Babykleding

12-02-2019 09:13 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik heb hier babykleding liggen die ik graag weg wil doen. Het liefst verkoop ik dit voor een klein prijsje. Marktplaats zit bomvol babykleding en loopt niet... Wat raden jullie verder nog aan om te doen met de babykleding? Ik ben heel benieuwd! Alvast dank.
Alle reacties Link kopieren
Doorgeven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Poetsdoeken van maken, of gewoon weggeven.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Vaak hebben ze bij het consultatiebureau een ruilhoekje waar je kleding neer kan leggen. Krijg je geen geld voor; je mag dan vaak wel een groter maatje meenemen:)
Inderdaad, doorgeven...
En hele oude meuk (lees verkleurd, niet meer schoon te krijgen, gepild/t(?), of uit de mode) lekker weggooien.

Verbaas mij soms dat ouders van die gore vergeelde rompers bewaren voor de volgende baby...
krijgdekleertjes.nl
Alle reacties Link kopieren
Vluchtelingenwerk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kennis die een deel krijgt en een deel koopt. Een percentage van de opbrengst gaat naar “charity”.

Is er in jouw omgeving niemand die zwanger is? Wil je er per se een vergoeding voor hebben?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hier gaan de verkopen van kinderkleding veel beter via lokale facebookgroepjes.
Ik geef het aan een kledingbank. Daar komen gezinnen met lage inkomsten. Net zoiets dus als de voedselbank maar dan hebben ze er kleding. Ik vind het een heel goed doel.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het 1x te verkopen via marktplaats. Als dat niet loopt, dan gooi ik het in een kledingcontainer of lever het in bij de kringloop.
Als je het echt wilt verkopen misschien een vrijmarkt? Koningsdag? Ijhallen?
Alle reacties Link kopieren
Sommige duurdere merken kun je verkopen op marktplaats of op de vrijmarkt. Je krijgt er waarschijnlijk weinig voor hoor.
Maar al die Hema rompers, h&m jasjes en zeemanbroekjes raak je aan de straatstenen niet kwijt. Ik heb het ingeleverd bij de verloskundigepraktijk. Vanuit hun gaat het naar arme gezinnen en vluchtelingen.
Alle reacties Link kopieren
Merkkleding verkoopt prima via marktplaats. Ik koop er spul voor mn zoon. En als je hip genoeg bent, kun je via Instagram ook prima verkopen.

Wat voor soort kleding wil je verkopen?
Hips, hopsakee en pierlala.
Nouschi schreef:
12-02-2019 09:14
Doorgeven.
Dit.

En dan aan mensen die het echt kunnen gebruiken. Doe ik nog steeds en word er nog steeds blij van.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
12-02-2019 17:11
Dit.

En dan aan mensen die het echt kunnen gebruiken. Doe ik nog steeds en word er nog steeds blij van.
Ik ook, maar vind het lastig om mensen in mijn omgeving te vinden die het echt nodig hebben. Tegenwoordig doneer ik aan stichting babyspullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alles door of aan een weggeefinstantie.
Maar je kunt eventueel ook nog fb en reshopper proberen.
Een baksteen is nooit alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven