Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
27-12-2018 23:44
Hoe kom jij bij haat?
Het is gewoon een onvolwassen emotioneel onstabiel mannetje dat niet toe is aan vrouw en kinderen.

Vind ik ook, krijg al vanaf dag 1 de kriebels bij zoveel oppervlakkigheid.

Maar ja, ze hebben samen wel 3 kinderen, dus voor hen hoop ik dat alles goed verloopt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Familie Pos verhuist naar Friesland las ik vandaag. Zouden ze daar ook groentejuweliers hebben 😂
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap het echt niet. Zelf een blauwe maandag gewoond en werd er gillend gek. Dat is niks als je uit een grote stad komt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.televizier.nl/amusement/fam ... -friesland#

Kan natuurlijk ongelukkige hoek zijn... Maar als ik naar de foto kijk, lijkt ze wel in verwachting (?).
Annette78 schreef:
15-02-2019 08:50
https://www.televizier.nl/amusement/fam ... -friesland#

Kan natuurlijk ongelukkige hoek zijn... Maar als ik naar de foto kijk, lijkt ze wel in verwachting (?).
Nee joh, dat zal toch niet? Hun kinderen zijn daar veel te oud voor.

Maar wel bizar dat ze Friesland uitkiezen. Ze hadden 't niet slecht volgens mij in Chili met hun villa met zwembad.
Ik had gedacht dat ze naar Brazilie of Zuid-Afrika zouden verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-02-2019 09:21
Nee joh, dat zal toch niet? Hun kinderen zijn daar veel te oud voor.

Maar wel bizar dat ze Friesland uitkiezen. Ze hadden 't niet slecht volgens mij in Chili met hun villa met zwembad.
Ik had gedacht dat ze naar Brazilie of Zuid-Afrika zouden verhuizen.
Lijkt me eerder van belang dat zij niet te oud is maar ze is toch nog geen 40 of wel?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij ziet ze er niet zwanger uit.

Friesland is wel apart eerlijk gezegd. Kwamen ze niet ergens uit de buurt van Amsterdam? Misschien klaar met de drukte van Santiago en Amsterdam? Huizenprijzen in Friesland ook een stuk lager.
Die reacties bij die link zijn wel erg zeg!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Wijnvoordeel.nl zit in Gorredijk; misschien heeft het daar iets mee te maken ...????
redbulletje schreef:
15-02-2019 09:21
Nee joh, dat zal toch niet? Hun kinderen zijn daar veel te oud voor.

Maar wel bizar dat ze Friesland uitkiezen. Ze hadden 't niet slecht volgens mij in Chili met hun villa met zwembad.
Ik had gedacht dat ze naar Brazilie of Zuid-Afrika zouden verhuizen.
Ik vraag me af hoeveel zij nog verdienen met hun wijn. Verder hebben ze er geen baan naast volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
15-02-2019 01:01
Ja ik snap het echt niet. Zelf een blauwe maandag gewoond en werd er gillend gek. Dat is niks als je uit een grote stad komt.
Beter in Friesland dan in de randstad.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
15-02-2019 12:06
Beter in Friesland dan in de randstad.
Weet ik niet. Utrecht lijkt mij wel leuk om te wonen of Haarlem is dat randstad? Als niet Fries in een dorp is echt verschrikkelijk. Je kunt niet eens boodschappen doen zonder normaal te woord gestaan te worden. Misschien is dat inmiddels anders.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-02-2019 12:04
Ik vraag me af hoeveel zij nog verdienen met hun wijn. Verder hebben ze er geen baan naast volgens mij.
Ik ga er vanuit dat dat meer dan genoeg is. Zag een tijdje terug een foto langskomen van weet ik hoeveel wijn die verscheept werd.
De hype zal zoals verwacht wel van die Pos wijn af zijn nu ze niet meer op tv zijn
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is bekend geworden dat de Posjes uit elkaar zijn.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... er-relatie
Volgens mij is dat een publiciteitsstunt en breken ze met de wijnhandel ofzo.
Inderdaad, gewoon weer een van hun zielige grappen om weer publiciteit binnen te harken.

Walgelijk braakstel.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ijkt-grap/
Alle reacties Link kopieren
Zo'n "grap' maak je ook zeker niet als je kinderen hebt :facepalm
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
10-06-2019 07:52
Inderdaad, gewoon weer een van hun zielige grappen om weer publiciteit binnen te harken.

Walgelijk braakstel.
Eens!
Ze zullen hun kids vast wel hebben ingelicht van te voren.
Grappig hoe al die nieuwsites dat berichtje letterlijk namen. Op facebook stond het juist vol met reacties als het zal wel 'n zakelijke breuk zijn.
Er stond helemaal niet dat ze uit elkaar gingen als stel, dat heeft de media ervan gemaakt. Ze hadden iets neergezet als sinds we terug in Nederland zijn hebben we besloten niet meer met elkaar verder te gaan. Punt. Aan anderen om in te vullen. Wat dus ook gebeurde.
Ze waren al een tijd in NL, hadden een huis in Friesland gekocht en opgeknapt en de dag ervoor nog een vrolijke foto van het hele gezin geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Soms lopen dingen anders dan je ze planned....Na terugkomst in Nederland hebben wij besloten uit elkaar te gaan. Soms moet je zelf verder en dus een moeilijke beslissing nemen.
Verdere mededelingen doen wij voorlopig niet.

Deze tekst hadden ze geplaatst bij een foto van hen samen.
Alle reacties Link kopieren
Aandachtstrekkers zijn het, bij de serie waar ze in zaten had ik aan de trailers genoeg om te zien dat ik het verschrikkelijke mensen zou vinden en daarom dat seizoen ook niet gekeken.
Ik vond dat juist het leukste stel dat meedeed. Ik kan hun humor wel waarderen.
De yoga familie komt ook terug naar Nederland. De 2 jongste kinderen starten het nieuwe schooljaar op een Nederlandse school.
dolfje schreef:
10-06-2019 22:18
Aandachtstrekkers zijn het, bij de serie waar ze in zaten had ik aan de trailers genoeg om te zien dat ik het verschrikkelijke mensen zou vinden en daarom dat seizoen ook niet gekeken.
Eens.

Ik heb het seizoen dan wel gekeken maar had al vanaf dag 1 een gruwelijke hekel aan ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven