Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo'n Nikki van Nikki Tutorials gewoon schadelijk voor het zelfbeeld van jonge vrouwen. Compleet volgespoten. Echt, waarom?
CourtneyTT schreef:
14-02-2019 12:37
Oh ja, Hunter Tylo. Helaas is daar niets meer van over.
Zo zonde! Ik vond Hunter zo'n knappe vrouw. Maar die de dochter van Taylor speelt is zeker net zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me bij die Amerikanen vooral over verbaas is dat ze niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Niet alleen door hun omgeving, maar vooral door de plastisch chirurgen waar ze steeds weer aankloppen. Die moeten toch juist zien dat het alleen maar slechter wordt? Maar het geld dat zij dan mislopen zal wel weer belangrijker zijn, zoals gewoonlijk.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
14-02-2019 12:48
Waar ik me bij die Amerikanen vooral over verbaas is dat ze niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Niet alleen door hun omgeving, maar vooral door de plastisch chirurgen waar ze steeds weer aankloppen. Die moeten toch juist zien dat het alleen maar slechter wordt? Maar het geld dat zij dan mislopen zal wel weer belangrijker zijn, zoals gewoonlijk.
Dat is toch niet alleen in Amerika zo? De chirurg van Barbie moet toch ook tegen haar zeggen dat ze niet slim bezig is?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het van Courtney Fox wel echt mega zonde
het was zo een mooie vrouw en nu is ze ook niet lelijk maar het is gewoon echt anders

zelfde geld voor meg ryan
zo eeuwig zonde
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
nessemeisje schreef:
14-02-2019 12:39
Ik vind zo'n Nikki van Nikki Tutorials gewoon schadelijk voor het zelfbeeld van jonge vrouwen. Compleet volgespoten. Echt, waarom?
Haar gezicht is haar canvas/doek aangezien ze make-up artist is.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk WIL ook niet iedereen dezelfde eenheidsworst. Want Jennifer Grey (uit Dirty Dancing) was niet blij met haar neus, maar na haar operatie was het ook meteen klaar met de grote rollen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 12:54
Dat is toch niet alleen in Amerika zo? De chirurg van Barbie moet toch ook tegen haar zeggen dat ze niet slim bezig is?
In Amerika laten ze het wel ietsjes verder komen dan bij Barbie.
We used to be friends...
Maleficent schreef:
14-02-2019 12:59
Kennelijk WIL ook niet iedereen dezelfde eenheidsworst. Want Jennifer Grey (uit Dirty Dancing) was niet blij met haar neus, maar na haar operatie was het ook meteen klaar met de grote rollen.
Ja, maar zij bleek ook vrij onmogelijk te zijn om mee samen te werken. Hoewel dat ook vaak wordt gezegd van vrouwen die niet toegeven aan wat nu #metoo-verhalen zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
14-02-2019 12:04
Nog wat fraaie resultaten...
Omg!
Zonde, ze krijgt een leeuwenkop

Afbeelding
nessemeisje schreef:
14-02-2019 12:39
Ik vind zo'n Nikki van Nikki Tutorials gewoon schadelijk voor het zelfbeeld van jonge vrouwen. Compleet volgespoten. Echt, waarom?

En niet eens mooi. Ik vind haar afstotelijk.
Het schijnt een 'look' te zijn, dus mensen vinden dit juist mooi. Getuigt ook van geld hebben. Die operaties zijn niet goedkoop.
Het is niet de bedoeling er jong uit te zien maar juist 'geopereerd'.
Net als die opzichtige nepbillen en tieten, dat is juist de bedoeling dat je laat zien 'ik heb geld genoeg om zo veilig te wonen dat ik er halfnaakt bij kan lopen met al mijn dure kleding en accessoires, en ik hoef niet te voldoen aan normale codes, ik kan met mijn lichaam doen wat ik wil'.
Nitflex schreef:
14-02-2019 12:00
Overigens ook genoeg mannen die veel laten doen. Tom Cruise, Robert Redford, John Travolta, Al Pacino, etc. Gerard Joling.
Pacino en Travolta zien er nog wel naar hun leeftijd uit:
Afbeelding

Afbeelding
Nicole Kimpel, 37. Zou ook 57 met operaties geweest kunnen zijn. Ze hebben allemaal iets ouwelijks, net als die vriendin van Lil Kleine.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
14-02-2019 12:39
Ik vind zo'n Nikki van Nikki Tutorials gewoon schadelijk voor het zelfbeeld van jonge vrouwen. Compleet volgespoten. Echt, waarom?
Kende haar niet, dus moest ook Googlen. Dat ziet er toch niet uit? o_o
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 12:23
Hahahaha. Hoezo?
Ja weet ik niet. Als je mensen niet IRL kent dan vorm je daar iemand bij. Ik schatte jou rond mijn leeftijd. En ik ben 36..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
14-02-2019 12:59
Haar gezicht is haar canvas/doek aangezien ze make-up artist is.
Er zit zoveel op haar gezicht dat ze het er s'avonds zeker af moet bikken met een beitel.
Dat je leuk met make up kan omgaan is knap. Dat is een vak. Zij is nu heel veel afgevallen en geeft nu aan veel gelukkiger te zijn e.d.
Dat kan bij een onzeker pubermeisje heel verkeerd binnenkomen. Die heeft misschien geen regelmatige huid, maar puistjes en pukkeltjes, en ziet dan zo'n foto van Nikkie waarbij de huid wel perfect lijkt. Of voelt zich ongelukkig omdat ze wat vrouwelijker vormen krijgt terwijl Nikkie nu roept het "gelukkigste meisje van de wereld te zijn". Dat kan bij menig puber tot grote onzekerheid leiden. Bovendien maakt Nikkie met al die andere klonen, hun look tot de norm. Helaas.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-02-2019 13:52
Ja weet ik niet. Als je mensen niet IRL kent dan vorm je daar iemand bij. Ik schatte jou rond mijn leeftijd. En ik ben 36..
IRL word ik ook wel jonger geschat.... maar geen 36 hahahaha.
Grappig toch he.... dat je zo'n beeld vormt van iemand die je al wat langer leest.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-02-2019 13:28
Zonde, ze krijgt een leeuwenkop

Afbeelding
o
wow
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
14-02-2019 13:28
Zonde, ze krijgt een leeuwenkop

Afbeelding
En zij was zo mooi in de Zorro films. Echt beeldschoon.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
14-02-2019 11:08
Ik wel weten wie er aan Patricia paay gesleuteld heeft.

Zij ziet er echt goed uit vind ik voor haar leeftijd.

Dezelfde persoon zou ook wel wat bij mij mogen doen.
Nou dit ben ik met je eens. Zij is heel netjes gedaan. Wel wat pafferig door de fillers, maar eigenlijk is dat ook best mooi, beter dan een oud ingevallen bekkie.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 100 keer liever een natuurlijk (dan maar ingevallen) bekkie, dan een opgespoten opblaaspoppenuiterlijk. Sommige celebs zien eruit alsof ze van plastic zijn en te dicht bij het vuur hebben gestaan.
Tuingravin schreef:
14-02-2019 11:54
Ik vind het ook vaak zonde van mensen die er zonder al dat geknutsel prachtig uitzagen, nu helemaal hun eigenheid kwijt zijn. Al kan ik me voorstellen dat je iets laat doen aan een enorme haakneus of flaporen.
Wat is er mis met flaporen? Ik val als een blok voor vrouwen met flaporen. Vind het erg grappig en charmant tegelijk, zeker als ze eigenwijs uit het haar steken. Mannen met flaporen zien er toch ook grappig uit? Haakneuzen vind ik ook wat minder geslaagd, maar er zullen vast mensen zijn die dat juist aantrekkelijk vinden. Juist die eigenheid die je noemt verdwijnt. Waar zie je nog grappige rare tandjes? Alles wordt rechtgetrokken. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
14-02-2019 15:28
Wat is er mis met flaporen? Ik val als een blok voor vrouwen met flaporen. Vind het erg grappig en charmant tegelijk, zeker als ze eigenwijs uit het haar steken. Mannen met flaporen zien er toch ook grappig uit? Haakneuzen vind ik ook wat minder geslaagd, maar er zullen vast mensen zijn die dat juist aantrekkelijk vinden. Juist die eigenheid die je noemt verdwijnt. Waar zie je nog grappige rare tandjes? Alles wordt rechtgetrokken. Vreselijk.
Bij een nicht hebben ze haar oren rechtgezet, want moeders had/heeft het ook en vond het vreselijk. Maar bij flaporen denk ik aan oren die echt ver van het hoofd afstaan. Die van haar zag ik niet als flaporen. Daarnaast bij kinderen (vooral bij jongens) zie je wel vaker dat oren een beetje uitsteken, maar als ze ouder worden, wordt dat minder doordat het hoofd groter/dikker wordt. En een haakneus, bij sommige mensen past het gewoon en aan de andere kant, het went ook!

Als je er last van hebt, of last van kunt krijgen, dan snap ik wel dat je er iets aan wilt doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven