Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
14-02-2019 19:57
.

Het meest verbaas ik mij nog over de dochter van dirigent Jaap van Zweden. Als je op haar Instapagina kijkt onder asvz14 zie je een soort van verbouwde barbiepop waarvan je niet meer weet hoe oud ze werkelijk is. Zij heeft botox, fillers, borstvergroting, neusversmalling, kaakverbouwing, haren geblondeerd en tanden gebleekt, nepwimpers etc. Zij lijkt een Amerikaanse oogt vindnik 'onnatuurlijk'.
Omfg deze kende ik nog niet. Wat verschrikkelijk !!
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
14-02-2019 20:13
Is dat eigenlijk voor altijd, fillers en Botox, of worden ze weer normaal als ze het een tijdje niet zouden doen? Ik hoop het wel!
Ik geloof dat als je lang lipfillers hebt gehad, hele dikke, dat de huid dan teveel uitrekt daar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
14-02-2019 20:14
Zie je dat echt niet ? Welke heb jij als ik vragen mag ? Heb het al vaker voorbij zie komen maar ben bang dat ze er halverwege de avond af liggen bij mij .
Bij mij is het nog nooit iemand opgevallen nee. Sterker nog, ik kreeg de vraag wanneer ik mn ooglidcorrectie had laten doen.
Ik heb ze van Dream Eyes.
vivapimpelmees schreef:
14-02-2019 21:00
Bij mij is het nog nooit iemand opgevallen nee. Sterker nog, ik kreeg de vraag wanneer ik mn ooglidcorrectie had laten doen.
Ik heb ze van Dream Eyes.
Dankjewel ik ga even kijken !
Alle reacties Link kopieren
pos1980 schreef:
14-02-2019 20:24
Omfg deze kende ik nog niet. Wat verschrikkelijk !!
Zelf zal ze best tevreden zijn met hoe ze er uitziet nu, anders laat je je niet zo verbouwen lijkt me. Haar moeder Aaltje heeft ook wel fillers en e.e.a. laten doen, maar bij haar ziet het er heel natuurlijk uit. Een charmante vrouw voor haar leeftijd.
Zijn er ook vrouwen wel opgeknapt na zoveel plak en knipwerk volgens jullie?
(plaatjes mag :-) )
Alle reacties Link kopieren
Al die opgespoten lippen, echt lelijk. En wat er ook zo vervelend aan is, ik heb zelf Angelina jolie lippen (van nature dus!) maar iedereen gaat ervan uit dat ze opgespoten zijn. Nu schaam ik me tegenwoordig voor mijn lippen. En ik draag dus ook geen opvallende lipmakeup meer. Renee Zellweger zit er heel anders uit, onherkenbaar. Maar ik vind haar niet perse verschrikkelijk. Onder de ogen is iets te strak. Lijkt me vreselijk om beroemd te zijn.. Ik snap wel dat ze doorslaan. Damned if you do, damned if you don’t. Jane Seymour vind ik een hele mooie vrouw. Zo wil ik wel oud worden :-D Ze straalt. Lang haar past ook goed bij haar ondanks leeftijd.
Ja, er zijn natuurlijk ook nog Meryl Streep, Jodie Foster, Kate Winslet etc., die niets hebben laten doen. Naar het schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
14-02-2019 21:24
Zijn er ook vrouwen wel opgeknapt na zoveel plak en knipwerk volgens jullie?
(plaatjes mag :-) )
Ik denk dat J-Lo de natuur ook wel een handje helpt, maar geen idee hoe

Afbeelding

als ze iets heeft laten doen dan is het wel mooi gedaan. Ze is 50, maar dat zou je niet zeggen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
14-02-2019 22:11
Ja, er zijn natuurlijk ook nog Meryl Streep, Jodie Foster, Kate Winslet etc., die niets hebben laten doen. Naar het schijnt.
Mooie natuurlijk ogende Hollywood actrices vind ik dat.

Die Nicole Kidman vind ik er ook eng uitzien tegenwoordig. o_o
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo jammer dat Gwen Stefani ook aan het verbouwen is geslagen. Ze had juist zo'n apart gezicht en ik vond haar mooi. Maar ja, die begint dus ook doorsnee plastic fantastic te worden.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

ze is gewoon onherkenbaar
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-02-2019 22:23
Afbeelding

ze is gewoon onherkenbaar
Wow ik zag hier echt geen Gwen in. Maar die eerste foto is wel veel meer plastic. Bij deze foto lijkt ze jong. Maar niet op zichzelf. o_o
Alle reacties Link kopieren
Isabellarose- schreef:
14-02-2019 21:24
Zijn er ook vrouwen wel opgeknapt na zoveel plak en knipwerk volgens jullie?
(plaatjes mag :-) )
Afbeelding

Ik denk dat Blake Lively wel mooier is geworden na de neusverkleining.
Maar zij heeft dat al gedaan voor ze beroemd werd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Scarlett Johanssen heeft ook een neusverkleining gehad, prima gelukt:

Afbeelding
Lady Gaga is er ook op vooruit gegaan:

Afbeelding
Christina Ricci ziet er ook prima uit, ondanks dat ze wat heeft laten doen:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-02-2019 22:16
Ik denk dat J-Lo de natuur ook wel een handje helpt, maar geen idee hoe

Afbeelding

als ze iets heeft laten doen dan is het wel mooi gedaan. Ze is 50, maar dat zou je niet zeggen.
J-Lo zegt zelf dat ze niks heeft laten doen en verschillende bladen en tv programma's hebben al wel eens plastisch chirurgen gevraagd om commentaar op haar uiterlijk te geven en die denken dan eigenlijk altijd dat ze alleen dingen als peelings en laserbehandelingen doet. Hooguit wat botox. Maar ze schijnt een van de weinige naturelle celebs te zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
14-02-2019 22:36
Christina Ricci ziet er ook prima uit, ondanks dat ze wat heeft laten doen:

Afbeelding
Ik vind haar alleen niet meer op Christina Ricci lijken. Het karakteristieke in haar gezicht is wel weg.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
14-02-2019 22:39
Ik vind haar alleen niet meer op Christina Ricci lijken. Het karakteristieke in haar gezicht is wel weg.
Dat is waar. Maar ze ziet er niet opgeblazen en opgespoten uit. Ze had natuurlijk ook best een opvallend gezicht, misschien vond ze dat zelf juist niet prettig.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dat geldt trouwens ook voor Gwen Stefani. Het grappige is dat het bij dergelijke celebrities dan zo goed opvalt dat het vaak juist je imperfecties zijn die je uniek en aantrekkelijk maken en dat als je die laat corrigeren dat er dan weinig van je overblijft.

Een van Gwen Stefani's meest karakteristieke kenmerken was haar gebit. Ze had een beetje een gummi smile, met kleine tandjes en teveel tandvlees. Dat heeft ze in die foto die Male post duidelijk laten corrigeren en ze lijkt gelijk niet meer op Gwen Stefani.

Bij Christina Ricci accentueerde dat wipneusje juist haar ver uit elkaar staande ogen en dat gaf haar een soort buitenaardse kwaliteit. Dat is nu gecorrigeerd en nu ziet ze er weliswaar knap, maar ook heel doorsnee uit.
Am Yisrael Chai!
Maleficent schreef:
14-02-2019 22:28
Afbeelding

Ik denk dat Blake Lively wel mooier is geworden na de neusverkleining.
Maar zij heeft dat al gedaan voor ze beroemd werd.
Jennifer Aniston had in haar vroege carrière ook al een nose job laten doen.
Oh wauw, de oude Blake Lively kende ik niet. De 'nieuwe' vind ik bloedmooi.
Maar dat is dan ook door de neuscorrectie. De rare koppen komen met name door teveel fillers en botox.

Wie ik nog steeds heel mooi vind: Heleen van Royen, Angela Groothuizen, Sylvie Meis,Jennifer Aniston.

En Demi Moore. Eigenlijk heel knap dat ze zo'n grondige verbouwing heeft laten doen en er zo mooi uitziet!

Edit: ik zie meer mooie voor en na's met neuscorrecties. Zou ik ook moeten doen :'(
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 00:09
12.66% gewijzigd
De zingende zus van Jessica Simpson, Ashley Simpson vind ik enorm opgeknapt na haar nosejob ( en misschien wat meer?)

Afbeelding
Oh, Demi Moore vind ik niet mooi meer, teveel laten doen:

Afbeelding

Beetje de blik van Marijke Helwegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven