Chronische pijn - vervolg
zaterdag 16 maart 2019 om 21:02
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
zaterdag 13 april 2019 om 07:01
Jij ook succes met rijden dan maar Dreamer. En hopelijk wordt het een leuk feestje.
Dat vind ik nl altijd zo zonde van mijn lepels als het dan een mwah feestje wordt zeg maar.
Wakker geworden met, hoe verrassend , pijn.
Nu heeft het ook geborenen daar reageer ik ook weer op.
Straks dus eerst ramen krabben voor ik weg rij. Bah.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe die hopelijk pijnvrij is . Of in aanvaardbare pijn dan in ons geval.
Dat vind ik nl altijd zo zonde van mijn lepels als het dan een mwah feestje wordt zeg maar.
Wakker geworden met, hoe verrassend , pijn.
Nu heeft het ook geborenen daar reageer ik ook weer op.
Straks dus eerst ramen krabben voor ik weg rij. Bah.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe die hopelijk pijnvrij is . Of in aanvaardbare pijn dan in ons geval.
lientje69 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 13:28
0.34% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 13 april 2019 om 08:46
Gezellig clubjelise1985 schreef: ↑12-04-2019 15:22Nou ja, ik heb een keer mijn mening gegeven hierover. Op verzoek van een van de commissieleden, die nogal ontevreden was over de persoon die de website zou maken. Ze vroeg toen aan mij wat zaken, omdat ze weet dat ik voor mijn werk websites gebouwd heb en dus enige expertise heb op dit vlak. Hierdoor werd duidelijk dat de persoon die de website zou maken, geen kennis van zaken heeft. Die persoon voelde zich nogal op zijn piemeltje getrapt en ging achter mijn rug om klagen bij een collega-bestuurslid. Zij heeft dat wel teruggekoppeld naar mij, maar we vonden allebei dat het nergens op gebaseerd was. Ze hebben zelf een verhaaltje verzonnen over mij en dat is hun waarheid geworden.
Dat geheel wordt nu tegen mij gebruikt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 13 april 2019 om 09:21
Tsja, niet echt. Bedenk dat we geen onbeduidend hobbyclubje zijn, maar een behoorlijk serieuze vereniging zijn. Dan kun je dit dus echt niet hebben.
zaterdag 13 april 2019 om 09:22
En goedemorgen,
Ondanks alle voorspellingen toch prachtig weer hier, maar het zal wel weer betrekken in de loop van de middag.
Wij zijn vandaag zeven jaar bij elkaar, dus we gaan vanavond maar eens uit eten.
Man is heelhuids thuis gekomen gisteravond (uiteraard) en zijn opdracht is hem alles meegevallen gelukkig.
Ondanks alle voorspellingen toch prachtig weer hier, maar het zal wel weer betrekken in de loop van de middag.
Wij zijn vandaag zeven jaar bij elkaar, dus we gaan vanavond maar eens uit eten.
Man is heelhuids thuis gekomen gisteravond (uiteraard) en zijn opdracht is hem alles meegevallen gelukkig.
zaterdag 13 april 2019 om 10:28
Gefeliciteerd Lise.
Hier ook prachtig weer, maar in de wind is het nog best koud.
Ik heb vannacht niet veel geslapen door mijn nek. Gisterenavond lang onder de warme douche gestaan, maar heeft niet veel geholpen.
Net met de fysio gebeld, maar ze hebben vandaag geen plaats meer. Advies gekregen om mijn nek niet te overbelasten, maar wel te blijven bewegen. Maandagochtend kan ik terecht.
Ik heb dit al eens eerder gehad. Paar jaar geleden. Ik zat op de bank en de bel ging. Ik draaide me om om te kijken wie er voor de deur stond, en toen zat mijn nek ineens vast. Heeft toen een week geduurd voordat ik hem weer fatsoenlijk kon bewegen. Nu kan ik wel wat naar links en rechts kijken, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Hier ook prachtig weer, maar in de wind is het nog best koud.
Ik heb vannacht niet veel geslapen door mijn nek. Gisterenavond lang onder de warme douche gestaan, maar heeft niet veel geholpen.
Net met de fysio gebeld, maar ze hebben vandaag geen plaats meer. Advies gekregen om mijn nek niet te overbelasten, maar wel te blijven bewegen. Maandagochtend kan ik terecht.
Ik heb dit al eens eerder gehad. Paar jaar geleden. Ik zat op de bank en de bel ging. Ik draaide me om om te kijken wie er voor de deur stond, en toen zat mijn nek ineens vast. Heeft toen een week geduurd voordat ik hem weer fatsoenlijk kon bewegen. Nu kan ik wel wat naar links en rechts kijken, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
zaterdag 13 april 2019 om 11:59
Gefeliciteerd Lise!!
Heb je een pittenzak, Kwebbel? Dat helpt bij mij altijd als mijn nek heel erg zeer doet.
Goedemorgen (nog net).
Vandaag komt mijn zus langs, morgen ga ik met een vriend fietsen, dus heb wel wat te doen dit weekend. Moet maandag naar de huisarts (nog steeds ivm het overgeven, het is nog steeds niet weg) en ik ga op het moment kapot van de jeuk, en mijn medicatie lijkt niet echt te helpen, dus als ik er dan toch ben..
Fijne dag iedereen, hopelijk is het bij jullie net zo zonnig als hier!
Heb je een pittenzak, Kwebbel? Dat helpt bij mij altijd als mijn nek heel erg zeer doet.
Goedemorgen (nog net).
Vandaag komt mijn zus langs, morgen ga ik met een vriend fietsen, dus heb wel wat te doen dit weekend. Moet maandag naar de huisarts (nog steeds ivm het overgeven, het is nog steeds niet weg) en ik ga op het moment kapot van de jeuk, en mijn medicatie lijkt niet echt te helpen, dus als ik er dan toch ben..
Fijne dag iedereen, hopelijk is het bij jullie net zo zonnig als hier!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 13 april 2019 om 12:37
Dan noemen ze het geloof ik anders maar het komt op hetzelfde neer.Kwebbeltje91 schreef: ↑13-04-2019 11:42Het zou goed kunnen Lise. Ik wist wel dat je spit in je rug kan hebben, maar in je nek? Net even gegoogeld. Erg irritant inderdaad.
Warm houden en pijnstilling gebruiken helpt. Sterkte!
zaterdag 13 april 2019 om 13:35
Gefeliciteerd Lise!
Kwebbeltje, sterkte met je nek.
Man stuurde vanochtend een foto vanaf Ameland. Hij was een afzetting aan het zetten bij het duin.
Alles was wit
Onderschrift bij de foto: ff de skipiste afzetten.
Daar dus sneeuw
Ben even pauze aan het houden. Nog vier uur dan zit het erop.
Vanaf kwart voor 8 vanmorgen meer dan genoeg vind Ik.
Gelukkig sluiten we een uur eerder maar in het weekend moet wel de hele winkel leeg en schoon dus dat is nog even een klusje
Kwebbeltje, sterkte met je nek.
Man stuurde vanochtend een foto vanaf Ameland. Hij was een afzetting aan het zetten bij het duin.
Alles was wit
Onderschrift bij de foto: ff de skipiste afzetten.
Daar dus sneeuw
Ben even pauze aan het houden. Nog vier uur dan zit het erop.
Vanaf kwart voor 8 vanmorgen meer dan genoeg vind Ik.
Gelukkig sluiten we een uur eerder maar in het weekend moet wel de hele winkel leeg en schoon dus dat is nog even een klusje
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 13 april 2019 om 14:56
Lise: gefeliciteerd!
Kwebbeltje: een pittenzakje lijkt me een prima idee.
Lientje: ik las het net van die sneeuw, hier scheen de zon.
Doro: nog even volhouden dus voor jou, je ging toch ook bijna met vakantie?
Omdat het zo’n lekker weer leek, heb ik wat planten gehaald bij het tuincentrum. Iets te voorbarig nog.
Ik denk dat ik ze nog tot maandag binnen zet, daarna wordt het warm.
Fijn weekend iedereen!
Kwebbeltje: een pittenzakje lijkt me een prima idee.
Lientje: ik las het net van die sneeuw, hier scheen de zon.
Doro: nog even volhouden dus voor jou, je ging toch ook bijna met vakantie?
Omdat het zo’n lekker weer leek, heb ik wat planten gehaald bij het tuincentrum. Iets te voorbarig nog.
Ik denk dat ik ze nog tot maandag binnen zet, daarna wordt het warm.
Fijn weekend iedereen!
zaterdag 13 april 2019 om 14:57
Kersenpit of kruik vind ik zelf sowieso heel fijn bij pijnlijke of stijve spieren.Kwebbeltje91 schreef: ↑13-04-2019 12:04Klopt inderdaad Doro!
Kohaku, nee die heb ik niet. Maar moet zometeen nog even de stad in, dan ga ik er toch maar 1 aanschaffen denk ik.
Regenboog kwam gister terug van de bruiloft. Zijn mams had een ring gekocht maar hij moest doen alsof hij hem gehaald had maar hij wist al dat ik door zou hebben dat dat helemaal niet kon in de tijd dat hij daar was.
Vanavond gaan we met een ex collega van regenboog en zijn vriendin iets drinken. Ik wilde eigenlijk nog de tuin in maar ik geef mijn fysiek even rust.
zaterdag 13 april 2019 om 15:36
Oh gefeliciteerd!lise1985 schreef: ↑13-04-2019 09:22En goedemorgen,
zaterdag 13 april 2019 om 15:37
Ja echt heel fijn. En ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken. Ik wil binnenkort wel langs gaan en dan hebben ze iemand die tot in het vervelends toe alle foto’s en filmpjes wil zien.
zaterdag 13 april 2019 om 15:41
Ja precies, je toont belangstelling op jouw manier en dat is prima.YellowLemon schreef: ↑13-04-2019 15:37Ja echt heel fijn. En ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken. Ik wil binnenkort wel langs gaan en dan hebben ze iemand die tot in het vervelends toe alle foto’s en filmpjes wil zien.![]()
zaterdag 13 april 2019 om 17:01
zaterdag 13 april 2019 om 17:05
Hopelijk heb je wel een fijne avond ondanks de ruzie Lise.
Klinkt goed Yellow!
Hier gaat het nog hetzelfde. Kersenpitkussen kon ik zo snel niet vinden, dus heb uiteindelijk maar een gel-zak gekocht. Minuutje in de magnetron en hij is warm.
Ik heb hem net gebruikt en het is wel een fijn gevoel. Hopelijk geeft het ook wat baat.
Soms ben ik gewoon misselijk van de pijn in mijn nek. Vandaag en morgen dus maar veel rusten.
Klinkt goed Yellow!
Hier gaat het nog hetzelfde. Kersenpitkussen kon ik zo snel niet vinden, dus heb uiteindelijk maar een gel-zak gekocht. Minuutje in de magnetron en hij is warm.
Ik heb hem net gebruikt en het is wel een fijn gevoel. Hopelijk geeft het ook wat baat.
Soms ben ik gewoon misselijk van de pijn in mijn nek. Vandaag en morgen dus maar veel rusten.
zaterdag 13 april 2019 om 17:40
Haha, dank je.
In de auto wel uitgepraat. Het is een ruzie ook niet waard.
Ik heb man wel even ingemaakt met schieten