Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Maar goed, ontopic dan:
ik wil zo graag een goede, verantwoorde wereldburger zijn, maar ik hou echt van vliegvakanties naar de Canarische Eilanden. En baconburgers. En weggooikleding van goedkope winkels. Dus ik doe mijn best, maar ik voel me er zielig bij.
Alle reacties Link kopieren
Ja psycholoog, ik weet dat je gelijk hebt. Je bent eerlijk en direct tegen me en hoewel ik dat erg waardeer is het ook eng en confronterend en vind ik je daarom soms een lul.
Alle reacties Link kopieren
Littlebell schreef:
10-04-2019 11:02
Ja, ik weet dat jouw spetter al met 1 jaar en 3 maanden 'mama' zegt. Zoon, 2 jaar en 3 maanden, zegt sinds gisteren voor het eerst 'mama' en dat is ook meteen zijn eerste woordje. Dat hij laat is betekend niet dat ik minder trots mag zijn als wat jij was toen jouw dreumes 'mama' zei.

Dat mijn zoon ouder is, maakt zijn eerste woordje niet minder knap.

Ik. Ben. Heel. Erg. Trots!!"!
Hoera voor zijn eerste woordje!1

----
Ik word moe van je paniekvoetbal, als ze het goed doen is het niet goed en als ze het niet goed doen dan zeur je ook. Wat is het nu!
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
O lief kindje van me. Mijn hart huilt, elke keer als je zegt; mama ik wil zo graag met Pietje spelen. Het liefst zou ik hen bellen, en een speelafspraakje maken. Jullie zijn zo leuk samen.
Maar lieverd, het kan niet. Nu niet, hopelijk ooit wel weer. Iets met grote mensen dingen die jij niet begrijpt. En die ik je niet kan uitleggen. Jij zou niks van deze dingen moeten merken. Het doet me pijn dat we je dit niet kunnen besparen. Dus verzin ik maar weer een smoesje. Je bent nog zo klein, gelukkig geloof je het allemaal nog. Maar ach, het voelt zo fout. Ik voel me zo’n slechte ouder op dat moment. Maar het kan even echt niet anders.
Ik voel me alleen en zit er even helemaal doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn onderburen dat jullie hele dagen zuipend en pratend kunnen doorbrengen. Dag rust. Rot toch op en kom nooit meer terug. Niemand op de hele wereld die jullie zal missen hoor.
1-Aapje schreef:
10-04-2019 21:07
Ik voel me alleen en zit er even helemaal doorheen.
Knuffel :hug:
Lieve peuter je zit jezelf zo dwars, ik word er verdrietig van en ben te moe om geduldig te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het zo moeilijk om gewoon even je hersens aan te zetten voor je een tekst neerzet die zo intens dom is?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde dat je een officiële waarschuwing hebt gehad. Nog 1 keer en je vliegt eruit. :rofl: En dat de baas je gedrag ook zat is. Niemand staat achter jou. Ja, zoals je zegt heb jij óók capaciteiten. Ruziemaken en agressie.
Ik ben echt een dakduif.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mij ook agressief gedragen in het openbaar vervoer, snotverdikke.
Je gaat al met samen geknepen billen de bus in om van Ter Apel naar Emmen te reizen,alleen vanwege de agressie die de asielzoekers .

Nu zijn ze beloond, gratis reizen naar Emmen.
Zet ze op het vliegtuig, man, terug naar land van herkomst, gelukszoekers.
Godzijdank, vanaf vandaag 7 maanden rust, geen vernedering of wat dan ook.
Dus “we” hebben geen tijd om een bepaalde taak uit te voeren, maar wel om er dágen gal over te spuwen? Terwijl jullie die taak helemaal niet uit hoeven voeren?
Gezellig... Ik heb vandaag maar een ander werkplekje gezocht.
Alle reacties Link kopieren
Iedere week is er wel een reden waarom je niet naar je stage kan komen. Ik denk dat je het met deze mentaliteit niet gaat redden. En dan moet je nog een jaar?
Je zit hier voor jezelf, niet voor mij, het zal mij boeien of je komt of niet, maar straks niet gaan miepen als je een slechte beoordeling krijgt.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
hemke schreef:
12-04-2019 22:48
Ik ga mij ook agressief gedragen in het openbaar vervoer, snotverdikke.
Je gaat al met samen geknepen billen de bus in om van Ter Apel naar Emmen te reizen,alleen vanwege de agressie die de asielzoekers .

Nu zijn ze beloond, gratis reizen naar Emmen.
Zet ze op het vliegtuig, man, terug naar land van herkomst, gelukszoekers.
Arme inwoners van Ter Apel.
Alle reacties Link kopieren
Ja hor nog 2 dagen dan wordt het weer warmer
Kunnen die lawaaischoppers hieronder weer in de tuin gaan zuipen en hangen.Met bijbehorende volume. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Rotinternet. Dat de hele tijd wegvalt op m'n nieuwe laptop, terwijl ik die laptop juist heb gekocht omdat mijn vorige te sloom was.
Ik zeg lekker helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Flikker op met die kutfeestjes van je! En dat hysterische geloei om fokking 03.15!!! “Doeeeeiiiii! Ja Bwahahaha...DOEIIIII!” Hihihi “Ey Phagggyyyyyyyyyyy! Pegggggieeeeeeee! Doeiii!”

Kom jij nog eens met dat aangespoelde walvislijf loeren aan je gordijntjes om 11.00 morgen, als die kinderen teveel lawaai maken. Hell yes dat ik die vuvuzela ga vinden en aan zoon ga geven! Voor buurjochie heb ik al een tamboerijn (6)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Als je dacht dat alles vergeven en vergeten is ben je echt gek.
Je kreeg nog een kans om uit te leggen waarom je me dat geintje flikte en wat doe je: je gooit gewoon nog een plens olie op het vuur.
Weet je: ik negeer je verder. Niet te geloven wat een plaat jij voor je kop hebt en niemand die nog de moeite neemt om je erop te wijzen.

Ik hád het willen doen, je erop wijzen en zeggen: nog één keer en ook ik ben er klaar mee. Maar je had al een rotopmerking gemaakt en doet ook nog alsof ik een beetje gek ben. Dus speel ik even dommetje en hang op met 'ik bel nog wel hoor'.
Yeah, right. Als pasen, pinksteren en kerstmis op 1 dag vallen, we zijn nu echt uitgepraat al begreep je dat geloof ik niet helemaal... dom, dommer, domst :facepalm: O_o en vooral: :byee:

Lekker om het zwart op wit te zetten, leuk topic dit! :thumbsup: :jump:
Ik denk niet dat dit nog goed komt. Ow wat heb ik weer gefaald.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
14-04-2019 03:18
Flikker op met die kutfeestjes van je! En dat hysterische geloei om fokking 03.15!!! “Doeeeeiiiii! Ja Bwahahaha...DOEIIIII!” Hihihi “Ey Phagggyyyyyyyyyyy! Pegggggieeeeeeee! Doeiii!”

Kom jij nog eens met dat aangespoelde walvislijf loeren aan je gordijntjes om 11.00 morgen, als die kinderen teveel lawaai maken. Hell yes dat ik die vuvuzela ga vinden en aan zoon ga geven! Voor buurjochie heb ik al een tamboerijn (6)
:-)
Alle reacties Link kopieren
Sorry mam, je hebt mij netjes opgevoed en mij van kindsaf aan al geleerd om het niet hardop te zeggen, toch moet het er uit. Wat zijn er toch een hoop domme mensen in de wereld!!!!!! :evil:
Alle reacties Link kopieren
Ik logde in op de datingsite om J weer eens te spreken. Nooit ontmoet maar prettig persoon.

Toen kwam D en het werd een heftig gesprek. Vragenvuur. Herinneringen uit alle periodes van mijn leven kwamen boven. Geen vervelende dingen maar het was gewoon.... veel. Te veel. Maar als je in zo'n vragenvuur zit ga je alles antwoorden.
Terug naar het hier en nu. Niet meer mee praten. Hij woont ver, en ik heb serieus geen tijd om met iemand te daten die zo ver woont.
Raar wat internet met je kan doen.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven