Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:09
Hoe oud is deze vrouw dan. Ik vind haar er mooi en stralend uit zien.
Wel een afschuwelijk kapsel maar haar gezicht vind ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:09
Hoe oud is deze vrouw dan. Ik vind haar er mooi en stralend uit zien.
Tussen de 40 en 45, denk ik.
En met rimpels hoef je er ook niet per se oud uit te zien (Cameron Diaz, 46)

Afbeelding
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:09
Hoe oud is deze vrouw dan. Ik vind haar er mooi en stralend uit zien.

Ze is 47.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
17-02-2019 17:12
En met rimpels hoef je er ook niet per se oud uit te zien (Cameron Diaz, 46)

Afbeelding
Haar ogen stralen vooral.
Dat maakt dat je verder niet op veel anders let.
Star² schreef:
17-02-2019 17:12
En met rimpels hoef je er ook niet per se oud uit te zien (Cameron Diaz, 46)

Afbeelding
Dit is wel een beetje hoe ik er uit zie. Wel rimpeltjes rondom mijn ogen van het lachen.
Alle reacties Link kopieren
Sofia Vergara, 46 jaar:

Afbeelding
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:09
Hoe oud is deze vrouw dan. Ik vind haar er mooi en stralend uit zien.
47
Star² schreef:
17-02-2019 17:13
Ze is 47.
Ik zou haar een paar jaartjes ouder hebben geschat maar ze ziet er wat gezicht betreft goed uit.
whateverever schreef:
17-02-2019 17:10
Ik denk dat ik met een aangepaste neus er zeker nog leuk uit kan zien maar ik ben dan net niet meer mezelf, zo zou ik het toch noemen.
Bij mij hoort die neus en die maakt me deels tot wie ik ben, qua gezicht.
Ik vind die authenticiteit ook wel belangrijk om echt mooi te zijn.
Mijn oma was op haar 99ste nog mooi en ze heeft nooit iets laten veranderen, zelfs niet haar haarkleur toen ze grijs werd.
Oh echt? Nou, ik zou mijn neus wel willen ruilen voor een minder authentieker resultaat. Ik vind ook zo’n beetje alle neuscorrectues die ik hier zie toch echt geleid hebben tot een mooier gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
17-02-2019 17:15
47
Ik dacht dat ze jonger zou zijn als Tupac Shakur maar hij zou nu even oud zijn.
Die 2 waren goed bevriend.
En ook hier geen rimpel te zien, maar ik vind haar er niet per se jonger dan haar leeftijd (43) uitzien. Sterker nog, ik vind dat ze iets ouwelijks heeft hier:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
17-02-2019 17:16
Oh echt? Nou, ik zou mijn neus wel willen ruilen voor een minder authentieker resultaat. Ik vind ook zo’n beetje alle neuscorrectues die ik hier zie toch echt geleid hebben tot een mooier gezicht.
Dat mag.
Ieder beslist dat voor zichzelf.
whateverever schreef:
17-02-2019 17:10
Ik denk dat ik met een aangepaste neus er zeker nog leuk uit kan zien maar ik ben dan net niet meer mezelf, zo zou ik het toch noemen.
Bij mij hoort die neus en die maakt me deels tot wie ik ben, qua gezicht.
Ik vind die authenticiteit ook wel belangrijk om echt mooi te zijn.
Mijn oma was op haar 99ste nog mooi en ze heeft nooit iets laten veranderen, zelfs niet haar haarkleur toen ze grijs werd.
Ik denk dat een goede chirurg je een neus geeft die bij jouw gezicht past. Er zijn ook vrouwen die de neus van Meghan Markle ofzo willen.
Star² schreef:
17-02-2019 17:12
En met rimpels hoef je er ook niet per se oud uit te zien (Cameron Diaz, 46)

Afbeelding
En veel natuurlijker. Ze ziet er mooi uit hier.

Naast de docs doet (verbergt) de make-up en de schmink ook veel.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
17-02-2019 17:18
Ik denk dat een goede chirurg je een neus geeft die bij jouw gezicht past. Er zijn ook vrouwen die de neus van Meghan Markle ofzo willen.
Dat zal best.
Maar ik hou liever de mijne, daar ben ik aan gewend.
Alle reacties Link kopieren
Gaby Blaaser wordt sinds kort ook overal op internet bekritiseerd, vooral door haar nieuwste Instagram foto's. Opeens heeft ze fillers en botox en altijd een dikke plamuurlaag op haar gezicht en verschijnen er allemaal rare foto's. Vond haar altijd juist zo mooi en een natural beauty, maar nu verpest ze het door nep te worden. Ze is inmiddels 32, en dan dit soort foto's maken....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo was ze enkele jaren geleden:

Afbeelding
Ga er maar van uit dat alles boven de 45/50 dat er bijzonder 'goed' uitziet voor de leeftijd werk heeft laten doen.

Ik begrijp de aantrekkingskracht niet van die karakterloze prednison look, dan kan je beter een goede facelift laten uitvoeren.

Judi Dench is 84 en ziet er met rimpels en al gewoon leuk uit, komt ook omdat ze een vlotte tante is uiteraard. Al vermoed ik dat ze wel wat vel onder haar kin/hals heeft laten weghalen.

Afbeelding
Star² schreef:
17-02-2019 17:12
En met rimpels hoef je er ook niet per se oud uit te zien (Cameron Diaz, 46)

Afbeelding
Beetje vage lens.
Isabellarose- schreef:
17-02-2019 17:11
Ik ook hoor. Hooguit is de foto een beetje ouwelijk. Maar Jada is echt wel een goeduitziende 50'er hoor!!
40'er
Fok-it schreef:
17-02-2019 17:19
En veel natuurlijker. Ze ziet er mooi uit hier.

Naast de docs doet (verbergt) de make-up en de schmink ook veel.
Hier is ze puur natuur maar met make-up vind ik haar toch duizend keren mooier.
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:23
Hier is ze puur natuur maar met make-up vind ik haar toch duizend keren mooier.
Smaken verschillen
Gelukkig maar
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:23
Hier is ze puur natuur maar met make-up vind ik haar toch duizend keren mooier.

Dat maakt in sommige gevallen juist ouder lijken vind ik. Zo ook bij Cameron Diaz:

Afbeelding
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 17:20
Ga er maar van uit dat alles boven de 45/50 dat er bijzonder 'goed' uitziet voor de leeftijd werk heeft laten doen.

Ik begrijp de aantrekkingskracht niet van die karakterloze prednison look, dan kan je beter een goede facelift laten uitvoeren.

Judi Dench is 84 en ziet er met rimpels en al gewoon leuk uit, komt ook omdat ze een vlotte tante is uiteraard. Al vermoed ik dat ze wel wat vel onder haar kin/hals heeft laten weghalen.

Afbeelding
Ik denk niet dat ik 84 word maar dit vind ik dus echt een lelijke ouwe vrouw en hoop dat ik er nooit zo uit ga zien.
Alle reacties Link kopieren
Gaby heeft een uiterlijk dat vrouwen niet aanspreek maar mannen wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven