Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
viva-amber schreef:
17-02-2019 17:27
Gaby heeft een uiterlijk dat vrouwen niet aanspreek maar mannen wel.

Een bepaald soort mannen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:26
Ik denk niet dat ik 84 word maar dit vind ik dus echt een lelijke ouwe vrouw en hoop dat ik er nooit zo uit ga zien.
Ga je onder de zonnebank? Want dat helpt niet.

Wanneer je oud bent doet het er echt niet meer toe. Dan wil je gewoon genieten van je kleinkinderen, het lekkere zonnetje, een avondje uit eten met al je kinderen.. Ik heb mijn oma nog nooit verdrietig in de spiegel zien kijken hoor :heart:
Collision schreef:
17-02-2019 17:20
Gaby Blaaser wordt sinds kort ook overal op internet bekritiseerd, vooral door haar nieuwste Instagram foto's. Opeens heeft ze fillers en botox en altijd een dikke plamuurlaag op haar gezicht en verschijnen er allemaal rare foto's. Vond haar altijd juist zo mooi en een natural beauty, maar nu verpest ze het door nep te worden. Ze is inmiddels 32, en dan dit soort foto's maken....

Afbeelding

Afbeelding
Die lippen zien er te nep uit maar voor de rest vind ik haar wel goed eruit zien hoor.
Mooie fotos.
Star² schreef:
17-02-2019 17:25
Dat maakt in sommige gevallen juist ouder lijken vind ik. Zo ook bij Cameron Diaz:

Afbeelding
Ik denk dat er wel betere foto's van haar te vinden zijn met make-up. Maar ik vind deze vrouw mooi met en zonder make-up door haar uitstraling.
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 15:24
Donatella Versace,
Die vind ik echt eng uitzien. Afbeelding

Bij haar denk ik altijd: hé! Keith Richards in drag. :mrgreen:
Laatst een docu gezien over haar, het is een leuk mens, jammer dat ze zich zo heeft laten toetakelen.
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:29
Ik denk dat er wel betere foto's van haar te vinden zijn met make-up. Maar ik vind deze vrouw mooi met en zonder make-up door haar uitstraling.

O vast, maar ik zoek recente foto's, niet van 10 jaar geleden.
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:26
Ik denk niet dat ik 84 word maar dit vind ik dus echt een lelijke ouwe vrouw en hoop dat ik er nooit zo uit ga zien.

Op tijd dood gaan dan maar want iedereen gaat er uiteindelijk zo uitzien.
Ik hoop dat ik nog zoveel pit en energie heb en nog zo gezond ben op mijn 84e als Judi.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 17:34
14.10% gewijzigd
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 17:20
Ga er maar van uit dat alles boven de 45/50 dat er bijzonder 'goed' uitziet voor de leeftijd werk heeft laten doen.

Ik begrijp de aantrekkingskracht niet van die karakterloze prednison look, dan kan je beter een goede facelift laten uitvoeren.
Gewoon niet te slank willen zijn, een maatje meer hebben helpt echt enorm goed tegen de rimpels! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde zeg van Gaby Blaaser.

Judi Dench vind ik nog steeds mooi. Die heeft haar authenticiteit nog, itt veel plastic fantastic vrouwen.
Sjulia schreef:
17-02-2019 17:28
Ga je onder de zonnebank? Want dat helpt niet.

Wanneer je oud bent doet het er echt niet meer toe. Dan wil je gewoon genieten van je kleinkinderen, het lekkere zonnetje, een avondje uit eten met al je kinderen.. Ik heb mijn oma nog nooit verdrietig in de spiegel zien kijken hoor :heart:
Ik ga niet onder de zonnebank en heb zelf al de leeftijd om oma te worden. Mijn zoom is 26 en wil geen kinderen en daar zit ik ook niet mee. Ik zeg wel eerlijk dat ik er moeite mee heb dat je schoonheid vergaat met het ouder worden. Dat vind ik zelf wel. Ik ben nu 53 en heb nog wel volop sjans. Dat is eigenlijk altijd gebleven maar zal in de loop van tijd wel minder worden schat ik.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 17:20
Ga er maar van uit dat alles boven de 45/50 dat er bijzonder 'goed' uitziet voor de leeftijd werk heeft laten doen.

Ik begrijp de aantrekkingskracht niet van die karakterloze prednison look, dan kan je beter een goede facelift laten uitvoeren.

Judi Dench is 84 en ziet er met rimpels en al gewoon leuk uit, komt ook omdat ze een vlotte tante is uiteraard. Al vermoed ik dat ze wel wat vel onder haar kin/hals heeft laten weghalen.

Afbeelding
Prachtig! Ik teken ervoor! Stoere vrouw met stoere look.
whateverever schreef:
17-02-2019 17:13
Haar ogen stralen vooral.
Dat maakt dat je verder niet op veel anders let.
soft lens en wel degelijk make up
Positivevibes schreef:
17-02-2019 17:37
Wat zonde zeg van Gaby Blaaser.

Judi Dench vind ik nog steeds mooi. Die heeft haar authenticiteit nog, itt veel plastic fantastic vrouwen.

Net als Helen Mirren, al schijnt daar ook wel eea gelift te zijn:

Afbeelding
judi dench is prachtig
Ik zie hier voornamelijk dames. Maar wat vinden jullie van Rogier van 'paleis voor een prikkie'? Die kan ook zo in Madame Tussauds.
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk, wordt ook oud. Afbeelding
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 17:31
Op tijd dood gaan dan maar want iedereen gaat er uiteindelijk zo uitzien.
Ik hoop dat ik nog zoveel pit en energie heb en nog zo gezond ben op mijn 84e als Judi.
Je hebt wel gelijk want als ik de 84 zou halen zou ik er misschien ook wel zo uit zien, hoewel ik denk ik wel beter. Maar ik wil er eigenlijk nooit zo uit gaan zien dus ik wil graag wat eerder dood.
Alle reacties Link kopieren
Chantal Jansen wordt ook oud.

Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 17-02-2019 17:47
44.81% gewijzigd
aikidoka schreef:
17-02-2019 17:38
Prachtig! Ik teken ervoor! Stoere vrouw met stoere look.
Niks vrouwelijks aan!
Blondie456 schreef:
17-02-2019 17:42
Je hebt wel gelijk want als ik de 84 zou halen zou ik er misschien ook wel zo uit zien, hoewel ik denk ik wel beter. Maar ik wil er eigenlijk nooit zo uit gaan zien dus ik wil graag wat eerder dood.

Vind je dat zelf niet jammer dat je zo aan uiterlijk hangt? Wat als je nog gezond bent en plezier heb in het leven op je 84e maar wel een oude kop hebt? Dan wil je liever dood want oude kop?
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 17:47
0.54% gewijzigd
Oud worden gaat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Nikkie tutorials is echt plastic.
Ik mag haar niet zo.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
17-02-2019 17:46
Oud worden gaat vanzelf.
Nou nee, niet bij iedereen.
Honderd jaar geleden was ik al -tig keer dood geweest.
Maar dankzij de medische wetenschap kan ik best oud gaan worden.
Hoop ik.
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 17:44
Chantal Jansen wordt ook oud.

Afbeelding
Schei uit zeg die ziet er nog hartstikke mooi uit.
Ik zag trouwens Sharon Stone, die heeft ongetwijfeld het een en ander laten doen maar ik vind haar er fris en leuk uitzien, ze is 60:

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 17:54
22.60% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven