Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Waarom is het thuis zoveel relaxter als jij er niet bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo'n zin om je een ongelooflijke harde trap te verkopen. Ik was net klaar met vegen, dweilen, opruimen en wilde je net even naar buiten doen. En echt, binnen 2 minuten had je op mijn zorgvuldig schoongemaakte vloer zitten kotsen èn poepen...
Lieve kat, ik hou ontzettend van je en zou je voor geen minuut willen missen. Maar ik snap echt niet dat je me dit geintje wéér flikt... Je bent oud en ziek, maar ontzettend lief, al heb je af en toe je streken, dus je kreeg van mij een enorme knuffel.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag jij mij, te zorgen voor jouw spullen/dieren als jij bang bent omuit te stappen omdat het niet goed gaat met jou.
Ik kan die verantwoording amper dragen omdat ik nog altijd met mijn hart denk, verdomme.

Zoek hulp, praat en zorg dat je steviger in jouw schoenen gaat staan, ik heb ook familie verloren en ik leef nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Waarom luister ik niet gewoon naar mijn omgeving? Elke keer doe je me opnieuw pijn en toch, als je dan contact zoekt ga ik er toch op in.
Als het contact dan weer in de soep loopt ben ik weer van slag.
"wat wordt jouw man mager zeg, je moet hem wat meer met rust laten, ghehe. En krijgt hij wel genoeg te eten? “

Echt, waar bemoei je je mee. Mijn man let op zijn eten en sport veel, en ja dat kun je zien. En ik kijk veel liever naar hem dan naar degene die dit zei, en er ook verre van gezond uitziet zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Laat me vandaag gewoon ff met rust, ik wil van de zon genieten zonder gezeik van jullie. Telefoon gaat nu op stil en gaat morgen weer aan. Nu is het me-time. Tabee :swear:
Hou die lelijke schelle rotsmoel van je dicht! Als je dan al met de buren van 2 huizen verder wilt praten doe dat dan niet vanaf je balkon.
De hele straat is niet geïnteresseerd in je gewauwel wat klinkt als een kapotte kettingzaag.

Loop er gewoon naar toe. Viswijf.
Alle reacties Link kopieren
Ga een rijdende auto kussen, wijf. Moe van deze stress
Alle reacties Link kopieren
Beetje aso he, hoewel ik u er net op gewezen heb dat u in een stiltecoupe zit, gewoon lekker doorbeppen omdat u zo nodig wilt doorkletsen. Ga dan in godsnaam ergens anders zitten als je je mond niet kan houden asociale gans.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Je komt op hoge poten hierheen met vriendin om te vertellen dat ik haar met rust moet laten, maar als ik dan zeg dat JIJ contact zocht met mij ontken je glashard?

(ja, ik ben zo'n jaloerse trut die het niet kan accepteren dat iemand mij van het 1 op t andere moment laat vallen)
Es is geen vervanging van eens dus stop eens dat continu te gebruiken in je berichten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt. Ik heb zoveel bewondering voor je dat het haast gek voelde zo dichtbij je te staan. Alsof je een popster was, een idool. Hoewel je jezelf nooit zo op zou stellen.
Bijna had ik de neiging je handtekening te vragen, een selfie met je te maken. We hadden elkaar zo lang niet gezien. Gelukkig had mijn besprekspartner hetzelfde.

Bedankt weer voor deze dag.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
07-04-2019 13:52
Je komt op hoge poten hierheen met vriendin om te vertellen dat ik haar met rust moet laten, maar als ik dan zeg dat JIJ contact zocht met mij ontken je glashard?

(ja, ik ben zo'n jaloerse trut die het niet kan accepteren dat iemand mij van het 1 op t andere moment laat vallen)
Klinkt gezond, zowel jij als hij.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
08-04-2019 06:03
Klinkt gezond, zowel jij als hij.
hou alsjeblieft je commentaar voor je
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
08-04-2019 07:06
hou alsjeblieft je commentaar voor je
Waarom zou ze?
¡Apagando las luces!
Ik wil zo graag dat het werkt.
Wil het je zo graag vertellen maar pas wanneer het zeker is
Alle reacties Link kopieren
Grrrr.... mens laat je toch dubbel penetreren door 2 Tarzans. :@
Alle reacties Link kopieren
Nee hé,
Heb ik eens iemand van de begeleiding nodig; allebei niet bereikbaar want vrij
Michella_1991 schreef:
07-04-2019 13:52
Je komt op hoge poten hierheen met vriendin om te vertellen dat ik haar met rust moet laten, maar als ik dan zeg dat JIJ contact zocht met mij ontken je glashard?

(ja, ik ben zo'n jaloerse trut die het niet kan accepteren dat iemand mij van het 1 op t andere moment laat vallen)
Beetje eng, accepteer gewoon dat de ander niet meer wil.
Nou wees er maar trots op hoor, dat dat gigantische monster van je al een kat heeft doodgebeten en dat jij hem alsnog zonder muilkorf gaat uitlaten. Hij had bijna mijn kat te pakken, het ging net goed. Mafkees.
Doe dat klerebeest dan een muilkorf om als je hem niet in bedwang kan houden. En ik moet ook maar afstand houden als ik niet gebeten wil worden? Voedt je hond gewoon op of neem maatregelen voor je hem mee naar buiten neemt.

Ik werd er gewoon giftig van. Wat een tokkies heb je toch.
Madrid87 schreef:
08-04-2019 13:07
Nou wees er maar trots op hoor, dat dat gigantische monster van je al een kat heeft doodgebeten en dat jij hem alsnog zonder muilkorf gaat uitlaten. Hij had bijna mijn kat te pakken, het ging net goed. Mafkees.
Doe dat klerebeest dan een muilkorf om als je hem niet in bedwang kan houden. En ik moet ook maar afstand houden als ik niet gebeten wil worden? Voedt je hond gewoon op of neem maatregelen voor je hem mee naar buiten neemt.

Ik werd er gewoon giftig van. Wat een tokkies heb je toch.

Oh bah! Terroristen zijn het, die lui met vechthonden :|
Echt he! Wat een gek. Als je weet dat zo'n beest zo gevaarlijk is doe hem dan een muilkorf om. Die man was ook niet bepaald klein maar kon hem amper in bedwang houden. Echt een beer van een tokkie vent met een enorme hond. Ik loop daar elke avond een blokje om met mijn kat ( die me braaf volgt ) maar ken die hond helemaal niet. Ga vanavond maar een andere route lopen denk ik. Voor de zekerheid.
Zulke honden ga ik liever uit de weg. Kat wilde ook zo graag naar me toe komen dat hij net aan de kaken kon ontspringen zeg maar.
Het ging op een haar na goed. Ik stond helemaal te shaken, vooral toen hij doodleuk zei dat ik mijn kat bij me moest houden want zijn hond had er al eens een doodgebeten. Ik stond met mijn mond vol tanden. Ik had moeten snauwen dat hij een muilkorf om moest doen maar ja dat bedacht ik thuis pas. Helaas.
Madrid87 schreef:
08-04-2019 15:43
Echt he! Wat een gek. Als je weet dat zo'n beest zo gevaarlijk is doe hem dan een muilkorf om. Die man was ook niet bepaald klein maar kon hem amper in bedwang houden. Echt een beer van een tokkie vent met een enorme hond. Ik loop daar elke avond een blokje om met mijn kat ( die me braaf volgt ) maar ken die hond helemaal niet. Ga vanavond maar een andere route lopen denk ik. Voor de zekerheid.
Zulke honden ga ik liever uit de weg. Kat wilde ook zo graag naar me toe komen dat hij net aan de kaken kon ontspringen zeg maar.
Het ging op een haar na goed. Ik stond helemaal te shaken, vooral toen hij doodleuk zei dat ik mijn kat bij me moest houden want zijn hond had er al eens een doodgebeten. Ik stond met mijn mond vol tanden. Ik had moeten snauwen dat hij een muilkorf om moest doen maar ja dat bedacht ik thuis pas. Helaas.
Ja ik snap je helemaal. Kan er ook boos om worden. Waarom zou iedereen rekening moeten houden met de agressie van hun hond. Belachelijk. Van mij mag er een verbod komen op zulke honden. Muilkorven is ook goed maar ik heb helaas de ervaring dat de baasjes van dergelijke honden alle regels aan hun laars lappen.
Precies ja. Mijn onderburen hebben ook een hond die best gevaarlijk is, die bijt ook. Maar die gaat dus nooit van huis zonder muilkorf om. Ik heb liever dat ze de hond helemaal weg doen maar ja dat is niet aan mij uiteraard. Ik zie ook liever dat ze dat soort honden gewoon gaan verbieden.
Ik heb uit pure paranoia mijn kat snel mee naar huis genomen en hem nog een kwartier binnen gehouden tot ik hem weer buiten liet. Erop rekenend dat de hond dan wel weer binnen zou zijn. Hij woont gelukkig niet om de hoek maar ja ze ruiken erg goed natuurlijk. Ik ben al zo'n schijterd met honden. :facepalm:

Mijn kat gaat de meeste honden gewoon uit de weg trouwens maar wilde nu graag naar mij toe lopen juist toen de hond in de buurt was. Het was op het nippertje zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
06-04-2019 22:24
Waarom luister ik niet gewoon naar mijn omgeving?
Eh...als je dan net zo reageert als hier...? "hou alsjeblieft je commentaar voor je"
:facepalm:
- oeps, guttegut, gaat dit me een waarschuwing van de moderator opleveren 'op de man'- ?
Het zij zo, maar tis een inkoppertje! En wat je niet hardop wilt zeggen mag hier, toch? - mag je hier reageren waar je op andere topics op afgerekend wordt?-
En ja, M91, je klinkt eng, als een ex from hell. Als collega from hell ook trouwens.
Als jou een spiegel zou worden voorgehouden ter reflectie, zou je die kapot slaan, de zeven jaren ongeluk op de kop toe nemen in plaats van er iets in te zien dat je iets goeds oplevert. Neem eens iets aan van een ander - van je omgeving- , zal je goed doen...
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven