nl/show/tommy-en-annika- ... ~a80f68fa/

Hierin geeft "pippi" aan er wel heel blij mee te zijn.

Die initiatiefneemsters hopen dat Pippi, Tommie en Anika samen een weekendje weg kunnen van het geld :rofl: waarom zouden ze dat willen :@@:
Heb het ook gelezen, nou het is ze gegund maar de actievoerders horen niet in te vullen wat ze met het geld moeten gaan doen.
Ik lig wel in een deuk van die Engelse tekst eronder, gewoon Google Translate erover gegooid en dan wordt televisie (buis) TUBE :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Met Pippi en Tommie hoeven we geen medelijden te hebben, die hebben financieel hun schaapjes op het droge. Pippi heeft 3 miljoen op de bank en Tommie woont en renteniert na de verkoop van zijn bedrijf in Spanje. Annika daarentegen leeft van een arbeidsongeschiktheidsuitkering en kan mogelijk wel wat extra's gebruiken.
Love is the meaning of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven