Aangeboden alle pijlers

Tickets+vlucht+hotel voor de Spice Girls in Edinburgh

01-03-2019 11:58 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik zou in het pinksterweekend op 8 juni met een vriendin naar het concert van de Spice Girls gaan, maar ineens heeft haar zus besloten om precies dan te gaan trouwen... Aangezien ik zelf totaal niet van de Spice Girls houd, hebben we het volgende ter overname:

-2 kaarten (zitplaatsen naast elkaar 1e rang)
-Heenvlucht met KLM op 7 juni 's ochtends van A'dam naar Edinburgh
-Terugvlucht met KLM op 9 juni 's middags van Glasgow naar A'dam
-2 overnachtingen in Travelodge Edinburgh Central Waterloo Place

Hoewel er een grote vraag naar kaarten is, hoeven we er niets op te verdienen. Alles is tegen kostprijs over te nemen.
De kaarten waren 189,50 GPB bij elkaar (+-220 euro), de vlucht in totaal 331,82 euro (hier komen nog €70 wijzigingskosten bij om de naam te veranderen) en het hotel 171 GBP (+-199 euro). Alles bij elkaar kost dit weekend dus zo'n €820.

Het zou tof zijn als we iemand die naast de kaarten heeft gegrepen, hier toch nog blij mee kunnen maken!
Alle reacties Link kopieren
Gratis adviesje.. als je dat hotel nog zonder kosten kunt annuleren doe dat dan en probeer je tickets en kaartjes samen òf apart door te verkopen. Vergroot je doelgroep enorm.

Edinburgh is leuk, maar ipv Travelodge boek je beter bij Ibis Styles en Motel One (ook budget en centraal).
331,82 voor een vlucht (voor 1 persoon of voor 2 personen?) en houd rekening dat die wijzigingskosten per persoon zijn he...

Wat ik zou doen @TO?
- contact opnemen met de reis/annuleringsverzekering of ze enige dekking zouden geven.
- contact opnemen met hotel wat de annuleringskosten zijn.
- tickets op ticket swap zetten.
- contact opnemen met vliegmaatschappij, en vlucht omboeken dat je zelf een relaxt weekje edingburgh een keer kan doen.
- en je verlies nemen.
Wijzigingskosten komen natuurlijk voor rekening van de verkoper. Want het is anders toch voordeliger om zelf even ticket en hotel te boeken?

[edit: oh nee, tickets zijn inmiddels al wel iets opgelopen]
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 01-03-2019 12:27
18.13% gewijzigd
Nitflex schreef:
01-03-2019 12:18
Wijzigingskosten komen natuurlijk voor rekening van de verkoper. Want het is anders toch voordeliger om zelf even ticket en hotel te boeken?
Uhh ja, voor 200 euro (totaal) vaar je anders met max 4 personen over met de ferry vanuit ijmuiden. Lekker een nachtvaart zodat je de dag ten volle kan benutten.
En daarnaast zullen het 2e rings tickets zien, gezien de prijzen, welke ook nog bij de officiële ticketverkoper beschikbaar zijn. Dus ik denk dat vele mensen die daar naar toe willen, veel liever daar hun ticket kopen als bij jou...
Utakar schreef:
01-03-2019 12:21
Uhh ja, voor 200 euro (totaal) vaar je anders met max 4 personen over met de ferry vanuit ijmuiden. Lekker een nachtvaart zodat je de dag ten volle kan benutten.
Rechtstreeks naar Edinburgh?
Alle reacties Link kopieren
Valt me nu pas op dat de terugvlucht van een ander vliegveld is. Mag je op zondag ook nog anderhalf uur met de trein èn bus naar Glasgow International terwijl Edinburgh zelf een prima vliegveld heeft met rechtstreekse tramverbinding.

Ik vind je aanbod steeds minder aantrekkelijk TO..
Alle reacties Link kopieren
erizito schreef:
01-03-2019 12:08
Gratis adviesje.. als je dat hotel nog zonder kosten kunt annuleren doe dat dan en probeer je tickets en kaartjes samen òf apart door te verkopen. Vergroot je doelgroep enorm.

Edinburgh is leuk, maar ipv Travelodge boek je beter bij Ibis Styles en Motel One (ook budget en centraal).
Thanks voor je reactie. Ik kan het hotel wel omzetten naar een andere datum en ook iemand anders laten gaan op dezelfde datum is geen probleem, maar vanwege de 'saver rate' is annuleren niet mogelijk. Overigens verblijf ik wel vaker bij Travelodge, omdat de prijs-/kwaliteitverhouding heel prima is en ze hebben er fantastische bedden. :)

Er worden op ticket swap 202 kaarten voor dit concert gezocht, dus over die concertkaarten maak ik me totaal geen zorgen.
De KLM-tickets zijn tegen een bedrag van €70 te wijzigen (zowel naam als bestemming), dus als niemand interesse heeft pakken we gewoon een keer een vlucht naar een andere bestemming (ik ben al meerdere keren in Edinburgh geweest, dus voor een stedentrip ga ik liever naar een andere bestemming).

Het is meer dat als iemand naar het concert wil, er toch ook heen zal moeten en er zal moeten blijven slapen. Vanwege het pinksterweekend (en misschien ook wel het concert..?) zijn de vlucht- en hotelprijzen flink gestegen, dus op deze manier heb je toch nog een heel aardige deal (want goede plaatsen en KLM-vlucht met gunstige tijden).
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
01-03-2019 12:15
331,82 voor een vlucht (voor 1 persoon of voor 2 personen?) en houd rekening dat die wijzigingskosten per persoon zijn he...

Wat ik zou doen @TO?
- contact opnemen met de reis/annuleringsverzekering of ze enige dekking zouden geven.
- contact opnemen met hotel wat de annuleringskosten zijn.
- tickets op ticket swap zetten.
- contact opnemen met vliegmaatschappij, en vlucht omboeken dat je zelf een relaxt weekje edingburgh een keer kan doen.
- en je verlies nemen.
Vluchtprijs is voor twee personen, en de wijzigingskosten zijn per boeking voor zover ik heb gezien.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
01-03-2019 12:23
En daarnaast zullen het 2e rings tickets zien, gezien de prijzen, welke ook nog bij de officiële ticketverkoper beschikbaar zijn. Dus ik denk dat vele mensen die daar naar toe willen, veel liever daar hun ticket kopen als bij jou...
De tickets zijn bij ticketmaster ook alleen maar als resale (soort ticket swap te koop), en de plaatsen bevinden zich op row AA van section S13.
Alle reacties Link kopieren
erizito schreef:
01-03-2019 12:37
Valt me nu pas op dat de terugvlucht van een ander vliegveld is. Mag je op zondag ook nog anderhalf uur met de trein èn bus naar Glasgow International terwijl Edinburgh zelf een prima vliegveld heeft met rechtstreekse tramverbinding.

Ik vind je aanbod steeds minder aantrekkelijk TO..
Klopt, maar de vluchten vanuit Edinburgh waren dusdanig duurder, dat die 1,5 uur snel terugverdiend zijn.
Marieke_P schreef:
01-03-2019 12:49
Vluchtprijs is voor twee personen, en de wijzigingskosten zijn per boeking voor zover ik heb gezien.
Ik zou eerst maar eens contact opnemen bij de luchtvaartmaatschappij.
Maar uitgaande dat je non flexibel tickets heb gekocht bij bijvoorbeeld KLM, dan is overdracht van tickets helemaal niet mogelijk...
Dus dan kom je sowieso uit op omboeken voor wanneer je zelf een weekje wilt gaan, of annuleren (en dan krijg je zaken als luchthavenbelasting nog terug (maar reken je daar jezelf ook niet rijk van).
chocho schreef:
01-03-2019 12:32
Rechtstreeks naar Edinburgh?
Mijn fout, nee het is met DFDS seaways naar New Castle en dan met OV (1.5 uur, rijdt iedere 10 minuten) naar centrum Edinburgh
Ik zou de zus van die vriendin van jou financieel aansprakelijk stellen als zij eist dat haar zus op haar blijkbaar vrij kortdag geplande trouwdag is.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
01-03-2019 12:21
Uhh ja, voor 200 euro (totaal) vaar je anders met max 4 personen over met de ferry vanuit ijmuiden. Lekker een nachtvaart zodat je de dag ten volle kan benutten.
Met de roeiboot dan toch zeker? ;)

Een overgang voor 2 personen retour zonder auto naar Newcastle kost €581, dus ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij met 4 personen voor €200 in Edinburgh terecht kunt komen met de boot.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-03-2019 13:01
Ik zou de zus van die vriendin van jou financieel aansprakelijk stellen als zij eist dat haar zus op haar blijkbaar vrij kortdag geplande trouwdag is.
Weet je, het gaat helemaal niet om het financieel aansprakelijk stellen. Zoals gezegd zijn zowel het hotel als de vlucht omboekbaar, en is er grote vraag naar de tickets. Dus een leuk weekendje komt er sowieso wel en die tickets kan ik zelfs tegen kostprijs weer terugverkopen via TicketMaster. Het is meer dat als ik de tickets verkoop, iemand misschien ook wel interesse heeft in een vlucht en hotel. In tegenstelling tot wat er in dit topic allemaal wordt beweerd, kom ik namelijk geen goedkopere tickets tegen (alles zit er al snel €200 boven) en een goedkoper hotel in het centrum van Edinburgh ga je ook niet vinden (tenzij je geen bezwaar hebt tegen een dorm).
Marieke_P schreef:
01-03-2019 13:12
Met de roeiboot dan toch zeker? ;)

Een overgang voor 2 personen retour zonder auto naar Newcastle kost €581, dus ik ben wel heel erg benieuwd hoe jij met 4 personen voor €200 in Edinburgh terecht kunt komen met de boot.
6 juni heen om 17.30 vanaf IJmuiden naar New Castle,
1x 4 persoons binnenhut (stapelbedden) voor 146 euro

Zondag 9 juni terug om 17.00 vanaf NewCastle naar IJmuiden
1x 4 persoons binnenhut (stapelbedden) voor 148 euro.

Daarnaast is er een kortingscode waarbij je 35% korting krijgt.

Goed als jij 4 gangen ontbijten en diners voor 4 personen erbij reserveert (dus 60 euro pp) snap ik dat je aan die 581 komt. Maar dat krijg je tenslotte bij KLM ook niet.

Dus ik vind je nu een beetje blazen tegen me, omdat ik je de waarheid vertel dat je niet zn heel goed/realistisch aanbod hebt...
Marieke_P schreef:
01-03-2019 13:19
Weet je, het gaat helemaal niet om het financieel aansprakelijk stellen. Zoals gezegd zijn zowel het hotel als de vlucht omboekbaar, en is er grote vraag naar de tickets. Dus een leuk weekendje komt er sowieso wel en die tickets kan ik zelfs tegen kostprijs weer terugverkopen via TicketMaster. Het is meer dat als ik de tickets verkoop, iemand misschien ook wel interesse heeft in een vlucht en hotel. In tegenstelling tot wat er in dit topic allemaal wordt beweerd, kom ik namelijk geen goedkopere tickets tegen (alles zit er al snel €200 boven) en een goedkoper hotel in het centrum van Edinburgh ga je ook niet vinden (tenzij je geen bezwaar hebt tegen een dorm).
https://www.booking.com/hotel/gb/brae-h ... #hotelTmpl

137 euro, schoon aan de haak.
Utakar schreef:
01-03-2019 13:24
https://www.booking.com/hotel/gb/brae-h ... #hotelTmpl

137 euro, schoon aan de haak.

Nou, echt schoon is het niet hoor als je de reacties op tripadvisor zo leest :rofl:

En het is ook nog een studentenkamer dus geen idee wat je met deze bijdrage wil zeggen. Ik neem aan dat je niet tussen de feestende en dronken studenten wilt slapen of wel?
Echt hoor wat een zeiktopic is dit geworden; to heeft iets wat ze graag wil verkopen; en ja hoor, de viva goegemeente moet weer uitbraken wat er allemaal mis aan is.

Succes to, ik hoop dat je een koper vindt!
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
01-03-2019 15:02
Echt hoor wat een zeiktopic is dit geworden; to heeft iets wat ze graag wil verkopen; en ja hoor, de viva goegemeente moet weer uitbraken wat er allemaal mis aan is.

Succes to, ik hoop dat je een koper vindt!
Thanks, en zoals gezegd gaan vriendin en ik anders gewoon op een ander moment op stedentrip, geen enkel probleem. :)
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon met iemand anders een weekendje weg gaan? En dan alleen die concertkaartjes verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb ...
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
01-03-2019 13:22
6 juni heen om 17.30 vanaf IJmuiden naar New Castle,
1x 4 persoons binnenhut (stapelbedden) voor 146 euro

Zondag 9 juni terug om 17.00 vanaf NewCastle naar IJmuiden
1x 4 persoons binnenhut (stapelbedden) voor 148 euro.

Daarnaast is er een kortingscode waarbij je 35% korting krijgt.

Goed als jij 4 gangen ontbijten en diners voor 4 personen erbij reserveert (dus 60 euro pp) snap ik dat je aan die 581 komt. Maar dat krijg je tenslotte bij KLM ook niet.

Dus ik vind je nu een beetje blazen tegen me, omdat ik je de waarheid vertel dat je niet zn heel goed/realistisch aanbod hebt...
Ik bied iets aan tegen kostprijs, dus realistisch lijkt het me wel.
Als ik bij DFDS kijk, kom ik toch echt op het volgende kostenplaatje uit:
http://nl.tinypic.com/r/b3vdqa/9

Dus ik ben, als regelmatige UK-ganger, oprecht benieuwd naar jouw overtocht.
marieke_p wijzigde dit bericht op 01-03-2019 20:06
6.40% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven