Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
10-02-2019 20:45
........

Beste moderator, Dank u wel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Mooi.

Afbeelding

Knap. Hoge hakken en helemaal geen dikke enkels.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 12:51
17.50% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mooie mensen:

Afbeelding


Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Haar kaken of wangen zijn iets anders. Ik weet niet precies waarom, hoe of wat, maar ze ziet er wel anders uit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Dat Kate er anders uitziet ligt aan haar make-up.

Meghan is echt mooi nu ze zwanger is maar wat een toeter al.
Fleurtje_5 schreef:
13-02-2019 12:49
Mooi.

Afbeelding

Knap. Hoge hakken en helemaal geen dikke enkels.
Ik ken haar niet (doh), maar ze lijkt me wel iemand die goed voor zichzelf zorgt en indien nodig een diëtist raadpleegt.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-01-2019 15:48
Deze foto is van voor genomen, dan lijkt de buik niet zo dik, net zoals bij de avondjurk.

Afbeelding

:woa: Hoe kan dat nou? Deze foto's heb ik helemaal niet geplakt. Want deze foto (Kate in mooie witte jurk) heb ik vandaag pas voor het eerst gezien. Hier stond een heel andere foto, eentje van Meghan met die mooie rode jas en paarse jurk. Zelfs in de quote is de foto veranderd. Ook daar klopt de beschrijving niet bij de foto die er nu staat.

Ik was namelijk opzoek naar een iets oudere foto van Kate om te vergelijken wat er nu precies veranderd is. Haar wangen lijken nu voller.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb de foto die ik daar het eerst had gezet weer terug gezet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat Meghan een meisje krijgt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
freja schreef:
13-02-2019 16:27
Ik ken haar niet (doh), maar ze lijkt me wel iemand die goed voor zichzelf zorgt en indien nodig een diëtist raadpleegt.
Waarom zeg jij dit?
De baby zit wel al lekker laag voor de termijn.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
13-02-2019 19:01
:woa: Hoe kan dat nou? Deze foto's heb ik helemaal niet geplakt. Want deze foto (Kate in mooie witte jurk) heb ik vandaag pas voor het eerst gezien. Hier stond een heel andere foto, eentje van Meghan met die mooie rode jas en paarse jurk. Zelfs in de quote is de foto veranderd. Ook daar klopt de beschrijving niet bij de foto die er nu staat.

Ik was namelijk opzoek naar een iets oudere foto van Kate om te vergelijken wat er nu precies veranderd is. Haar wangen lijken nu voller.
waarschijnlijk is de bron veranderd, de link die je plaatste is gelinkt aan een andere foto.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-02-2019 21:38
waarschijnlijk is de bron veranderd, de link die je plaatste is gelinkt aan een andere foto.

Oke dat kan mogelijk zijn. Dan afwachten of deze foto (foto van Diana en Kate naast elkaar) ook weer veranderd.
Wel apart dat Kate en Diana in witte jurken naast elkaar staan. Kate staat prachtig op de foto naast de foto van Diana. Mag ik zeggen dat ik haar zelfs mooier vind of zeg ik dan iets verkeerds?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
13-02-2019 19:46
Ik gok dat Meghan een meisje krijgt.
Dat denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een jongetje. Met de voornamen Henrik, Philip, William, Charlie, Thom, Doris. En roepnaam John.


Of zoiets
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nou, als ik die foto in die witte jurk zie. Met de Harry er naast.
Denkend aan hoe Harry was, maar het is ook maar een man.
Dan denk ik. Wat heb jij met die vrouw gedaan?
Wat een toeter draagt ze.

Leuk en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
14-02-2019 02:35
Nou, als ik die foto in die witte jurk zie. Met de Harry er naast.
Denkend aan hoe Harry was, maar het is ook maar een man.
Dan denk ik. Wat heb jij met die vrouw gedaan?
Wat een toeter draagt ze.

Leuk en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
:rofl:
Dat was vast wederzijds, Pumps_I :-D
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
13-02-2019 16:27
Ik ken haar niet (doh), maar ze lijkt me wel iemand die goed voor zichzelf zorgt en indien nodig een diëtist raadpleegt.
Dikke enkels bij een zwangerschap is niet iets waar een diëtist iets aan kan doen.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
14-02-2019 14:34
Dikke enkels bij een zwangerschap is niet iets waar een diëtist iets aan kan doen.
Nee idd. De vroedvrouw adviseert dan om zoutarm te eten, daarvoor hoeft men niet naar een diëtist, behalve als het echt te erg is, maar dan is men vast al eerder bij een diëtist geweest.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben slank en probeer zo gezond mogelijk te eten, zat me dus niet vol te proppen toen ik zwanger was, maar mijn benen en enkels waren 2 x zo dik van het vocht. Ik voelde me echt een olifant :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Meghan houdt ook wel vocht vast maar het zit niet in haar enkels maar in haar gezicht.
Alle reacties Link kopieren
And the story continues:

George Clooney heeft het lef gehad om ( zonder namen te noemen) zich uit te laten over wat hij vind dat Meghan zo word behandeld.
En natuurlijk is daar gelijk Samantha die het nodig vond de volgende tweet de wereld in te sturen.

‘Hey Looney Clooney!,’ tweette ze. ‘Your lawyer wife should have taught you not to make statements without full facts.’ Hierna tweette ze “I doubt #GeorgeClooney would ghost his mother for no legitimate reason. Be quiet Georgie.”

Het is Samantha allang niet meer te doen om een goede band met Meghan te krijgen, en blijkbaar vind Samantha dus dat Meghan geen legitieme reden heeft om met haar vader te breken,
En dan ook nog be quiet Georgie : :woa: waar haalt zij het lef vandaan om anderen te sommeren te zwijgen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
15-02-2019 18:20
And the story continues:

George Clooney heeft het lef gehad om ( zonder namen te noemen) zich uit te laten over wat hij vind dat Meghan zo word behandeld.
En natuurlijk is daar gelijk Samantha die het nodig vond de volgende tweet de wereld in te sturen.

‘Hey Looney Clooney!,’ tweette ze. ‘Your lawyer wife should have taught you not to make statements without full facts.’ Hierna tweette ze “I doubt #GeorgeClooney would ghost his mother for no legitimate reason. Be quiet Georgie.”

Het is Samantha allang niet meer te doen om een goede band met Meghan te krijgen, en blijkbaar vind Samantha dus dat Meghan geen legitieme reden heeft om met haar vader te breken,
En dan ook nog be quiet Georgie : :woa: waar haalt zij het lef vandaan om anderen te sommeren te zwijgen.
Een hoog Jerry Springer-gehalte, het verbaast mij dan ook niet dat zij geen legitieme redenen kan bedenken.
Ik vind Kate nog steeds beeldschoon :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven