Hij is nog niet klaar voor een nieuwe relatie

15-04-2019 11:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Ga proberen het verhaal zo kort mogelijk te houden. Paar weken gedate met een leuke jongen en het voelde goed. Dit was wederzijds, althans dat zei hij.

Van een op andere moment komt zijn ex in beeld en draait alles om. Hij zegt geen relatie met haar te willen meer maar moet het toch nog verwerken.

Het is voor het eerst sinds erg lange tijd dat ik weer gevoelens kreeg voor iemand. Ik heb alle contactgegevens en chats weg gegooid omdat ik anders dingen ga over analyseren maar wat denken jullie hier van? Mensen met soortgelijke ervaringen? Ik weet dat de kans klein is maar stiekem hoop je toch dat hij het nog een kans wil geven.
Als iemand zegt dat ie niet klaar is voor een relatie, dan is dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de waarheid.
Goed dat je alles hebt gewist. Trakteer jezelf op wat leuks, en move on.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt dat hij nog niet klaar is voor een relatie met jou.
Mijn ervaring is dat als iemand echt gek op je is, hij er voor gaat.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Als hij echt serieus wat wilt met je had zijn ex geen roet in het eten kunnen gooien . Laten gaan
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens mee gemaakt, in die zin dat ik werd geconfronteerd met mijn ex en toen in zag hoeveel pijn en verdriet ik nog had. en dus nog niet klaar was voor iets nieuws. Dus ik begrijp de jongen in kwestie wel, hoe rot het ook voor jou is. Hij had het wellicht ook liever anders gezien.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
15-04-2019 12:16
Ik heb het wel eens mee gemaakt, in die zin dat ik werd geconfronteerd met mijn ex en toen in zag hoeveel pijn en verdriet ik nog had. en dus nog niet klaar was voor iets nieuws. Dus ik begrijp de jongen in kwestie wel, hoe rot het ook voor jou is. Hij had het wellicht ook liever anders gezien.
yep dit.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
15-04-2019 12:16
Ik heb het wel eens mee gemaakt, in die zin dat ik werd geconfronteerd met mijn ex en toen in zag hoeveel pijn en verdriet ik nog had. en dus nog niet klaar was voor iets nieuws. Dus ik begrijp de jongen in kwestie wel, hoe rot het ook voor jou is. Hij had het wellicht ook liever anders gezien.
Bedankt, vraag me alleen af of er met wat tijd misschien toch iets in zou kunnen zitten...
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
15-04-2019 12:16
Ik heb het wel eens mee gemaakt, in die zin dat ik werd geconfronteerd met mijn ex en toen in zag hoeveel pijn en verdriet ik nog had. en dus nog niet klaar was voor iets nieuws. Dus ik begrijp de jongen in kwestie wel, hoe rot het ook voor jou is. Hij had het wellicht ook liever anders gezien.
Bedankt, vraag me alleen af of er met wat tijd misschien toch iets in zou kunnen zitten...
noa schreef:
15-04-2019 12:06
Je bedoelt dat hij nog niet klaar is voor een relatie met jou.
Mijn ervaring is dat als iemand echt gek op je is, hij er voor gaat.
Dit. Voor sommige mensen is dit een beleefde manier om je af te wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Nee = nee. Dus nee, zou er niet vanuit gaan dat er nog een kansje in zit.
Alle reacties Link kopieren
Loslaten! En niet blijven wachten/ hoop houden, hij zegt dit (of dit nu de echte reden is of niet) niet voor niks tegen je.
Alle reacties Link kopieren
He's just not that into you.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Koekjesmonster88 schreef:
15-04-2019 12:22
Bedankt, vraag me alleen af of er met wat tijd misschien toch iets in zou kunnen zitten...
Tja dat kunnen we natuurlijk niet voor hem in gaan vullen, maar ik zou er niet op gaan zitten wachten. beter voor jezelf om toch verder te gaan.
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
15-04-2019 12:39
He's just not that into you.
Klopt, ik zei tegen m: dan moet je dat gewoon zeggen. Is soms goed om te horen. Maar toen zei hij dat hij dat niet kon omdat het niet waar was
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
15-04-2019 12:39
He's just not that into you.
Klopt, ik zei tegen m: dan moet je dat gewoon zeggen. Is soms goed om te horen. Maar toen zei hij dat hij dat niet kon omdat het niet waar was
Alle reacties Link kopieren
Kortom...hij heeft op een nette manier een einde gemaakt aan jullie date periode..
Alle reacties Link kopieren
Nou... ik heb dit ooit ook aan een jongen verteld. Ik vond hem wel leuk, maar was er niet aan toe omdat ik nog met mijn ex in mijn maag zat. Alleen ben ik nu wel met die jongen getrouwd ... hij heeft alleen 6 jaar geduld moeten hebben. Niet dat hij op me heeft gewacht, het is gewoon zo gelopen. Dus je weet nooit. Maar voor nu, let him go.
Ik heb dit ook wel eens gehad na een relatie. Pas toen ik weer serieus met iemand bezig was besefte ik me dat ik echt nog niet over mijn ex heen was. Niet dat ik hem terugwilde maar ik kon ook niet verder met de nieuwe man.
Als het iemand is uit je kennissenkring zou je een beetje vriendschappelijk in de buurt kunnen blijven. Maar dan ook echt zo, dus elkaar wel wat zien met anderen erbij etc. Maar als het iemand is die je van een datingsite kent zou ik gewoon zeggen dat hij je kan bellen als hij er aan toe is om uit te zoeken of er wat in zit tussen jullie. Dan merk je het vanzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
Meegemaakt. Goedgekomen. Maar desondanks is mijn advies aan iedereen om verder te kijken in dit soort gevallen en deze jongen los te laten. Je bent goed bezig, TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven