De volgende winkelketen die verdwijnt?

23-02-2019 19:52 1405 berichten
* gone *
anoniem_353486 wijzigde dit bericht op 11-09-2020 17:26
98.04% gewijzigd
Blokker. Hema helaas.

Hudson Bay heb ik nog nooit ergens gezien.
Alle reacties Link kopieren
Dat blokker nog bestaat vind ik echt een raadsel, onsfeervolle winkels, weinig vernieuwend, oubollig, suf assortiment. Ik zet mn geld hierop in.

Al vind ik wel dat we nu ik dit rijtje zo zie eigenlijk best wel eens ons koopgedrag onder de loep mogen nemen om bepaalde faillissementen te voorkomen. Maar de winkel moet er zelf ook moeite voor doen en dat vind ik bij Blokker niet echt terug in de winkel.
Hema, Blokker, Xenos.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 19:57
Blokker. Hema helaas.

Hudson Bay heb ik nog nooit ergens gezien.
Ooh Hema zou ik echt jammer vinden. Kom daar heel veel. Recentelijk is onze Hema trouwens verbouwd en nu wel echt heel hip, mooi en van deze tijd. Dus wat dat betreft hoop ik dat ze dat bij meer vestigingen doen want dan zullen ze het denk ik wel redden.
gordijn87 schreef:
23-02-2019 19:57
Dat blokker nog bestaat vind ik echt een raadsel, onsfeervolle winkels, weinig vernieuwend, oubollig, suf assortiment. Ik zet mn geld hierop in.

Al vind ik wel dat we nu ik dit rijtje zo zie eigenlijk best wel eens ons koopgedrag onder de loep mogen nemen om bepaalde faillissementen te voorkomen. Maar de winkel moet er zelf ook moeite voor doen en dat vind ik bij Blokker niet echt terug in de winkel.
O, ja?
Alle reacties Link kopieren
Blokker gaat het zoiezo niet redden.
Xenos, Bruna en BCC heb ik ook mijn twijfels over.
Intertoys geh geh
Alle reacties Link kopieren
Hema hoop en denk ik niet.
Bij onze Hema is het ook altijd heel druk.
Blokker heeft niet lang meer en Hudsons bay doet het ook niet goed.

Big Bazar zie ik trouwens ook niet lang volhouden. Zijn altijd leeg hier.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 20:00
O, ja?
Ja als consument vind ik dat je ook echt wel je eigen koopgedrag onder de loep mag nemen. Bestellen massaal op internet maar lopen vervolgens wel massaal te klagen als de winkels omvallen. Dus vandaar 'ons koopgedrag' is zijde ons consumenten.
Hema zou ik ook van balen al is dat echt hun eigen schuld. Ik blijf er komen. Maar er is nooit wat ik moet hebben. Het is nooit op voorraad.
En ze verwijzen dan zelf naar internet. Ik laat dan vaak bij hen zelf bezorgen en loop dan nog een rondje voor cadeauspul en eyeliner ofzo.

Maar bepaalde spullen zijn van slechtere kwaliteit, of ze stoppen met mijn eyeliner verkopen. Of de bodystocking is een andere sniten snijd, slechte bevoorrading ect ect.

maar ik zou wel balen want er zijn dus wel dingen die ik graag bij hen koop.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso Blokker, maar Hudsons Bay geef ik ook geen jaren meer. Xenos moet er ook aan geloven, Hema, Tsja.. Ik vermoed dat Hema in een soort van afgeslankte vorm verder gaat op termijn.
En in mijn beleving zijn er veel te veel schoenenwinkels, daar verdwijnen er ook nog wel een aantal van..
gordijn87 schreef:
23-02-2019 20:02
Ja als consument vind ik dat je ook echt wel je eigen koopgedrag onder de loep mag nemen. Bestellen massaal op internet maar lopen vervolgens wel massaal te klagen als de winkels omvallen. Dus vandaar 'ons koopgedrag' is zijde ons consumenten.
Mij hoor je niet klagen hoor. Dus ik vind dat ons een beetje raar. Niet iedereen hecht waarde aan alle winkels in steen.

Behalve over de Hema. Maar daar kom ik dus nog steeds.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 23-02-2019 20:05
10.08% gewijzigd
Enige winkel waar ik fysiek kom van bovengenoemde is de phone house. Daar staan een paar vaklui die alles goed voor je kunnen instellen en problemen op je telefoon kunnen oplossen.
Ik vind het ook nog verrassend dat de Blokker nog bestaat.
Hema hoop ik niet, vind het een fijne winkel.
De Xenos zie ik ook nog wel verdwijnen. Al is die gedeeltelijk al verdwenen of overgenomen.
Idris schreef:
23-02-2019 19:58
Hema, Blokker, Xenos.
:cry: Winkelen is sinds Xenos failliet ging niet meer hetzelfde.
Ik dacht dat Xenos helemaal verdwenen was, niet dus?
Xenos bestaat nog gewoon hoor. In elk geval online.
Alle reacties Link kopieren
Hema vind ik tegenwoordig minder oubollig, vooral de kleinere winkels op stations zijn best leuk.

Blokker, helaas, ja.
Nee de Xenos is niet helemaal verdwenen. Hier zit ie nog in een paar plaatsen. Maar ik kom er nauwelijks nog binnen.
Ik ben even de naam kwijt (te lui om google aan te slingeren) maar een andere keten heeft Xenos gedeeltelijk overgenomen.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-02-2019 20:07
Xenos bestaat nog gewoon hoor. In elk geval online.
Ook fysieke winkels hebben ze nog maar een deel van de winkels, voornamelijk in grote steden in het centrum zijn Casa geworden.
Alle reacties Link kopieren
Fysiek ook.

Edit: mosterd ;-D

Overigens winkel ik vrijwel alleen maar online. Ik heb weinig met fysieke winkels met beperkt assortiment.
Het is alleen wel zonde van alle banen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
23-02-2019 20:09
Nee de Xenos is niet helemaal verdwenen. Hier zit ie nog in een paar plaatsen. Maar ik kom er nauwelijks nog binnen.
Ik ben even de naam kwijt (te lui om google aan te slingeren) maar een andere keten heeft Xenos gedeeltelijk overgenomen.
Je bedoelt de Spaanse winkelketen 'Casa' 😉
Ik denk ook dat de Blokker verdwijnt. Xenos is hier al een tijd weg.

Van de Hema hoop ik dat die blijft, voor veel dingen toch een handige winkel.

Hier in de stad staan al veel panden leeg. Langdurig want de huur in het centrum zal duur zijn dus er komt ook niet snel iets nieuws voor in de plaats.

Wel steeds meer van die op=op voordeelshops enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Blokker wel een leuke winkel, net als Xenos.
Hoop dat ze niet verdwijnen.
Hier zit nog gewoon een Xenos. Geen idee of deze nog weg gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven