Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 2

17-08-2018 09:48 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 2.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
In this mad house we must all survive
rosings schreef:
05-04-2019 16:15
Ik kon nu zo vinden waar je wilt gaan eten :)

Als de voorwaarden je niet bevallen ga je toch ergens anders eten
Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil OOK wel eens een compliment op het werk als ik iets goed doe. Volgens mijn baas functioneer ik prima. Maar bij jou merk ik daar niks van. Je praat alleen tegen me als ik iets fout doe. Als ik iets goed doe zeg je niks. Maar degenen die het minste kunnen en doen complimenteer je om de haverklap.
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
05-04-2019 16:15
Ik kon nu zo vinden waar je wilt gaan eten :)

Als de voorwaarden je niet bevallen ga je toch ergens anders eten
niet opgelet dat er een nummer in stand.

En trouwens, laat mensen lekker klagen hier..
Alle reacties Link kopieren
Pleur toch op met die blije eikels in de media die hun huis verduurzamen. “Oeh, Jasper investeerde 15.000,- in zijn doorsnee jaren ‘30 rijtjeswoning van 150 vierkante meter in Amsterdam en bespaarde daarmee gelijk 400,- per maand”

1. Wie da fuque rept er over een ‘doorsnee jaren ‘30 rijtjeswoning’ in freakin’ Amsterdam? Dat zijn tegenwoordig ‘herenhuizen’
2. Wat voor krot heeft Jasper gekocht? 400,- per maand aan energie? Vanwege de wietplantage zeker die nodig was om de hypotheek te betalen ofzo?
3. Ik hoef géén vrijblijvende offertes en folders met spelfouten! Dit huis is volledig geïsoleerd rondom, voorzien van een HR cv-ketel van 13 maanden oud, HR+++ glas, slimme thermostaat, regelbare radiatoren die onafhankelijk van elkaar zijn in te stellen, zuinig met water douchekop, A+++ witgoed, led-lampen, inductiekookplaat en de miskoop van de eeuw: de zonneboiler. Deze hut heeft al een A label.
4. Nee, ik wil geen warmtepomp! Nee ik wil niet nog meer zonnepanelen op dat dak! Alles wat ik zogenaamd hypothetisch uitspaar, gaat toch teniet dankzij verhoging vastrecht.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
En blijf dus met die tengels van mijn energiezuinige deurbel af!

*Hang er wel een bordje naast met de uitleg van het woord ‘colportage’*
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik begrijp niet waarom ik geen staande ovatie heb gekregen voor mijn prachtig aangebrachte oogschaduw vandaag.
Praat maar weer goed dat de medewerkers van de klantenservice en het magazijn anders behandeld worden dan de rest van het bedrijf. Er is helemaal niets logisch aan dat de ene helft een wachtdag heeft en de andere helft niet. Ja, hoger ziekteverzuim op de KS, vind je dat nou echt gek als je constant anders behandeld wordt, dat mensen zich dan ook minder verbonden voelen met het bedrijf dan mensen op andere afdelingen? Ik niet namelijk.
Leuk voor je hoor, dat je hier in het blok bent komen wonen, maar kun je ALSJEBLIEFT die dreunende rotmuziek uitzetten! (6)
Alle reacties Link kopieren
Pfff... wat vreet jij energie zeg. Iets afspreken en dan 3x uitstellen, uiteindelijk 1,5u later afgesproken en dan moet ineens alles in sneltreinvaart gedaan worden. Dit doe ik dus ook niet meer. Ben helemaal uitgeblust en is de avond nog niet eens begonnen :zzz:

En ander persoon, wat ben jij een lambal zeg...
Alle reacties Link kopieren
Beste reinigingsdienst, ik snap nog dat jullie pas om 17.30 langskomen. Het is natuurlijk best weer even wennen dat iedereen ineens de groene bak weer buiten zet. Lente enzo. Totaal onvoorspelbaar. Maar goed.

Maar leeg hem dan wel HELEMAAL. En laat niet de helft erin zitten. Zo vast zat het niet. Over 2 weken wel, voorspel ik nu al. Dat wordt stampen. Sukkels.
The owls are not what they seem
herfstappeltaart schreef:
05-04-2019 18:43
Leuk voor je hoor, dat je hier in het blok bent komen wonen, maar kun je ALSJEBLIEFT die dreunende rotmuziek uitzetten! (6)

Woon jij bij mij in de straat soms? Hoekhuis waar nieuwe mensen zijn komen weten en elke keer als ik erlangs loop hoor ik van die dreunende muziek en dan denk ik: ik ben blij dat ik een blok verderop woon O_O
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk zeg: de EU wil maar liefst twee maanden betaald verlof voor ouders.
Gaat de EU dat ook betalen is dan mijn vraag.
snorriemorrie schreef:
05-04-2019 18:54
Woon jij bij mij in de straat soms? Hoekhuis waar nieuwe mensen zijn komen weten en elke keer als ik erlangs loop hoor ik van die dreunende muziek en dan denk ik: ik ben blij dat ik een blok verderop woon O_O
Het is hier net niet op de hoek maar er naast. Het is van die "petje in een stuiterBMW-muziek" Vreselijk ik voel het gewoon in mijn maag als ik t.v. zit te kijken. Ik hoop dat meer buren hier snel genoeg van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-04-2019 19:00
Het is hier net niet op de hoek maar er naast. Het is van die "petje in een stuiterBMW-muziek" Vreselijk ik voel het gewoon in mijn maag als ik t.v. zit te kijken. Ik hoop dat meer buren hier snel genoeg van krijgen.
Ik zou gelijk een melding doen bij meldpunt overlast en je verhuurder!!
miedo schreef:
05-04-2019 19:04
Ik zou gelijk een melding doen bij meldpunt overlast en je verhuurder!!

Dat zit ik ook ernstig te overwegen als dit zo doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens een dagje meelopen op de afdeling dan leer je het domme vragen stellen wel af.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
miedo schreef:
05-04-2019 19:04
Ik zou gelijk een melding doen bij meldpunt overlast en je verhuurder!!

Eerst even aanbellen en vragen of die herrie wat zachter mag. Doen ze het dan nog, dan kun je andere stappen gaan zetten.
RikM schreef:
05-04-2019 19:17
Eerst even aanbellen en vragen of die herrie wat zachter mag. Doen ze het dan nog, dan kun je andere stappen gaan zetten.

Ja dat zal inderdaad de eerste stap zijn. Hij heeft de sleutel nog maar een paar dagen maar hier word ik niet vrolijk van. Ik kijk het eerst een poosje aan. Blijft het zo, dan spreek ik hem erop aan. Is hij niet voor rede vatbaar, dan ga ik verder.
lemoos2 schreef:
05-04-2019 17:54
En blijf dus met die tengels van mijn energiezuinige deurbel af!

*Hang er wel een bordje naast met de uitleg van het woord ‘colportage’*

Oh ja, zo eentje had ik er gisteren ook. Snapte ik niet wat mijn dochter betekende. En hij had de smoes dat hij niks kwam verkopen, hij kwam een enquête houden over de interesse in zonnepanelen. Geïnitieerd door een bedrijf, dat klinkt al een beetje fout.

En dat bedrijf verkocht, je raadt het al, ZONNEPANELEN!

Maar toch waren het geen verkopers, maar enquêteurs. Wat doorzichtig.
Goffer, zat ik net verlekkerd te denken dat ik zondagavond lekker met mijn brakke lijf en overlopende hoofd in alle bubbelbaden van de sauna ga zitten, bedenk ik me opeens dat ik net een paar dagen geleden 2 uur met mijn voeten in zo'n gel-zak-sok heb gezeten waardoor de komende dagen als het goed is alle eelt van mijn voeten moet gaan afbrokkelen.

Kan ik natuurlijk niet maken voor mijn mede-mens in Elysium.
Hillegonda1 schreef:
05-04-2019 19:39
Goffer, zat ik net verlekkerd te denken dat ik zondagavond lekker met mijn brakke lijf en overlopende hoofd in alle bubbelbaden van de sauna ga zitten, bedenk ik me opeens dat ik net een paar dagen geleden 2 uur met mijn voeten in zo'n gel-zak-sok heb gezeten waardoor de komende dagen als het goed is alle eelt van mijn voeten moet gaan afbrokkelen.

Kan ik natuurlijk niet maken voor mijn mede-mens in Elysium.
Ohh die gebruik ik ook wel eens. Wat heerlijk dat pulleken na twee dagen. Net alsof je weer net als vroeger Velpon lijm op je handen smeerde om daar lekker aan te pielen.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor sok? en
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Gatverdamme
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
05-04-2019 19:39
Goffer, zat ik net verlekkerd te denken dat ik zondagavond lekker met mijn brakke lijf en overlopende hoofd in alle bubbelbaden van de sauna ga zitten, bedenk ik me opeens dat ik net een paar dagen geleden 2 uur met mijn voeten in zo'n gel-zak-sok heb gezeten waardoor de komende dagen als het goed is alle eelt van mijn voeten moet gaan afbrokkelen.

Kan ik natuurlijk niet maken voor mijn mede-mens in Elysium.
Bij mij duurt dat altijd 10 dagen voordat het vervellen op gang komt. Misschien heb je geluk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je echt heel erg vies en je wordt steeds viezer maar je bent zo’n intelligente lieverd en nog redelijk jong. Ik hoop dat je de boel ooit op de rit krijgt maar betwijfel het. Als je vroeg overlijdt door een of andere aandoening of ziekte sta ik niet raar te kijken.

@Hillegonda: kan je niet rigoureus ‘eeltvijlen’ voor vertrek en dan toch gaan?
nimue_iparis wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:19
2.82% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven