Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Volgens mij is er niet veel drastisch gedaan bij Rachel Weisz:


Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
17-02-2019 19:11
Lisa Bonet vond ik vroeger echt een plaatje, ik vind haar nu wel een erg hard gezicht gekregen hebben, als je ouder wordt verdwijnt het vet uit je gezicht en als je dan al een uitgesproken jukbeenderen en kaaklijn hebt wordt dat extra geaccentueerd.

Conclusie: ze 'moet' aan de fillers. 8-)
Ja dit vind ik ook. Vind scherpe hoeken in het gezicht niet zo mooi.
Whomi schreef:
17-02-2019 19:11
Ik vind Jessica Lange een prachtige vrouw voor haar leeftijd. Deze foto is van vorig jaar en toen was ze 68.

Afbeelding
Ik vind haar op deze foto een beetje eng kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zij is ook eng (American Horror Story) maar ik vind haar echt geweldig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Afbeelding
Toen een mooie heks, altijd een mooie heks.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
17-02-2019 19:12
Ok
Afbeelding
Bedankt voor het delen van je selfie :)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:18
Zij is ook eng (American Horror Story) maar ik vind haar echt geweldig.
Dit idd :mrgreen: ze is echt een geweldige actrice en eng!

Minder eng :

Afbeelding
Olivia Newton John is inmiddels ook al 70, echt wel wat hulp gehad maar ze is volgens mij niet te ver doorgeschoten.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Olivia Newton John het grote voorbeeld van goed gelukte ingrepen. En van op tijd stoppen.
olivia newton john heeft een pillowface

Afbeelding
amarna schreef:
17-02-2019 19:34
Olivia Newton John het grote voorbeeld van goed gelukte ingrepen. En van op tijd stoppen.
eh?????
het is de zus van moniek vd ven
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je wat meer drinkt krijg je van zelf een pafferig hoofd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Deze vrouw is slim. Zij heeft haar bunny lines laten opvullen....

Afbeelding

Chistie Brinkley (65)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wie volgens mij echt helemaal niets heeft laten doen is Charlotte Rampling (73). Nog steeds een geweldige actrice.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:41
Deze vrouw is slim. Zij heeft haar bunny lines laten opvullen....

Afbeelding

Chistie Brinkley (65)
65 :woa:
Alle reacties Link kopieren
Maar denken al die vrouwen nou echt dat ze met loshangend geverfd haar en een gebotoxt gezicht er op hun 70e geen dag ouder uitzien dan 35 ofzo? Wie houdt wie nou voor de gek? En wat is er mis met eruit zien naar je leeftijd? Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
17-02-2019 19:41
Wie volgens mij echt helemaal niets heeft laten doen is Charlotte Rampling (73). Nog steeds een geweldige actrice.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind haar oogleden echt lelijk, zo dik en overhangend. Verder wel mooi gezicht.
Always look on the bright side of life
[quote=Hillegonda1 post_id=29603468 time=1550428917 user_id=356031]
Wie volgens mij echt helemaal niets heeft laten doen is Charlotte Rampling (73). Nog steeds een geweldige actrice.


Prachtige vrouw
Mijn vader is 73 en die heeft echt amper rimpels. Ik hoop zó dat ik zijn genen heb wat dat betreft ! Ik ben bijna 36 en ook nog amper rimpels, ik zie er ook wel jonger uit. Een beetje gesleutel vind ik niet erg maar bij de meesten vind ik het niet mooier (behalve die neuzen, dat zou ik zelf ook wel willen).
Cameron Diaz vind ik nog steeds prachtig idd. En eens met dat een beetje meer vet vaak ook minder oud maakt, Wendy vind ik echt te skinny.
pejeka schreef:
17-02-2019 19:43
Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.


Na je 25e is het tijd voor een kortpittig kapseltje!? :sarcastic:
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:41
Deze vrouw is slim. Zij heeft haar bunny lines laten opvullen....

Afbeelding

Chistie Brinkley (65)

Ze is ook echt superfit volgens mij. Die foto's met haar dochter, wow.
Ze heeft ook niet zo'n oude hals.
pejeka schreef:
17-02-2019 19:43
Maar denken al die vrouwen nou echt dat ze met loshangend geverfd haar en een gebotoxt gezicht er op hun 70e geen dag ouder uitzien dan 35 ofzo? Wie houdt wie nou voor de gek? En wat is er mis met eruit zien naar je leeftijd? Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.

Ik zal vanaf nu elke dag aan je denken als ik mijn haar los draag :rofl:
viva-amber schreef:
17-02-2019 19:41
Deze vrouw is slim. Zij heeft haar bunny lines laten opvullen....

Afbeelding

Chistie Brinkley (65)
en nu heeft ze konijnentanden
[quote=pejeka post_id=29603472 time=1550429009 user_id
? Wie houdt wie nou voor de gek? En wat is er mis met eruit zien naar je leeftijd? Loshangend haar is leuk voor meiden van pakweg 20-25, daarboven: get a grip.
[/quote]


:rofl:
Knetter
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 19:48
1.65% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven