Aangeboden alle pijlers

Dagje sauna voor 2 in Limburg.

05-03-2019 15:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via Social Deals twee vouchers voor een dag-entree bij Thermae 2000 aangeschaft maar wil zelf niet meer gaan.
Deze is geldig tot 30 juni.
Je kunt met de vouchercodes zelf een dag (tot 23.00 uur) naar wens reserveren. Tijdens vakantieperiodes komt hier een toeslag van €4,95 bij.
Je mag bieden vanaf €18 per voucher.
greenmoustache wijzigde dit bericht op 05-03-2019 16:08
2.51% gewijzigd
Via hun eigen website is het goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-03-2019 15:53
Via hun eigen website is het goedkoper.
Ik zie op Social Deals momenteel geen deals staan voor die betreffende sauna en op hun eigen site is een dagentree €34,50 pp.

De tickets die ik heb gekocht waren €18,99 per stuk.
*Edit, €20,99
greenmoustache wijzigde dit bericht op 05-03-2019 16:04
3.68% gewijzigd
Dit staat op hun eigen site:
Betaal € 39.50 voor twee personen i.p.v. € 73 voor een hele dag toegang tot het wellness centrum met thermale baden en uitgebreide saunalandschap
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-03-2019 16:04
Dit staat op hun eigen site:
Kun je een linkje plaatsen? Ik vind het nergens terug nml.
https://www.thermae.nl/special/voorjaar ... ksQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zie het, thanks.
Wellicht heeft het prijsverschil te maken met de ruimere reserveringsperiode.
De vouchers die ik heb zijn 3 mnd langer te gebruiken.
Je koopt zoiets toch niet op voorhand, maar op het moment dat je daadwerkelijk daar naartoe wil gaan. Althans, zo doe ik dat soort dingen normaal gesproken.

Waarom heb jij 't eigenlijk gekocht als je al weet dat je er de komende 3 maanden geen gebruik van gaat maken?
Ik bied 20 euro voor beide.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-03-2019 16:23
Je koopt zoiets toch niet op voorhand, maar op het moment dat je daadwerkelijk daar naartoe wil gaan. Althans, zo doe ik dat soort dingen normaal gesproken.

Waarom heb jij 't eigenlijk gekocht als je al weet dat je er de komende 3 maanden geen gebruik van gaat maken?
Maakt dat iets uit?
Ik heb ze gekocht en wilde vandaag gaan. Dat gaat niet door en voel momenteel niet de behoefte om er binnen die tijd heen te gaan.
En ook niet om te verantwoorden waarom die behoefte er niet is.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
05-03-2019 16:26
Ik bied 20 euro voor beide.
Bedankt voor je bod. Sorry, ik ga niet akkoord. Je mag bieden (wat je wil natuurlijk) maar ze kunnen vanaf €18 pp weg.
greenmoustache schreef:
05-03-2019 16:38
Bedankt voor je bod. Sorry, ik ga niet akkoord. Je mag bieden (wat je wil natuurlijk) maar ze kunnen vanaf €18 pp weg.
Voor dat bedrag koop ik ze liever bij het bedrijf zelf. Therme heeft altijd wel een actie.
En wat voor garantie kan jij me bieden dat die kaarten überhaupt krijg, en of ze wel echt zijn, en wat voor garantie biedt therme mij...
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
05-03-2019 16:43
Voor dat bedrag koop ik ze liever bij het bedrijf zelf. Therme heeft altijd wel een actie.
En wat voor garantie kan jij me bieden dat die kaarten überhaupt krijg, en of ze wel echt zijn, en wat voor garantie biedt therme mij...
Prima!
Er staat een code op de vouchers die 1-malig geldig is. Als die al gebruikt zpu zijn kun je niet meer reserveren.

Geniet van je dagje!
Alle reacties Link kopieren
Ach en anders kun je ook nog vakantieveilingen in de gaten houden en bieden op het juiste moment, kun je nog steeds lager uitkomen dan 36€

https://www.vakantieveilingen.nl/beauty ... sauna.html
Alle reacties Link kopieren
greenmoustache schreef:
05-03-2019 16:49
Prima!
Er staat een code op de vouchers die 1-malig geldig is. Als die al gebruikt zpu zijn kun je niet meer reserveren.

Geniet van je dagje!

Dus de geïnteresseerde mag eerst reserveren en dan jou betalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
05-03-2019 21:12
Dus de geïnteresseerde mag eerst reserveren en dan jou betalen?
Wat mij betreft ook andersom!
greenmoustache schreef:
05-03-2019 22:19
Wat mij betreft ook andersom!
en jou dan maar op je mooie groene snor geloven?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-03-2019 22:20
en jou dan maar op je mooie groene snor geloven?
Dan is de reservering toch gemaakt he? En de code is dan dus geldig gebleken. Ik heb gelukkig nog wel het vertrouwen in de eerlijkheid van mensen om hen dan achteraf te laten betalen.

Misschien iets voor jou? Het lijkt wel of je wat ontspanning kunt gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven